Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Botniameet 2004 jälkeen

Aloittaja ILVES-Joe, toukokuu 15, 2004, 23:39:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ILVES-Joe

Jatketaan keskustelua aiheesta tämän viestin alla, kehuja, moitteita ja toiveita otetaan vastaan että saadaan kehitettyä tapahtumaa paremmaksi.

Aluksi suuri kiitos kaikille paikalle saapuneille, teille tätä tapahtumaa tehtiinkin.

Ratapuoli tapahtumasta meni ihan hyvin läpi näin ensimmäiseksi kerraksi, "ratavastaavana" opin paljon mitä pitää seuraavalla kerralla parantaa, kuulutus tuli mieleen ensimmäisenä.
Enemmänkin radalle olisi autoja mahtunut, liekö porukka ujostellut vai mikä oli syynä.
Rataa kiersi 11 Datsun-Nissan tuotetta, kaksi Mazdaa, yksi Subaru ja Yksi Mitsu.
Tekniikkamurheita oli vähän, Zetasta meni jarrut ja laturi, Subarusta sylki jäähdytinnesteet ulos vesiletkuvaurion vuoski ja Peter Brockin kilpurista puhkesi takarengas ;)  mutta se taisikin olla tarkoitus ;D, tuli muuten hienot savut.

Jarskille erittäin iso kiitos ERINOMAISESTA ruokailusta, ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.

Klapurissa iltatapahtuma jatkui kun lähdin ja siitä varmaan tulee raporttia myöhemmin... samoin palkituista, itäsuomeen niitä kyllä lähti niin paljon että kärryt olivat tarpeen ;)
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

1200

#1
Joo kiitokset vaan järjestäjille mukavasta tapahtumasta, olihan tuo mukava tavata muitakin datsun ihmisiä.

Lauantaiaaamuna käytiin ennen botniaa kiihdyttelemässä vaasan pomppuradalla ja siellä katkesi takaiskarin pultti. Sitten jurvasta kotiin lähdettäessä luulin vaasassa että perä hajosi, mutta pyöränpultit olivat löystyneet takaa.

Hyvä tapahtuma ja sijainniltaan optimaalinen monelle meistä.  

Tero

Rataa kiersi muuten 2 mazdaa.. ;D

Ruoka oli TODELLA hyvää.
Harmi vain että päivällä nousi kuume, ja jouduin jättämään iltakarkelot väliin.. :-[

GTR

Juu pyörähtämässä käytiin kans...ihan vaan tunnin verran siin katteltiin menoa  :)

ILVES-Joe

#4
LainaaRataa kiersi muuten 2 mazdaa.. ;D
Asia korjattu... kiirettä piti niin että jotain jäi huomaamatta samoin jäi tuo keskustelu puoli liian vähälle.
Monelle (minä mukaan lukien) juuri tuo yleinen keskustelu on se kaikkein mieluisin "ohjelma" näissä tapaamisissa sillä kun harvoin tavataan niin juttua riittää ;D.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

firefly^

mulle jäi ainaki hjyvä mieli koko päivästä..  ;D vaik pitiki lähtee pois, et ei yöksi jääty..

929s

Kiitoksia meiänkin puolesta koko järjestelyporukalle!

Kaikki toimi niinkuin pitää. Radalla oli toimintaa, kylläkin liian vähän osallistujia.  Ilta oli mieleen jäävä kilpailujen osalta etenkin ja yhdessä olo ja rupattelu eripuolilta maata saapuneiden kanssa oli kivaa. Paljon mukavampi jutella oikeesti eikä aina foorumeiden välityksellä.

Tsun-Dee

Itä-Suomen tiimi on kotona! Ajoaikaa kertyi tälle päivälle huikeat 8 h 55 min (Klapurista kotipihaan) :o Aika lyhyt matka ;)

Kiitoksia kaikille tasapuolisesti, ja erityisesti palkinnoista joita oli todellakin niin paljon, että kärristä katkesi loppumatkasta kuormaliina niin että palkinnot ja tavarat lähes levisivät pitkin moottoritietä ::)

Myöhemmin lisäämme tilastotietoa... ;)

team_apina

miitti meni ihan hienosti ...
pieniä mokia lukuun ottamatta mutta näistä viisastutaan
radalla oli kivaa ajaa pitskästä aikaa...

huudettua tuli niin että on ääni käheenä..
jarnolle 10 sapuskasta....

kuvia tulee kun kerkee..

jos jollakin on isoot tilat kuville niin voitaas köyttää sitä hyväksi..saataas kaikki kuvat saman linkin alle...

