Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Vakiomiitti Tampere! seur. to 6.4.06

Aloittaja Harre, marraskuu 16, 2004, 19:07:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

firefly^

Noh, sitä tuli oltua Hyryläs Miitis..  ;D

Treen ohi tänään kyllä ajeltu.. mitä mittariinb tänään tullu yli 400km :P mitä, yli 340km pelkästään Pojanluomalta helesinkiin..

alfadatsun

Ja jos vainj Apan kanssa ehditän tullaan käymään näissäkin ;D

valpas

No niin, kaikki Tamperelaiset Datsunit rohkeasti liikenteeseen.
Totta kai muualtakin tulleet ovat lämpimästi tervetulleita.


janne

Taidan vihdoin päästä paikalle, pari kertaa tulo on tyssänny työesteeseen. Tarvii varmaan vaan auto jättää parkkialueen toiselle reunalle kun joutuu Italialaisella tuleen.
Mistäs teidät muuten sitten tunnistaa paikanpäällä?

valpas


valpas

Tampereella kaikki hyvin  ;D.

Miittissä paikalla 3+3  :D.

Uusiakin kasvoja oli uskaltautunut mukaan. Hieno juttu!

Puhetta tuli. (saikohan kukaan minulta suunvuoroa   ;)).

Sateesta huolimatta Finn:iä tuli ajellutettua ja vedet pysyi taas sisällä. (Alavesiletku pitäisi silti vielä saada parempi).

Minun mielestäni onnistunut miitti  :D

Yhteys Hyrylään oli vähän katkonainen, joillakin linjoilla  :-X.

mikan

Harmi että mulla meni suunnitelmat uusiksi ja jäi tällä(kin) kertaa tulematta. Parempi onni ensi kerralla. Sovitteko muuten ajankohdan?

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

valpas

LainaaHarmi että mulla meni suunnitelmat uusiksi ja jäi tällä(kin) kertaa tulematta. Parempi onni ensi kerralla. Sovitteko muuten ajankohdan?

t. Mika
Olihan sentään tekstiviestiyhteys...... Kyllä se siittä.

Seuraavan kokoontumisen päivä olis Helatorstai!.

Voitais harkita päivän siirtämistä (siis Miittipäivän, ei Helatorstain)?
Olisko se Vapun jälkeinen Tiistai? Vai....

Kicca

Kannattaiskos Tammerelaisten miettiä kokonaisuudessaankin tota ajankohtaa eli ettei meetti olisi vakituisesti samaan aikaan Hyrylän kanssa? Porukkaa olisi vamaan vähän paremmin, jos voisi täältä etelästä käydä teitäkin helssaamassa; nyt ei malta, sen kerran kun on mahdollisuus osallistua "omaan" tapaamiseen, ei tasan malta lähteä mansesteriin ajelemaan!

valpas

LainaaKannattaiskos Tammerelaisten miettiä kokonaisuudessaankin tota ajankohtaa eli ettei meetti olisi vakituisesti samaan aikaan Hyrylän kanssa? Porukkaa olisi vamaan vähän paremmin, jos voisi täältä etelästä käydä teitäkin helssaamassa; nyt ei malta, sen kerran kun on mahdollisuus osallistua "omaan" tapaamiseen, ei tasan malta lähteä mansesteriin ajelemaan!
Nyt on kokemuksia tästä systeemistä.
Eli kannattaa se laittaa mietintämyssyyn  ???.

alfadatsun

Että jos joku ehkä once in life käy muuallakin kuin omalla paikkakunnallaan miitissä ::)
Kylläkai sitä voi lähteä koskavain reissuun silloinkin kun on vakiomiittii kotikunnassa 8)

Kicca

AD! Hei haloo, tarkoitus kai on, että kaikissa miiteissä olisi porukkaa eikö vain? Mansesteri ja Tuusula on kuitenkin "ajohulluille" datsunisteille ihan naapurikyliä: Hyrylässä käy porukkaa Hyvinkää-Riihimäki-alueelta, kivenheitto ylöspäin, ollaan Tampereella.  Ajan tällä takaa sitä, että meidän kerhon jäsenmäärällä (=ei vielä kovin iso) kannattaisi mahdollisuuksien mukaan maksimoida tapaamisten/tapahtumien osallistujamäärät! Ehkä puhun vaan omasta puolestani, mutta olisi ihan kiva saada naamat näille fooruminickeille ja tutustua uusiin tyyppeihin; tuo zetorikin on kohta taas ajossa ja mieli halajaa "hyötykäyttöön"...

