Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

ruokatarjonta finnjaessa?

Aloittaja jarski, heinäkuu 13, 2005, 22:37:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jarski

moi niin ajattelin tämmösen panna pystyyn et mitä halutaan niin vois kartottaa vähä noita omia zydeemeitä... itte oon ajatellu lihaa/lihavartaita omassa marinadissa,uusiaperunoita/uuniperunoita,vihersalaattia(ei mikään perinteinen),coleslaw...aamupalaks meheviä sämpylöitä,kahvia,juissia...tms..kertokaa mitä haluatte...sana on vapaa ;)

mortica

Pannukahvia ja pyttipannua riittää mulle ainakin, kunhan kahvia on tarpeeksi  ;D
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

jarski

LainaaPannukahvia ja pyttipannua riittää mulle ainakin, kunhan kahvia on tarpeeksi  ;D
uusi vuosi,uudet kujeet :D ei sitä ny viitti leipääntyä ;D

cedricfan

LainaaPannukahvia ja pyttipannua riittää mulle ainakin, kunhan kahvia on tarpeeksi  ;D
Sulla on melko yksoikoselta kuulostava dietti...
"Päivän pannu ja yön ajanu"
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

mortica

Lainaa
Sulla on melko yksoikoselta kuulostava dietti...
"Päivän pannu ja yön ajanu"
;D No joo. Dietit ei oo mun alaa  8)
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

alfadatsun

Eipä noi welipoijjaan aatokset safkasta kuullosta ollenkaan huonoilta ::)
Onks Citroonpyttärii peliss ;)

jarski

#6
nyt näyttää pahalta sanoisinko pirun vitun merrassa :( >:( :(että pääseekö tulemaan ku sen jonka piti hoitaa(anttu) sai soiton siljalta et töihin 2viikkoo torstaina paikalla! ymmärrän kaveria kun keskivertokokit ei voi kieltäytyä tai tulee karenssia ;) ymmärrän kyllä et päivän töistä 150€ kieltäytyy 2000€+viina+tupakki+kosmetiikka...ym saa slabihintaan. elikä jos jollain on tiedossa AMMATTITAITONEN....(pelkät koulun paperit ei kelpaa)vaan pitää osata "kentän" hommat niin täälä olis työ hakee rahastajaansa 200egee :o :)

ps.häistä kyse tarjoilija tulee mukaan mut tarvis organisoijan omaavan keittiömestariksi

jarski

/hovimestarisi...tarjoilija kyllä täys proo mutta empii hovimestariksi yllennystä >:(

team_apina

Ammattitaito riittä kyllä noihin kaikkiin mutta liksa kuulostaa liian pieneltä... ;D ;D

jarski

gourmet tasonen kokki hakusessa.....joka tuntee mikä on oyestersauce ja mikä ON OYSTERSAUCE...et siitä lähetään...200egee 2h hommasta mun mielestä aika hyvä liksa käpälään ;)

alfadatsun

No mitenkähän on tämän asianlaita,päivityksen paikkaa
 ;) ;) ;)