Harre

tapahtuma oli hyvin järjestetty ja ajaakkin radalla sai tarpeeksi ;D
kovasta yrityksestä huolimatta radalla, mazdan eturenkaisiin jäi senverran pintaa ettei niitä vielä viitsinyt vaihtaa pois alta  ;)

ens vuonna uudestaan kyllä mielellään lähdetään mukaan tältäkin suunnalta, jos jotakin happeninkiä järjestetään silloin.

ILVES-Joe

#10
Täällä foorumeissa käydyissä keskusteluissa välillä varsin kärkeviä kommentteja esittäneet henkilöt kyllä loistivat poissa olollaan eivätkä tulleen lunastamaan puheitaan... ;) ;D ::)

Yleensäkin radalla kiersi melko vanhaa kalustoa muutamaa käyttöautoa lukuun ottamatta, ns. tuning-vehkeitä ei ollut ainoatakaan. :( >:( ???

Kun tapahtumaa suunniteltiin niin uskoin tuon porukan olevan mielissään mahdollisuudesta päästä kokeilemaan autoaan radalle

(kehenkään henkilökohtaisesti kohdistamatta ja rakennustyyliä aliarvioimatta tarkoitan tuolla tuning-pelillä -90-00 lukuisia, alustasarjoilla ja erilaisilla spoilereilla varustettuja autoja)
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

sauber

Kiitokset järjestäjille mahdollisuudesta ajaa 2vajaata kierrosta.Ja erityis kiitos työkalujen lainasta.Subaru kesti kotimatkan.ja letkua vaihtaessa löytyi syy pätkimiseen ja laiskuuteenkin.Nyt auto pelaa hienosti.Ensvuonna paremmalla onnella. :D

Antarans

Palaa se kumi kun on voimaa takana  ;D
kivaa oli, bensaa meni ja kuminhaju oli kivaa.

Ja vielä jännitystä riitti kotimatkalle kun paisuntasäiliön alaletku halkesi ja nesteet pihalle, onneksi 100m päässä oli neste-asema ja sain uutta letkua sieltä  :D  ja tuli samalla pestyä nesteillä konehuonekkin  8)

taas yhtä kokemusta viisaampana, ja pari ideaa rikkaampana pian taas dassea korjaamaan.
Datsun 180B -78, L20A 6cyl, 6-piste sähköruisku, 2" tuplaputki, C31 etutolpat jarruineen
Nissan 200SX S13 "vakio"

pmc_gloria-66

 8)Kiitos järjestäjille!tapahtuma oli tosi mieleenpainuva,näistä
autoista osas vaan haaveella sillon-80 luvulla,nyt näki kaikkee
luonnos ::)mahtava tapahtuma oli.kotimatkalla dasesta katos
valot Jurvan jälkeen  :'(onneks parkit toimi,ei ne kyllä näyttäny mitää,meni meilläki matkas 2 tuntia,vaikkei ollu
matkaa ku 65 kilsaa sivu. :D :D :D

Petrooli

Jo vain.. Kiitokset vielä järjestäjille ja osallistujille  erittäin mukavasta meetistä,sunnuntaina ei meinannu millään malttaa lähtä kotia kohti ajeleen ::) :P klo. 12:00 lähettiin perillä oltiin 18:00 kolome kertaa pysähyttiin joista ensimmäinen kesti 2h ja tapahtui jo jurvan s-marketin pihalla  :o ;D,dasset pelas hyvin koko reissun.
200L-HLC230 & 280ZX- S130 & Micra - K11

DATACLOWN.

#15
Jep kiitos ja kumarrus botniamiitin järjestäjille ja osallistujille, ja voi voi niitä jotka ei ollut mukana
olisitte saanut tietää kuka kasteli tarviturkin, kuka paistoi ulkogrillissä viimeisenä makkaraa, kuka onkaan paikan vääpeli, sekä kuultiin omatakeinen esitys moottoritie on kuuma biisistä.
*
kotimatka meni hyvin, rauhassa ajallessa ohitin peräti pari traktoria.
[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v668/ROKKIRUSINA/hermotmen.gif[/img]    (Almera 1.6 -96) -      ex - E10-75/N12- 84/K11-95

929s

#16
LainaaJep kiitos ja kumarrus botniamiitin järjestäjille ja osallistujille, ja voi voi niitä jotka ei ollut mukana
olisitte saanut tietää kuka kasteli tarviturkin, kuka paistoi ulkogrillissä viimeisenä makkaraa, kuka onkaan paikan vääpeli, sekä kuultiin omatakeinen esitys moottoritie on kuuma biisistä.