Sitten, kun jäsenmäärä on toisellakymmenellätuhannella tai sinnepäin, kannattaa varmaan alkaa miettiä Painonvartijat/AA-kerhosysteemiä; olet missä vaan, niin aina on kerhotapaaminen mahdollista...  ;) (Perhana, tän vuodatuksen jälkeen on pikku pakko lähteä sinne seuraavaan T:re-miittiin... ::) )

team_apina

täytyy vissiin tulla tarkastaan oottako paikalla ;D

valpas

Täytys vaan se päivä lukita.
Helatorstai on monelle vähän huono päivä, mutta käyhän sekin. Minä vaan en tällä tietoa kerkee silloin.

team_apina

eikö sillon voida kokoontua jo päivällä

valpas

Harre..... huhuu  :D

Mikäs päivä se seuraava miitti olis?

team_apina

eikös meitä pitääsi saapua muualtakin suomeen sinne tampereelle....

Harre

pyhien takia tapaaminen on  poikkeuksellisesti kuun toisena viikonloppuna 12.5  ;)
tervetulloo mukaan.

Kicca

Vierailijat kaukaisesta etelästä kiittävät mukavasta seurasta!  :)  

Tampereen seudun miittipaikka on sen verran tilava, että varmaan sinne just  nippanappa mahtuisi pari osallistujaa lisääkin...  ;)

valpas

Kiitoksia vaan kaukaisille etelän vierailijoille, kun tulivat poikkeemaan  :D.
Aurinkokin näyttäytyi, joten pihallakin oltiin....



Siro se on tuo tonninenkin

Vanette ja Dolly oli niin iso, ettei mahtunu kuvaan......

alfadatsun

Mitä se Ekku sieltä konepellin alta luulee löytävänsä ::)
Ei kait mikään kone noin lyhyellä matkalla öljyä syö :o
Vai onko hää vaan esittelemässä konetta 8)

valpas

LainaaMitä se Ekku sieltä konepellin alta luulee löytävänsä ::)
Ei kait mikään kone noin lyhyellä matkalla öljyä syö :o
Vai onko hää vaan esittelemässä konetta 8)
Valkoisella liinalla vaan pölyjä pyyhitään.
Viekö sulla Alffa koneet öljyä, kun tommonen tuli päällimmäisenä mieleen  ;D.

alfadatsun

Lainaa
Valkoisella liinalla vaan pölyjä pyyhitään.
Viekö sulla Alffa koneet öljyä, kun tommonen tuli päällimmäisenä mieleen  ;D.
En mää noin isolla liinalla konetta putsaile,öljyjä ei oo
tullut juurikaan katseltuu omissa ratsuissa,kyllä ne
koneissa pysyy ;D

valpas

Lainaa
En mää noin isolla liinalla konetta putsaile,öljyjä ei oo
tullut juurikaan katseltuu omissa ratsuissa,kyllä ne
koneissa pysyy ;D
Mutta jos on vaan vähän pölyä.... ;D.
Niistä öljyistä. Kannattaahan niitä seurailla, jos ajaa..... ;D

valpas

2.6 ei kerkee.
On kaverin läksiäiset, ja ehkä värikuulasotaa  ;D.

Harre

olikos kukaan käyny paikalla ny heinäkuun miitissä?

Itse en kerennyt kun oli lomalla  ;D

valpas

Lainaaolikos kukaan käyny paikalla ny heinäkuun miitissä?

Itse en kerennyt kun oli lomalla  ;D

Ei kerennyt, kun olin järjestelemässä RR-päiviä.

4.8. Pitäs varmaan kaikkien yrittää tulla. Luulis, että olis jotain kerrottavaa tullut kerrytettyä tässä kesän aikana.
Voi vaikka tulla korvaamattoman arvokkaita vinkkejä, kuten aikaisemmissakin miiteissä.
RR-päivilläkin oli sellainen pikamiitti. Olikohan meitä yhdeksän? Juhanikin poikkes  :).

valpas

Oliskoos nyt aika kokoontua oikeen isolla porukalla  ???.

Tarkoitus on olla paikalla joskus klo 19.
Lahdesjärven ABC.

janne

P**kele, olis tämänki huomannu pari tuntia sitten, enää ei kerkee paikalle, no jos sitten ens kerralla.

valpas

LainaaP**kele, olis tämänki huomannu pari tuntia sitten, enää ei kerkee paikalle, no jos sitten ens kerralla.
Harmi, sielä oli paikallaolijoiden kesken arvonta semmoisesta tiedosta, että mistä löytyy pakasta vedetty 100A:n takapuskuri.
Mä voitin, ja se tieto on nyt mulla.
Kohta se on myytävänä osiossa.

Kannattaa aina lähteä miitteihin  ;D. Tiedä häntä mitä on ens kerralla jaossa...... ::)