Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Koritinausta Tampereella 21.1.2006, klo 09:30

Aloittaja valpas, lokakuu 31, 2005, 06:21:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valpas

Kiinnostaisko porukoita koritinauksen opettelu.
Tuossa talvella/keväällä johonkin aikaan, tinailen Vanetten kylkeä.
Jos joku on kiinnostunut tapahtumasta, niin voisin opastaa muitakin siinä samalla koritinauksen saloihin.

VMZ


Spoeghe

JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

team_apina


jspl

voisin tullakin! ilmottele koska tinailet

StanLaurel

413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

tare59

Olisihan se hyvä osata, kerkiäis vain tulla katsomaan. :-/

eetu

100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

mikan

Kiinnostaa ja isosti. Muutenkin kiinnostais livenä noi korihommat. Joten tietoa vaan hyvissä ajoin koska saa tulla oppimaan.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

n12

#9
kyllähän se saattais kiinnostaa, ku täs nokialla nykyään viikot ja joskus vkonloputkin asustellaan  :P :D Celestee ny ei tarvi enää onneks hitsailla mutta sitte tulevaisuudessa kenties  ;D ;D

valpas

Jospa se osus tuon Mazdago:n, Tammikuulle suunnitellun tapaamisen aikoihin?

majuri

Joo vois tulla kattelee mite sujuupi/harjottelee.Tinataan vanetteen uudet muodot  :o.(Kantit suoraks ja maalariin ;D)
Finn farkku , finn2d ,finn4d , finn coupe, finn pickup,fairlady64 ,810farkku 210 farkku ,710farkku ,figaro 2400gt c110ht
 s-cargo , bb 4d ht 300zx 370z 200sx pulsar gti-r  r34 r33

alfadatsun

Siinähän saadaan taas sitä kerhoyhteistyötäkin ;) 8)

valpas

LainaaJoo vois tulla kattelee mite sujuupi/harjottelee.Tinataan vanetteen uudet muodot  :o.(Kantit suoraks ja maalariin ;D)
Elä per*****s  ;D.

No, tässä viimeaikoina on tullut kokemuksia toisten jälkien uudelleen tekemisessä...., eli ei se ole ongelma.

Pitää tehdä jossain välissä tasotesti, että kuka saa tinata Vanettee, ja kuka jotain muuta  ;).
Ei vaiskaan. Kukaan ei ole seppä syntyessään.....
Ja jos minäkin sen oikeen osaisin, niin siittä sais varmaan leipänsäkkin. -72 vuodesta lähtien olen harjotellu...

Jos jollain on ylimääräisiä tinatankoja, tai pätkiä, niin ottakaa vaan mukaan.
Ellei kerho tarjoo tinoja?

Mulla on Asetyleeni/happi laitteet, enkä ole koskaan muita lämmityssysteemejä kokeillut. Jos jollain on kokemusta muista laitteista, niin rohkeesti vaan vehkeet mukaan, niin testataan.

Jos oikeen Tinuriguru löytyy, niin voisin vaikka maksaa Vanetten tekemisestä  :-X (jos meikäläistä vähänkin tuntee, niin tuokin oli vitsi, tai sitten ei).

En taida Englanninpyörää siihen mennessä saada. Jääköön se sitten toiseen kertaan.....

valpas

Vielä pitää tallin omistajalta kysäistä, että saako tällainen joukkio tulla "rypemään" sinne  ;)

mikan

LainaaVielä pitää tallin omistajalta kysäistä, että saako tällainen joukkio tulla "rypemään" sinne  ;)

Onko suunnitelmat yhtään tarkentuneet?

t. Mika

"...paljon tinasin...paljon pilasin...."  :D
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

valpas

Lainaa

Onko suunnitelmat yhtään tarkentuneet?

t. Mika

"...paljon tinasin...paljon pilasin...."  :D
Paljon on pilattu, mutta edelleen homma on voimassa.
Ajoitus olis siinä Mazda-miitin aikaan Tammikuussa.
Huhuja olen kuullut että pojat tois tinat mukana, vai oliko se niin, että olisivat tinoissa, kun tulevat  ;D
Pitää jotenkin sovitella sen muun "salaisen" ohjelman sekaan.

hrodi

Minä kans, sanos pikkusonni......

Jos ajankohta sopii, voisin ton Stanin kyydissä ookata, vaikka itse tuskin koskaan taitoa tarvitsen. Ihan vaan yleissivistyksenä.
4 x Laurel C31, 260C HT

valpas

#18
Tällähetkellä näyttäs siltä, että Lauantaina 21.1.2006, johonkin sopivaan aikaan.
Vähän riippuu Mazdago:n ohjelmasta....., josta minulla ei velä ole tietoa.
Appiukko on luvannut tehdä omenapuustaan muutaman Tinan levityslastan. Jos jotain alkaa oikeen tosissaan kiinnostamaan.  Mehiläisvaha on kuulemma parasta ainetta, ettei tina tartu lastaan. Mehiläisvahaakin saattaa silloin löytyä.
Paikasta tarkemmin sitten lähempänä, mutta vois sanoa, että Ideaparkin vieressä, Lempäälän Marjamäessä. Vajaa 20 km tuosta Mazdago:n majoittumispaikasta.

mikko1200

Kaikki halukkaat kun ei kuitenkaan pääse paikalle niin voisko laittaa videokameran pyörimään ja joku asiansa osaava siitä sitten editoisi opetusfilmin vaikka netistä imuroitavaksi?
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

valpas

#20
LainaaKaikki halukkaat kun ei kuitenkaan pääse paikalle niin voisko laittaa videokameran pyörimään ja joku asiansa osaava siitä sitten editoisi opetusfilmin vaikka netistä imuroitavaksi?
Niinkuin teollisuuslaitoksissa yleensäkkin, vakoilemisen estämiseksi, kuvaaminen on kielletty  ;D. Paitsi maksua vastaan ;).
En ole vielä laittanut tuota pääsymaksun suuruutta kehiin. Jos lastan vitosella ostaa, niin pääsee sisälle  :P.
(Vitsi vitsi).

