Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

RR-päivät (rompetori) Kangasalla 8-9.7.05

Aloittaja valpas, kesäkuu 30, 2005, 20:26:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valpas

Tapahtuma alkaa klo 16 15 Perjantaina, ja jatkuu Lauantaihin klo 17.
Myyjät ja ostajat tulevat kyllä käytännössä jo aamupäivällä Perjantaina (viimekertaisesta kokemusta).

Sielä on sellainen Harrasteajoneuvoparkki, jossa ohjataan kaikki ko. ajoneuvot omalle pysäköintialueelleen. Pikkusen erottumaan muista kulkuneuvoista.

eetu

Lauantaina olis tarkotus pörähtää paikalle! 8)
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

StanLaurel

Lauantaiks vois kehitellä pienen miitin vaikka sinne kahvioon puolenpäivän aikaan...  vai oisko parempia ehdotuksia?
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

valpas

LainaaLauantaiks vois kehitellä pienen miitin vaikka sinne kahvioon puolenpäivän aikaan...  vai oisko parempia ehdotuksia?
Hyvä idea  :D.  Klo 12:00

Aku_81

Yritetään tulla paikalle bensakrematoriolla ;D

mikko1200

1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

cedricfan

Meitin tarkoitus olis olla paikalla ennen 10:00 ja saas nähdä ollaanko 12:00 vielä paikalla kun pitää ehtiä muuallekin ::)

Norjan-CD tuli, ja kopsaan siitä heti mukaan niille jotka voi bongata tuolla:
-StanLaurel
-Mikko
-Kimmo L.
-RKa
Onko muita, riittääkö siis neljä? Jos jollain ei ole mun puhnoa (vinkki: jäsenlehti) niin kysyköön että voidaan varmistaa CDn anto!

Tuleeko joku Vaasan suunnalta tuonne jotta voisi ottaa vai kaikki postiinko?

Christoffer lupasi hakea multa töistä, Jarkko kenties myös?

Postissa halunnee Ilves, 200SX-77, Zedric, AD ja Tsun-Tee, onko joku unohtunut?

PS Mikko: ota mulle pari niitä uusia tarroja!
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

valpas

#7
LainaaJep, klo 12 kahviossa on hyvä.
Mahtuuko Mikolle nyt pakoputket mukaan? Otan ne mukaan vain jos......

p. 0400-732987

PS. Kaikki 100A:n osat meni, joita ei oltu varmuudella varattu...... :D

Mun myyntipaikan numero on 166.
Yritän myös häärätä Harrasteajoneuvo parkissa aamupäivällä.
Haen Connectin maalarilta aamuseitsemältä........Saas nähdä ;D.

PS. Oma kahvikuppi mukaan, jos haluaa kahvin maistuvan  :-X ;D. Pahvimukeja on säilytetty jossain talon alla, tai kellarissa... Täytynee antaa palautetta.

Etukäteiskiitokset CD:stä  :D.

valpas

Kukahan osti A-koneen kaasuttimen?

Oltiin sovittu omistajan kanssa, että annan hänelle kuvaamani Näsijärviajon DVD:llä, ja saan vaihdossa sen kaasuttimen.
Omistajan kaveri (mun työkaveri myös) otti ja myi sen kaasuttimen  ;D.

Ei siinä mulle mitään, mutta nyt se kaveri ei saa sita DVD:tä, kun ei oo sitä kaasutinta  ;D ;D ;D.
Arvakkaas harmittaako kaveria ;D.

Pääasia on tietenkin se, että kaasutin meni tarpeeseen  :D (toivottavasti).

Olis vaan kiva tietää, menikö kaasutin kerholaiselle..... ;D

100A


valpas

LainaaTaisi kaasari matkustaa Vantaalle  ::)
Hyvä, jos kerholaiselle meni  :D.
Täytyy pärjätä niillä kaasuttimilla, mitä itsellä on, ei nekään huonoja ole  :D.
Sääliks vaan käy sitä, joka odottaa sen DVD:n valmistumista, kun mun kanssani meni tollasen tekemään  ;D ;D ;D. Ja vielä työkaveri..... ;D. Aina kun näkee, niin voi kysäistä onko samanlaista jo löytynyt  ;D ;D.
Siittä Nässyn ajosta on video vain minulla  8)......

eetu

No niin!  nyt on taas päivä kävelty romutorilla ja jotain sentään löytyi Esim.Y30 uusi takajarrusatula ja kasa tiivistesarjoja eri datsuneihin. Ja sain vinkkiä yläpään tiivistesarjoista ;2.0-2.4-2.6 kutoskoneisiin :o täytyy hommata talteen! ;D
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

valpas

Lainaa
Mahtuuko Mikolle nyt pakoputket mukaan? Otan ne mukaan vain jos......
Mikolle kiitokset. Rahat on tullu.

