Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

X-treme Car Show 8 - 9.10.2005

Aloittaja valpas, syyskuu 30, 2005, 06:39:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valpas

Onko kukaan menossa?
Siellä näyttäs olevan esim. Muovin Kromipinnoitusta....

Jos en itse ehdi, niin olis kiva jutella jonkun kanssa, joka on menossa sinne, ja kiinnostunut ko. aiheesta.
Myös muut, varsinkin entisöintiin, ja korjaamiseen liittyvä kiinnostaa.....

http://www.x-treme.fi/tapahtumat/54.dsp

Harre

menossa ollaan kasailemaan mazdagon osastoa ja ainakin lauantai olis tarkoitus pyöriä paikalla.

blondi83

tulisin paikalle, mut eipä nyt oo muita lähdössä ni ei kai sitä yksin tuu lähettyä  :(

-Vonjake-

#3
pittäähän se käydä, tiedä mitä rompettaa löytää.. vaikka tosin ei taida vanhaa kalustoa olla paljoa.. ovenyläkulmaan peilit hakuseen..  8)

EDIT: eipä päässytkään sinne showhun, :( MUTTA olipa hyvä syykin, nyt on finn pohjavärissä =D vihdoin, jäihän se monttuseks joistain kohti, ja valu niin prkleesti.
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

Aku_81

Harkitaan menoa, kuulemma cobra jetti näytteillä eli edes yksi oikea metallinen muskeliauto kuidun keskellä ;D

valpas

Olisko kellään mahdollista ottaa videoo siittä Kromauksesta (jos jotain liikkuvaa esitellään), tai ottas jotain tietoa menetelmistä, yms..

Harre

LainaaOlisko kellään mahdollista ottaa videoo siittä Kromauksesta (jos jotain liikkuvaa esitellään), tai ottas jotain tietoa menetelmistä, yms..

ei niillä työnäytöksiä ollut ainakaan minun tietojen mukaan. Pinnotettuja osia ja kokonaan uudelleen kiiltäväksi pinnoitettu moottori kelkka siellä oli esillä.

En muista firman nimeä, mutta aika arvokasta työ olisi ollut, joten taidan itse venttiilikopat kiillottaa...

valpas

Lainaa

ei niillä työnäytöksiä ollut ainakaan minun tietojen mukaan. Pinnotettuja osia ja kokonaan uudelleen kiiltäväksi pinnoitettu moottori kelkka siellä oli esillä.

En muista firman nimeä, mutta aika arvokasta työ olisi ollut, joten taidan itse venttiilikopat kiillottaa...

Arvokastahan työ aina on....
Että et sitten ottanut edes firman nimeä ylös... ;D ;D ;D (vitsi vitsi)
(se nimi  on tainnut olla tiedossa jo...).
Oliskohan kellään valokuvia ko. pinnoitukseen liittyen?


nismosx




tossa on mun z31 venakoppa joka on maalattu kyseisessä firmassa ;)