Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

FINN JAE  2004

Aloittaja team_apina, helmikuu 29, 2004, 01:24:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

skylinisti


alfadatsun


team_apina

LainaaPersetti vieköön.

Sattui kaverin häät just samalle viikonlopulle. Tai siis perjantaina on häät. Saas nähdä, pääseekö sitä tänäkään vuonna tulemaan. No jos sitä avokilta vaikka lauantaiksi lupa heltiäis. Ja edes yhden yön pääsis Somerolla olemaan. No eipäs tarvitte ainakaan letkassa Ylivieskasta ajaa :).  Toisaalta 620 km päivää kohti pienellä violetilla ei hirveästi innosta. Sitä olis lauantaina vasta joskus illalla perillä. Ja sunnuntaina, no sitä nyt on turha miettiä vielä...

Tommi

P.S. Koittakaa puhua minut ympäri ;D



Eihän toi matka eikä mikää... mäki ajoin apinalla jossa oli kansi hajalla Ilmajoki - Hyvinkää - Ilmajoki  ja hyvin pelas. Paitsi matkalla ennen Tamperetta hajos laturi. Samalla autolla ja samalla koneella tänäkin vuonna finn jaehen... Heh Jotenka häitä on joka kuukausi mutta finn jae vaan Kerran vuues!  Sä näet niitä kavereitas kuitenki harva se päivä... Näitä nettiguruja vaan et näe muualla!!!
Oliko tarpeeksi monta syytä tulla  :o ::) :o ::) :o ::) :o ::) :o ::) :o ::)paikalle??? ::) :o ::) :o ::) :o ::) :o ::) :o ::)

Gettu

eihän tonne niin kauhea matka olekaan ja aikataulukin sopii että tulossa ollaan

mortica

Lainaakahelit jotka osaavat lentopalloa
pelata tai luulevat osaavansa moisen pelin,nyt on suu-
ri tilaisuus
Allekirjoittanut ilmoittautuu vapaaehtoisesti nolaamaan itsensä lentopallossa ;D
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

team_apina

mäkin voi osallistuu jos saa ottaa DOUBBINGIA saa ottaa ;D ;D

alfadatsun

Kaustallahan löyty kaksi pelaajaa lisää  ;)toivottavasti
muistavat Petrooli sekä Mr.Tsundee ::) ::) ::) ::)
Pianhan me voidaan jo miehittää Mazdagonkin pelaaja-
puoli 8)

929s

Lainaa
Pianhan me voidaan jo miehittää Mazdagonkin pelaaja-
puoli 8)


Sen takia lentopallo et vastustajat on ja pysyy verkon takana! Ja jos tarviitten vaihtomiehiä niin lainataan teitillen ;D

usseempi pääseee pellan kun pitää muutaman hepun penkillä huilaamassa ja vaihtaa niitä syöttövuorolla, tajuskohan kukaan?

Doopinkia saa ottaa kuhan toimii omalla vastuulla, kerhot ei korvaa mahdollisesti katkenneita sormia ja murtuneita nilkkoja. Samoin jos doopinkista tulee liikaa voimaa, kun ulkona ollaan, ni pallon hukkaajat saa hakee pallon järvestä tai kauempaa tantereelta... ja kentälle ei saa sammua, saunaankin pitää vielä mennä

valpas

Jos joku ei ole kiinnostunut Lentopallosta, niin olisko kellään Pleikkaria, jotta vois ajaa Kilin Colinia tms.? ;D ;D ;D :P
Sitä vois ajaa vaikka parinkin Wissshyn jälkeen.
Mulla olis Pleikkariin ratti, ellei sitä joku osta Keltasesta pörssistä ennen kokoontumista. (pidättelen myyntiä, jos jotkut innostuu ajatuksesta). 8)

team_apina

mulla on pleikka autossa ;D ;D

cedricfan

Lainaamulla on pleikka autossa ;D ;D
Mä voin ottaa vaunuun pleikan, äkspoksin, videot, telkkarin, digiboksin...
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

929s

Lainaa
Mä voin ottaa vaunuun pleikan, äkspoksin, videot, telkkarin, digiboksin...


Ota myös tammi  ;) ja pelikortit  ;) ja shakki  ;) sekä monopoli  ;) ettei tuu aika pitkäks. ;D ;D jos vaikka tulee sähkökatko...

cedricfan

Lainaa
Ota myös tammi  ;) ja pelikortit  ;) ja shakki  ;) sekä monopoli  ;) ettei tuu aika pitkäks. ;D ;D jos vaikka tulee sähkökatko...
Ei kun agregaatti :o ;D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

alfadatsun

Kun olen havaitsevani että kaikkea tullaan JAEEn tuo-
maan kukas tuo ne hydrauliikkavideot ::) mukanaan,
Jussiko alan miehenä  8) ;)?

Aku_81

Kyselin jo pomolta vapaata tuota varten, ei vielä liiemmälti lupaillut mutta jos ei porukka sairastu niin sitten pääsis tulemaan :D Pyöritteli vaan päätään kun kuuli mitä varten lomaa tarttee ;D Eihän nuo naiset ymmärrä, tai ainakaan kaikki :P

x-1

Olis hieno päästä paikalle mutta... ainakin käymään.!!  :P

team_apina

Lainaa


Ota myös tammi  ;) ja pelikortit  ;) ja shakki  ;) sekä monopoli  ;) ettei tuu aika pitkäks. ;D ;D jos vaikka tulee sähkökatko...

ja mulla autossa muuntaja 12-220 eli mulla on sähköö


niin millaasta filmiä pitää olla mukana disneytä..????

