Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Vakiomiitti Tampere! seur. to 6.4.06

Aloittaja Harre, marraskuu 16, 2004, 19:07:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Harre


valpas

Ei kykene tuleen 6.10.... Mä olen silloin Norjassa.

Harre

En kerkiä itsekkään paikalle. olen menossa katsomaan isojen poikien miittejä...

1.3i

Koskas on marraskuun miitti uutena vois tulla katsomaan minkälaista meno on, vai onko vain jäsenille!

valpas

LainaaKoskas on marraskuun miitti uutena vois tulla katsomaan minkälaista meno on, vai onko vain jäsenille!
Kaikki Datsunissanneista ja Mazdoista kiinnostuneet ovat tervetulleita. Ikään ym. katsomatta.
Eiköhän päivä ole 1.12?

mikan

Lainaa
Kaikki Datsunissanneista ja Mazdoista kiinnostuneet ovat tervetulleita. Ikään ym. katsomatta.
Eiköhän päivä ole 1.12?


Onko tää nyt sitten Lahdesjärven ABC ja kello 19 vai?

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

1.3i

#66
Olisiko seuraava miitti 05.01.06 klo 19.00 alkaen Lahdesjärvi ABC?

1.3i

Monikohan on tulossa Lahdesjärvelle tänään treelle??

valpas

Oli meitä miitissä kolme.
Kaks Mazdan puolelta....

1.3i

No moniko on tulossa lahdesjärvelle 2.2 torstaina jos itse yrittäis  raahautua paikalle??

valpas

LainaaNo moniko on tulossa lahdesjärvelle 2.2 torstaina jos itse yrittäis  raahautua paikalle??
Yritetään tulla. Niinkuin aikaisemminkin. On tullu käytyä miltei joka kerta.
Enemmän olis saanut olla porukkaa aikaisemminkin.....

alfadatsun

#71
Sillä muuten porukkaa tulee paremmin paikalle ku ei pähkäillä kuka ei tule paikalle ::) ::)

Harre

Yritetään täältäkin taas paikalle vääntäytyä! On hyvä pitää sopiva tauko tallityöskentelyyn välillä  ;)

1.3i

tulihan käytyä katsomassa mutta ukot oli hukassa tosin tulin vasta 20 aikaan kun meni töissä myöhään
missäs päin ukot istu ja enpä sitten viittinyt joka pöytää kiertää kyselemässä.tuore kun olen kerhossa
niin enpäs tunne vielä ketään näöltä.

valpas

Lainaatulihan käytyä katsomassa mutta ukot oli hukassa tosin tulin vasta 20 aikaan kun meni töissä myöhään
missäs päin ukot istu ja enpä sitten viittinyt joka pöytää kiertää kyselemässä.tuore kun olen kerhossa
niin enpäs tunne vielä ketään näöltä.
Meitä oli sielä paikalla kaksi.
Mulla oli NCF-lippis pöydällä.
Me keskusteltiin erilaisista asioista aika tiiviisti, joten ei tullut seurattua ympäristöä.
Lähdettiin siinä 20:30 maissa. Harmi, ettei tavattu.
Paikkana meillä on ollut heti kahvioon tultaessa oleva pöytärivistö, kahvilinjaston kaiteen vieressä, melkein vastapäätä nettipäätettä.

1.3i

No täytyypä pälyillä sitten tarkemmin seuraavalla kerralla ja se lippis olis kyllä hyvä tuntomerkki

1.3i

mitäs nämä treen ympäristön ukot ja tyttelit olisi mieltä jos miitti olisikin joka toinen torstai
ettei se unohtuisi ja onkin kerennyt sopia muuta juuri sille kk:n miittipäivälle

valpas

Lainaamitäs nämä treen ympäristön ukot ja tyttelit olisi mieltä jos miitti olisikin joka toinen torstai
ettei se unohtuisi ja onkin kerennyt sopia muuta juuri sille kk:n miittipäivälle
Tuosta voidaan vaihtaa mielipiteitä.
Yksi ajatus olisi siirtää se esim. Keskiviikoksi.  Keskiviikkoa puoltaisi se, että Tampereen Mobilistit kokoontuu kesällä Mustaan lahteen Keskiviikkoisin, ja olisi hyvä tavata vähän laajempaakin Autoharrastajapiiriä.
Mitäs mieltä ovat muut Tampereen ympäristössä?

1.3i

Joo ei se torstai mikään ainoa päivä ole muutkin käy kyllä mulle

BA

Mä voisin yrittää kans saapua paikalle ens kerralla, töiden mukaan mennään kuitenkin joten varmaks en vielä sano. Päivällä ei oo mitään merkitystä, kunhan ei viikonlopulle mene. :)

valpas

Tuo otsikko on Harren peukalon alla, ja sen päivän muuttaminen voi olla vaikeaa.
Voidaanhan sitä vaikka kokoontua lisäksi jonain muunakin päivänä. Jospa joku Keskiviikko?
Ja tuleehan niitä tapaamisia........
Seinäjoella on sitten vähän enemmän porukkaa.... uskoisin.
Harmi, ettei sinne ole Etelästä, eikä Idästä tullut aikaisempina kertoina, kuin muutama  :-/.
Onhan sielä sentään kyse NCF:n Karttinki-mestaruudesta  ;D.
Pikkusen ohi Topiikin, mutta olkoon...

Harre

jos enemmistö päättää valita jonkun muun päivän niin en pistä pahaksi ollenkaan. minä kuitenkin poistun vakiokävijöistä kesän mittaan ja RKA:n on ikävää yksin miittejä pitää pystyssä jos porukka ei lähde liikkeelle.

valpas

Lainaajos enemmistö päättää valita jonkun muun päivän niin en pistä pahaksi ollenkaan. minä kuitenkin poistun vakiokävijöistä kesän mittaan ja RKA:n on ikävää yksin miittejä pitää pystyssä jos porukka ei lähde liikkeelle.
Onhan Evikoski:kin käynyt miltei joka kerta.
Tarkoitus on taas mennä. Tuleeko nyt muita?

1.3i

olisin tullut 2.3 mutta isäntä keksi yö keikan laihialle
että näin se vain aina menee kun jotain suunnittelee.

valpas

Evikosken kanssa oltiin kahden.
Mazdan puoleltakin kaväisi yksi, mutta tuli kutsu toiseen tilaissuuteen.
Saas nähdä, ketä seuraavalla kerralla tulee?

Harre