Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Rompetori, Parkano 7.5

Aloittaja valpas, huhtikuu 18, 2005, 20:36:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valpas

Ajattelin mennä katsomaan, mitä Parkanosta löytyy.

ILVES-Joe

Ei olisi pitkä "heitto" täältäkään ja kalenterissa on jo merkki...
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

Niina

Eipä täällä taida paljon muuta sitten olla kuin se rompetori. Pitäisköhän itekki piipahtaa. Taitaa kyllä olla työpäivä.  :P

Ja siinä tapauksessa, että töitä pitää tehdä, on mahdollista bongata tuo minun ihana Ratsuni Lidlin pihassa.   ;D

Nyt täytyy vielä tunnustaa että ei ole pahemmin tullut tuolla Rompetorilla käytyä niin löytyykö sieltä kuinka mitä yleensä? Varmaan ihan "hyödyllinen" tapahtuma käydä luuraamassa?

alfadatsun

LainaaEipä täällä taida paljon muuta sitten olla kuin se rompetori. Pitäisköhän itekki piipahtaa. Taitaa kyllä olla työpäivä.  :P

Ja siinä tapauksessa, että töitä pitää tehdä, on mahdollista bongata tuo minun ihana Ratsuni Lidlin pihassa.   ;D

Nyt täytyy vielä tunnustaa että ei ole pahemmin tullut tuolla Rompetorilla käytyä niin löytyykö sieltä kuinka mitä yleensä? Varmaan ihan "hyödyllinen" tapahtuma käydä luuraamassa?
Rompetorithan kuten kaikki tietävät on todellinen sattu-
majuttu ;)jos käy tuuria löytää sen mitä on jo koko elä-
mänsä etsinyt tai sitten tulee kierrettyä koko elämänsä
romutoreilla löytämättä koskaan etsimäänsä ::)

mortica

Lainaa
Rompetorithan kuten kaikki tietävät on todellinen sattu-
majuttu ;)jos käy tuuria löytää sen mitä on jo koko elä-
mänsä etsinyt tai sitten tulee kierrettyä koko elämänsä
romutoreilla löytämättä koskaan etsimäänsä ::)
Tai sitten löytää jotain sellaista mahtavaa minkä olemassaolosta ei ole edes tiennyt, saati osannut uneksia :)
Jos kirpputoreja on kierrellyt (sellaisia missä ihmiset ovat itse myymässä tavaroitaan) ja vertaa niitä romutoreihin, niin romutoreilla on ainakin omasta mielestäni paljon vapaampi ja mukavampi tunnelma kuin kirppiksillä...
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

valpas

Ajattelin ottaa Parkanoon mukaan muutaman myynnissä olevan D-osan, jos joku tarvitsija sattuis kohdalle.