929s

Pleikkari löytyy myös leirintäalueen kahviosta jos autossa alkaa ahistaa.

Ja jos videoita vahdataan, voin tuua hurjan ratapätkän Botniaringiltä! Siinä kumi vinkuu ja "kytkin luistaa"

cedricfan

LainaaKun olen havaitsevani että kaikkea tullaan JAEEn tuomaan kukas tuo ne hydrauliikkavideot ::) mukanaan,
Jussiko alan miehenä  8) ;)?
Mulla ei oo videokameraa että vois nauhoittaa semmosia ;D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

valpas

Reittisuunnitelmia tehdessä, kannattaa muistaa, Vehoniemen Automuseo Kangasalla.
Autonäyttely on ilmainen!!! (autot vaihtuu aika usein).
Lusikkamunkki ja kahvi maksaa hivenen.
Paikka on näkemisen arvoinen.

cedricfan

LainaaReittisuunnitelmia tehdessä, kannattaa muistaa, Vehoniemen Automuseo Kangasalla.
Autonäyttely on ilmainen!!! (autot vaihtuu aika usein).
Lusikkamunkki ja kahvi maksaa hivenen.
Paikka on näkemisen arvoinen.
Ja siellä voi käydä nyt lauantainakin 17. heinäkuuta kun on Restauranta 8)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

StanLaurel

Lauantaina on tarkoitus mennä myymään romua Restaurantaan ja mukana on myös jotain Datsun roinaa.
Tervetuloa tonkimaan hinnat ei päätä huimaa.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

valpas

#52
LainaaLauantaina on tarkoitus mennä myymään romua Restaurantaan ja mukana on myös jotain Datsun roinaa.
Tervetuloa tonkimaan hinnat ei päätä huimaa.

Onko myyntipaikasta tietoo?  
Tai nimestä, millä paikka on varattu, tai varataan?
Jotta vois varmistaa, että löytyy.....

valpas

LainaaPleikkari löytyy myös leirintäalueen kahviosta jos autossa alkaa ahistaa.

Ja jos videoita vahdataan, voin tuua hurjan ratapätkän Botniaringiltä! Siinä kumi vinkuu ja "kytkin luistaa"

Pitäsköhän saada aikaiseksi DVD Seinäjoen karting-tapahtumasta?
Pleikkarillahan voi kattella DVD:tä, jos ei sillä viitti muuta tehdä.

On mulla Valkeakosken autopurkaamostakin DVD.
Romurallistakin löytyy.
Kuortaneen metsäautoistakin voisi tehdä koosteen.....

Kattellaan vasta sitten, jos Wisshy ei mee päähän tai jotain muuta sellaasta..........


Mies

Pitänee yrittää tonne jaeen sitten tulla.....100A:lla tottakai ;)
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

StanLaurel

LainaaOnko myyntipaikasta tietoo?
Tai nimestä, millä paikka on varattu, tai varataan?
Jotta vois varmistaa, että löytyy.....

Myyntipaikka muistaakseni 84, MattaLaurilla tullaan eli siitä ainakin tunnistaa.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

4-ovinen_datsun

HEI!ketäs olis keski-suomesta lähös tonne jaeen???

4-ovinen_datsun

 :)No ainaskin näillä näkymillä tämä VMKV Senior on tulossa 100A:lla, satoi tai paistoi!!! :) :) :) P.S. Siis Keskisuomesta. :)

touhou

LainaaPitänee yrittää tonne jaeen sitten tulla.....100A:lla tottakai ;)

Jos lähet 100a:lla finjaeen, niin josko meikäläinen ei "joudu" kaverin polttareihin, niin voisin itse tulla kans mahdollisesti kys viikonloppuna ,jos ei muuta niin ainakin yritän päästä käymään 100a:lla sinne , ja sinne vois mahollisesti tuoda ne 100a merkit, ovipahvit ym mistä nyyt tullan kauppoi hieroo, jos ei tuu ennen sitä lähetettyä sinulle niitä osia ::)

Yks hyvä puoli ois se että jos saavun paikalle ,niin voisin käydä hakee osat mahd myös joko asuntoautolla tahi pakulla kakkostien kupeesta Loimaan-kunnasta jossa tällähetkellä etelleen ainoa paikka missä säilyttää niitä meikäläisen 100:a raatoja ja pojan "projektia" ;)


.........perhana ku bestman on keksiny jo et kys viikonloppun ois ne polttarit (ku ei raaaskis jäähä niist paitti, eikä hopulla ja rapulassa taas viitti paikal yrittää etes tulla :()
 :)

Aku_81

LainaaReittisuunnitelmia tehdessä, kannattaa muistaa, Vehoniemen Automuseo Kangasalla.
Autonäyttely on ilmainen!!! (autot vaihtuu aika usein).
Lusikkamunkki ja kahvi maksaa hivenen.
Paikka on näkemisen arvoinen.

Miten usein muuten vaihtuu? tuli käytyä hot rod&rockshow:n jälkeen ja olihan siel ihan hienoja autoja mut mites mobilia vai mikäs se on kans saman lahesta tulevan tien varrella, auki viikonloppusin ???