Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Euro Car Show 2005

Aloittaja Lupe, maaliskuu 06, 2005, 10:23:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.


Gettu

kattelin tota boksia tuolla kontissa ja hiffasin missä olen nähny samanlaisen. Tarjoustalossa

team_apina

saako linkin firman sivulle.....

firefly^

Joo, kyllä ihan mahtavaa oli Euro Car Showssa. Ja kun ilmaiseksi Pressit sinne sai  :D Kuvia tulee lisää näytille kunhan tuo yks saa kuvansa valmiiksi. www.eurocarshow.net sivuilla on jo jotain kuvai sieltä ;) tai siis sehän menee x-reme.fi sivuille... Mutta laitan linkkiä kunhan kuvat tulee näytille ;P
Vkl saldo oli Waakulla yli 600kuvaa.. Ekana päivänä yli 500 ja toisena vähän yli 100..

cedricfan

LainaaJoo, kyllä ihan mahtavaa oli Euro Car Showssa. Ja kun ilmaiseksi Pressit sinne sai  :D Kuvia tulee lisää näytille kunhan tuo yks saa kuvansa valmiiksi. www.eurocarshow.net sivuilla on jo jotain kuvai sieltä ;) tai siis sehän menee x-reme.fi sivuille... Mutta laitan linkkiä kunhan kuvat tulee näytille ;P
Vkl saldo oli Waakulla yli 600kuvaa.. Ekana päivänä yli 500 ja toisena vähän yli 100..
Mä en saanut HMSssä kun satakunta ;D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

team_apina


firefly^

No sepä ;D mut sit siihen päälle tuli tottakai neki kuvat et ku car babeista piti ottaa :D siitähän oli erikseen maioli jo ennakkoon että MINÄ EN MISSÄÄN NIMESSÄ SAA OTTAA NOKKIINI SIITÄ *naureskelee* ;D