100A

#13
Löytyi Finnin takapyörän laakereita 5 ekee /kipale
"muutama" tuli ostettua.

valpas

LainaaLöytyi Finnin takapyörän laakereita 5 ekee /kipale
"muutama" tuli ostettua.
Sama täälä.
Finnin virheetön esite tuli nyt omaksi ja hyvä Coupen Omistajan käsikirja (tulevaisuuden varalle). Niin, ja työkalupussi kaluineen.
Myös ruosteeton maskin keskiosa löytyi (se maalattu osuus) :D.

valpas

SSS:n maskimerkin myyjä oli vähän tiukkana....

Homma lähti siittä, kun yritin tingata sitä Alfalle (Alfa puhelimessa hutajana).
Myyjä ilmoitti hinnaksi 15€.
Alfa tarjosi 5€, jolloin myyjä pakeni viis metriä taakseppäin, ja kysy, että ollaanko tosissaan  ;D.
Myyjä meinas sitten, että 12€, johon Alffa, että 10€:llä lähtee.
Myyjä, että se 12€.....
Se loppu sitten siihen sillä kertaa  ;D.

Jos joskus (Norjasta) löytyy uusi merkki, niin vois näyttää, että löyty... 5€.

Se 10€ olis ollu sen oikea hinta. Ehkä vielä yläkanttiin, koska siina S:n valkoisessa oli naarmuja......


mortica

LainaaSSS:n maskimerkin myyjä oli vähän tiukkana....
Kuinkakohan moni sitä samaa merkkiä taisi käydä kyselemässä  ::)

Oli kyllä sellainen auringon käristys lauantaina. Koskahan sitä oppii käyttämään auringonsuojamönjiä tai edes jotain lätsää. Päänahkakin tuntuu palaneelta. No, parempi sekin kuin sade.

Eipä siltä reissulta silti paljoa löytynyt, Stan löysi sentään jotain.
Ja sai eräs viimeinkin talkkunajauhoja ennen kotiin paluuta :-X ;D
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

mikko1200

Kiitoksia Rka:lle osista, muille paikalla tapaamillemme tutuille juttuseurasta yms.

Siitä SSS-merkistä mainittakoon vielä sama jonka jo osalle olen kertonutkin; useampi kyselijä oli jo käynyt ja kun lähestyin myyntipistettä myyjä tiukkana ilmoitti "EI lähde alle viidentoista!" Siis ennen kuin ehdin edes sanoa mitään. Päähallitus tarjosi vielä jälkeeni 10€ jolloin myyjä kääntyi pois ja alkoi keskustelemaan toisen asiakkaan kanssa. Heh heh.

Housujen lähtöalustakin bongattiin pois lähtiessä.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

eetu

Mahtoiko kukaan taltioda pöksyjen lentoa? ;D laitakaapa todistusaineistoa muuten ei kukaan usko!  8)
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00


alfadatsun

 8)
LainaaKiitoksia Rka:lle osista, muille paikalla tapaamillemme tutuille juttuseurasta yms.

Siitä SSS-merkistä mainittakoon vielä sama jonka jo osalle olen kertonutkin; useampi kyselijä oli jo käynyt ja kun lähestyin myyntipistettä myyjä tiukkana ilmoitti "EI lähde alle viidentoista!" Siis ennen kuin ehdin edes sanoa mitään. Päähallitus tarjosi vielä jälkeeni 10€ jolloin myyjä kääntyi pois ja alkoi keskustelemaan toisen asiakkaan kanssa. Heh heh.

Housujen lähtöalustakin bongattiin pois lähtiessä.
On se hyvä juttu että Mikkokin on tatuoinut DATSUN-logon otsaansa ;D ;D ;D
Kuinkas se muuten olis osannu noin vastata 8) 8) 8)