Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Miittiä Raumalle

Aloittaja ninnu86, helmikuu 06, 2006, 09:55:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ninnu86

oliskohan mahdollista kehittää miittiä raumalle, vai löytyisikö edes osaanottajia tarpeeksi???? :D
kokoontuminen esim. kortelan abc, jotain juttelua ja vaikka kahvit siinä ja sitten joku lenkki kaupungilla ja vaikka istuksimaan sitten jonnekin baariin tai jtn....hyviä kokemuksia vastaavasta bimmeri kokoontumisesta!!!ehdotuksia otetaan vastaan!!!!! ;)

Christoffer

Vähemmän taitaa raumalaisia Nissan harrastajia tällä foorumilla liikkua(eikös kaikilla raumalaisilla ole bemari tai foorti ? ainakin siltä se öisin kuullosti   :D ). Ei muutakuin päivämäärä ehdotusta pystyyn tosin itse kuvittelisin että kannattaisi ajella Poriin kahveelle ainakin näin alkuun, kesällä saattaisi ihmiset olla aktiivisempia liikkumaan. MazdaGolla on yhdistetty Turku/Rauma(?) meetti Laitilassa tosin onhan sinnekin matkaa jonkinverran ja bensa halpaa (kortelan abc tarjosi 98E:tä 1.329€/L  :o )
1999 Saab, 1960 Chevrolet, 1995 Opel

ninnu86

LainaaVähemmän taitaa raumalaisia Nissan harrastajia tällä foorumilla liikkua(eikös kaikilla raumalaisilla ole bemari tai foorti ? ainakin siltä se öisin kuullosti   :D ). Ei muutakuin päivämäärä ehdotusta pystyyn tosin itse kuvittelisin että kannattaisi ajella Poriin kahveelle ainakin näin alkuun, kesällä saattaisi ihmiset olla aktiivisempia liikkumaan. MazdaGolla on yhdistetty Turku/Rauma(?) meetti Laitilassa tosin onhan sinnekin matkaa jonkinverran ja bensa halpaa (kortelan abc tarjosi 98E:tä 1.329€/L  :o )

joo taidat olla ihan oikeassa, ettei paljon Raumalaisia taida olla..joo kyllä niitä bemareita ainakin on Rauma piukassa!
taidan vaan raahautua Poriin, saakin säästää koko kuukauden niihin bensoihin ;D ainakin näillä hinnoilla ja mun ajotyylillä :P on/off kaasulla....ehkä sitten kesällä Raumalla...tai jtn...

tare59

#3
Tosiaan keväällä/kesällä vois ajellakin miitteihin, vaikka vähän kauemmaksikin, vaan ei oikein näin talvella. Laitilakin on jo sen verran kaukana, ettei sinnekään viitsi lähteä illasta ajamaan parin tunnin jutustelun takia. Vaan, kun tuo aurinko alkaa lämmittää enemmän niin silloin vois ajella vaikka kauemmaksikin ja saa H.T:n alle niin pääseekin.  8-) ja on mitä näyttää muillekin. :P

ninnu86

No otanpa asian puheeksi uudelleen keväällä/kesällä kun on lämmintäkin :)

take

Mites tämä? Juhannuksena ollaan Raumalle tulossa. Onkos muita tulijoita? Onnistuisko juhannusmiitti RMJ:n yhteydessä?

tare59

Vois onnistuakin, vaan tuleehan tuolla taas käytyä päivittäin tai ainakin tälläviikolla on joutunut käymään. Ens viikolla toinen suunta, vaan eihän tuo ole mikään ongelma pyyhkäistä Kortelan ABC:lle jutustelu tuokiolle, jos vain vaimon työajat sen sallii.  ;) ;)

take

Niin, sitä meinasin kun RMJ:hin tulee porukkaa ympäri suomea niin onko foorumi/kerholaisia tulossa festareille? Olis ehkä tilaisuus tavata harrastajia kauempaakin. ;) Sovittais vaan kellonaika ja päivä mielellään aikasin ennen kuin ensimmäiset esiintyjät aloittaa. Tai sitten vaikka sillon sunnutaina kun ei ole enää ohjelmaa.

tare59

Käyhän se sellainenkin miitti, vaan juhannukseen on vielä aikaa, ja kuitenkin raumalla vois pitää miittiä ennen juhannustakin.

take

Sopii kai sekin. Mulla vaan meinaa tulla kiiru saada coupe haluttuun kuntoon botnialle. Et iltasin ei varmaan paljoo ole aikaa välttämättä. Kun on käyttöauto niin pitää yhtenä iltana saada niin että on aamulla taas ajossa. Hidastaa sillai sopivasti.  ;D

Mutta keksikää joku päivämäärä ja aika ni kattotaan.

take

Ei mitään ole kuulunut. Nyt kelpais autookin näyttää muillekin. ;) Ens ke on turussa miitti kyllä mutta juhannukseenkin on vielä kuukausi että vielä ehtii hyvin suunnitella sitäkin. Onko tosi että ei ole raumalaisia harrastajia tai edes juhannusvieraita raumalle tulossa?

ninnu86

No minä ainakin olen paikalla :) kun raumalainen olen! Tosin juhannuksena lähden festareita karkuun mökille. Eikä mulla tällä hetkellä ole edes mitään näytettävää, kun myin juuri autoni pois "ylimääräisenä"  :-*  Mutta vois sitä tulla tapaamaan muita kerholaisia.