No, eihän se mitään maksa, jos joutuu katselemaan, kun minä tinaan Vanetten kylkeä. (taitaa tulla kohta kiirus, kun talli on täynnä jonkun muun automerkin osia).

valpas

Kyllä minulla tinauksesta videotakin on jo entuudestaan, mutta se on ihan eri hommaa käytännössä, kuin videolla.
Jos olis aikaa, ja jokin "porkkana", niin voishan sitä jonkun pätkän editoidakkin, niinkuin nyppykoneestakin tuli tehtyä. Eli vaihdetaan videonpätkä hyviin Finnin osiin  ;) ;D.

valpas

#22
Aikataulu näyttäis siltä, että noin 9:30 alettas.
Mazdaporukoilla on muuta ohjelmaa  alkaen klo 12:00.
Kaikkien ei ole pakko lahteä vielä silloin pois.
Seuraava takaraja määräytyy Mazda-miittin muusta ohjelmasta.....
Tuo alku tulee siittä, kun Alfa tulee junalla, ja kuinka paljon sillä sitten vie, kontata Lempäälään  ;D.
Kokoontumispaikkana vois olla Marjamäen Neste Lempäälässä klo 9:30 (Ideaparkin kohdalta muutama sata metriä Valkeakoskelle päin). Harre osaa tallilleni  perillekkin.

alfadatsun

LainaaAikataulu näyttäis siltä, että noin 9:30 alettas.
Mazdaporukoilla on muuta ohjelmaa  alkaen klo 12:00.
Kaikkien ei ole pakko lahteä vielä silloin pois.
Seuraava takaraja määräytyy Mazda-miittin muusta ohjelmasta.....
Tuo alku tulee siittä, kun Alfa tulee junalla, ja kuinka paljon sillä sitten vie, kontata Lempäälään  ;D.
Kokoontumispaikkana vois olla Marjamäen Neste Lempäälässä klo 9:30 (Ideaparkin kohdalta muutama sata metriä Valkeakoskelle päin). Harre osaa tallilleni  perillekkin.
Jaa mäkun aattelin että kokoontuminen ois juna-asemalla 09.00,RKA passissa kera juottovälineiden 8)
Sinne asemallehan kaikki osaa,juna jopa tuo AD:n :-[

Nismotin

Toi tinalla muljailu  ;)  ois kyl sellanen minkä mäkin haluaisin oppia, mut on toi ajankohta ja paikka hieman epäedullinen näin opiskelijan kannalta.. Aamulla en kuitenkaan jaksa herätä niin aikaisin et ehtisin nääsvilleen saati et ois rahaa tulla sinne asti  :'( Kertaalleen tuli harjoiteltua c-city kadetin kattoon ku innostuin näyttämään sen kattopilareille rautasahaa  ;D , no eihän siitä sit tullu mitään, ja raketti jäi projektiks tonne kotipaikalle. Pitäis varmaan jossain vaihees aloittaa taas sen väsääminen, tallitilat on vaan aika paha ongelma täl hetkel... :-/ Mitenköhän tolla sievertin propaani/butaani(?) kaasupolttimella onnistuis toi tinailu  ??? Meikäläisen taidol siitä saattais kyl tulla ihan samanlaista perunapeltoo niinku viimeksikin  :P Et viittis hieman valoittaa tinailun salaisuuksia?? Jos sit jossain vaihees aloittais taas sen katon muokkauksen.. :o

valpas

Lainaa
Jaa mäkun aattelin että kokoontuminen ois juna-asemalla 09.00,RKA passissa kera juottovälineiden 8)
Sinne asemallehan kaikki osaa,juna jopa tuo AD:n :-[
Sori, taisin ymmärtää väärin  ;).
Tottakai mä sut asemalta haen, jos niin sovitaan.
Paras vaihtoehto olis, jos Harre tulee Lempäälään, niin tulisit Harren kyydissä???
Katos kun aattelin mennä tallille jo kukonlaulun aikaan, koska sielä pitäs ensin vähän järjestellä. Näyttää siltä, että olen syntynyt kaks viikkoa myöhässä, kun kaikki aikataulut tahtoo venyä...., sen kaks viikkoa (ei nyt ihan kaikki).

valpas

Vähän on nyt tallissa ahdasta, mutta aika näyttää, tuleeko tilaa  [smiley=2vrolijk_08.gif].

Muuten ketkä oikeesti on tulossa. Tietäisin, minkä kokoisen tilan pistän siivoten.....

StanLaurel

Mä kai sit tuun kun oon luvannutkin, ja lupasin tuoda sen piuhanipunkin...

OT: onks susta tullu kustommiäs kun tossa kuvassa on reippaasti chopattu finni ;D
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

valpas

LainaaMä kai sit tuun kun oon luvannutkin, ja lupasin tuoda sen piuhanipunkin...

OT: onks susta tullu kustommiäs kun tossa kuvassa on reippaasti chopattu finni ;D
"NCF-Foorumiobjektiivilla" otettu kuva..... ;).

Datmaster

kiinnostais kyllä kans jos mahtuu mukaan. tosin ei 100% varmuus mutta jos ei isompia esteitä tule ja löydän perille.
[img name=signat_img_resize]http://i22.photobucket.com/albums/b314/datmaster/datsave.jpg [/IMG] Datsun 1200 @ A15i , 200L HLC130