Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Loimaan Rompetori 5.8. (ja Forssan PickNick 6.8.)

Aloittaja cedricfan, elokuu 04, 2006, 12:48:51

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

cedricfan

Eli lauantaina, ja suurempi kuin PickNickissä. Lisäksi pääosin samat myyjät jotka myy siis parhaat päältä jo lauantaina... Aukeaa 9:00 ja viitottu riittävästi kunhan löytää Loimaan ;D

Sunnuntaina sitten PickNick, mutta itse en ainakaan mene. Arskaa ja 26° luvassa = raviradalle pääseminen kestää tunteja ja paikka on pätsi kuin hornankattila. Lisäksi sinne tuskin mahtuu taas viittä japsia enempää >:(
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

StanLaurel

Aika negatiivinen asenne. Eipä noilla romutoreilla paljoa samoja myyjiä ole, Forssassa suurin osa myyjistä on nuorempaa jenkkiauto porukkaa ja Loimaalla taas pussihousuäijiä kärrynpyörineen ja mummoja kuhmuisine kattiloineen eli iso kirpputori. Ammatikseen myyjät on eri asia, nehän joka rompetorilla. Ja onhan siellä PickNickissä ollut aina reilusti japsiautoja näytillä, sunnuntainakin ainakin yks musta...
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

cedricfan

No edellisvuonna kun viimeksi oltiin niin ei-jenkkejä oli siellä yhden kurvan yläpuolella sikinsokin, joukossa muutama japsi. Loput ripoteltiin keskelle minne mahtui, jos edes päästettiin alueelle. Jos ovat muuttaneet niin hyvä. Itse olin alussa joka vuosi mutta pikkuhiljaa tapahtuman paisuessa liikaa olen jättänyt yhä useammin väliin, koska mielestäni homma ei enää toimi.
Noista myyjistä ne vain Forssaan tulevat jenkkiautoporukan tavarat ei juuri kiinnosta minua, mutta Loimaalla on kyllä paljon muutakin kuin pussihousuäijiä. Itse asiassa siellä on viime vuosina ollut eniten ostettavaa, laidasta laitaan, joskin kattilamummojakin on myös siellä.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

RM-A

Olen StanLaurellin kanssa samaa mieltä.  Viime vuonna olin Pick Nick:ssä käyttöautolla, koska en ulkoiluta Zetaani huonoilla keleillä.  Muina vuosina olen ollut siellä 280 ZX:n kanssa ja edellisvuonna mm. sain koottua 3 Zetaa vierekkäin;  oma 280 ZX, + 260 Z ja 240 Z.  Lisäksi näin ainakin yhden 280 ZX:n ja yhden vanhan luupään parkkeerattuna muualle raviradalle.  Mielestäni todellinen ongelma on siinä että vanhojen Datsunien omistajat eivät tänne lähde syystä tai toisesta.  Eli jokainen saa siitä tuntea piston sydämessään eikä syyttää järjestelyjä.  Olen esim. 3 vuotta sitten yrittänyt DNSF:n sivujen kautta värvätä vanhojen Datsunien yhteisesiintymistä tänne, mutta paikalle tulevat vain samat tutut autot.

Mitä sitten tulee Loimaan rompetoriin.  Olen ollut sielläkin kolmena viime vuonna ja olen edelleen StanLaurellin kanssa samaa mieltä.  Ei sieltäkään löydy mitään vanhaan Zetaan.  Kattiloita ja porsliinikuppeja ym. kyllä löytyy.

Eli tänä vuonna en mene Loimaalle mutta taas kerran menen PickNickiin.

cedricfan

 :-[
Palattu on... Dementikkona täytyy tunnustaa että siitä on muuten jo kolme vuotta kun viimeksi olin Loimaa & Forssa, kaksi kertaa tuli oltua Norjassa tämä viikonloppu :-/
Ja sinä aikana Loimaalta näyttää kadonneen auton osta, HÖH!
Milläköhän keinoa moinen on tehty? Ja ennen oli siellä radan varressa iso alue lisää, jossa ns pienmyyjiä, ei enää.
No olihan siellä ne vakiomyyjät tietty, mutta ei uutta >:(
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

mortica

No, huomenna on pick-nick. Raportoidaan sieltä sitten lisää  :).
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

RM-A

No niin.  Pick Nickissä tuli käytyä.  Kuumaa oli ja autoja paljon, mutta ei taaskaan montaa Datsunia.  Kahdeksan Datsunia kuitenkin satuin saamaan kuvaan.  Mutta kun en osaa liittää kuvia tähän    :-[    Voisiko joku antaa pikaopetuksen, miten pitää toimia.






Aku_81

Jokunen kuvatus

http://smg.photobucket.com/albums/v368/Aku_81/forssanpicknick/

Lähinnä usa-kalustoa, pari kolme dasseakin mitkä sattui matkan varrelle, en edes viitsi laittaa kuvaa cedric laikka avosta >:(


Mopoilija

Tässä minun kattaus tapahtumasta!
Jos on allerginen amerikan raudalle,ni ei kannnata klikata!
On siellä muitakin kuvia!
http://kuvia.1g.fi/kuvat/Taphtumat+2006/PickNick-06/

nippon_gt-r

#10
Meitin rytmiryhmä oli picknickissä ryslerillä. Ei oo kukaan saanut sitä jäämään kuvaan tai sitten oon sokia. Eipä sillä, ei se erityisen kaunis peli olekaan. Tapahtuman saldona palaneet kädet ja niska, rahat pois ja kotio.

EDIT: Näkyyhän se yhdessä vaikkei ihan kokonaan  :D
Tumman suburbanin takana mustan edustusauton katto...

http://kuvia.1g.fi/kuvat/Taphtumat+2006/PickNick-06/Set3/PickNic-6.8-06-333.jpg/medium

mortica

#11
Meille tarttui mukaan pari pölykapselia (C30 ja C130) ja takajarrukengät  :D. Ja jotain muuta, kärähtäneen nahan lisäksi.
Kuvia ei tullut otettua yhtään. Ilmeisesti liikaa kuvattavaa?
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

ILVES-Joe

LainaaMeille tarttui mukaan pari pölykapselia (C30)
Minulla on noita kolme kpl joten jos tuo on myynnissä niin kiinnostaa...
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

mortica

Lainaa
Minulla on noita kolme kpl joten jos tuo on myynnissä niin kiinnostaa...
Ilman muuta. Talteen se vaan ostettiinkin  :).
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*