Lisäksi kuka yritti soluttautua voittajatiimiin piremmänpäälle kisassa, mitä ovat onnenmakkarat? ja millainen on "hyvin tuunattu auto". Entäpä onko mystisin myös mustin auto, naiset tietää. Äänenpainekisassa ilman välineitä tapahtunut viimeinen esitys oli myös hyvä malli meille "isommille", nuorisossa on voimaa. Myös millainen on hyvä mikkiteline, sekin selvisi lauanatina, säädöt ja kaikki!

Elin tiivistettynä eilen illalla kohokohdat uudestaan videomuodossa, vaikka kuvaaja oli aina vaiheessa.  Siinä tuli aitoa ratatunnelmaa ja Klapurissa vallinnut erittäin hyvä yhteishenki esille. Lisää tulevaisuudessa tälläisiä juttuja...

mikan

Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Kicca

#18
Kiitos ja kumarrus myös etelän suunnasta - meidän "Addams Family" on turvallisesti kotosuomessa pois tuulisilta lakeuksilta. Hyvästi viihdyttiin vaikkei ääni mennytkään eikä primerankorjaajaa löytynyt tiukoista yrityksistä huolimatta...   8)







Daset

Voi että kun kattelee noita kuvia niin tulee kyllä huono mieli ku ei päässy.. satoko tuolla vettä miten paljon..ku täällä kajaanissa satoi koko päivän vettä!!  ???  ::)
P12 Primera 1.6 Visia Traveller '05, J30 Maxima VG30E AT '91, Y30 Cedric SGL LD28 AT '85, LE10 100A 1.2 '76, KPLE10 120A Coupé '73, WD21 VG30 Pathfinder

team_apina

NIIN.............

missäs olivat ne kaikki jotka uhosivat että kyllä radalla näytetään kuka on kuka ...

ei näkyny missään....

nyt ootellaan hurjia selityksiä miksei tultu paikan päälle...

sen takia näitä järjestellään että te KERHOLAISET saatte jäsen maksulle vastinetta...

sitten ihmetellään kun ei oo toimintaa ja kun sitä on ei sitten tulle paikalle...

nytkin pisin matka oli melkeen 500km ja viä 3 autolla..
ottakaa muutkin mallia....


 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???                                            ;D

mikko1200

Lainaa...ja Peter Brockin kilpurista puhkesi takarengas ;)  mutta se taisikin olla tarkoitus ;D, tuli muuten hienot savut.

Tässä video
//www.ncf.fi/varasto/0002/botnia2004/kumipuhkee.avi
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

mortica

Suuret kiitokset tapahtuman järjestäjille! Mukavaa oli kaikin puolin ja ruoka todella hyvää, siitä kiitokset jarskille.
Kotimatkalla meinasi Laurin kylkeen väkisin puskea sivutieltä Saab 99. Onneksi selvittiin ylimääräisillä rytmihäiriöillä ja pientareella ajolla... :o
Tuurin kyläkaupassa Töysässä käytiin laittamassa omat Ferrari hakemukset ja Kangasalan autonäyttelyssä vierailtiin myös.
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

ILVES-Joe

#23
Noita kuvia kattelles tuli mieleen että olikohan autoissa liian rikkaat seokset kun noin kovasti savuttivat ::) ::) .

Kyllä se taas nähtiin että vanhassa vara parempi kun ei noita -90 lukuisia ja uudempia näkynyt yhtään radalla ;) ;)
(tuo oli provosoivaa ja piikittelevää kommenttia ;D )

(korjaus, ajelihan MK510 käyttö-Primerallaan siellä mutta se ei ollut tuuunari-auto)
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

valpas

Lainaa

Tässä video
//www.ncf.fi/varasto/0002/botnia2004/kumipuhkee.avi


Hyvä videopätkä! Hyvä hyvä! :D
Saisko palikkaohjeita videon näyttämiseksi foorumissa, jos sattuu saamaan vastaavanlaista tapahtumaa. videolle. ??? Vaikka karttinkia.....

Mies

Olikos tuolla yhtään kirsikkaa paikalla???en ainakaan kuvista bongannut :P....harmittaa kun en päässyt,ois sitä tuninkirintamaa sit vaikka edustanu jos nyt se ois siihen kelvannu kun vuosmalli on 82 ja ei oo paljoo niitä spoilereitakaan ;D....eikä tule! ;)Ois voinu vaan olla et olis jääny matkalle kun eilen kytkin kosahti :P
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

Mies

Kyllähän toi ilves-joen zeta ihan tuninkiauton kriteerit täyttää,spoilerii ja viperiraitaa löytyy ;D...toivotaan nyt ettei kukaan hermostu ;) ;D :P
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

team_apina

tuuninkii oli paikaal vaikka kuinka oli hieno keltaanen mazdakin...niin ja tietty oma auto ....

alfadatsun

Lainaatuuninkii oli paikaal vaikka kuinka oli hieno keltaanen mazdakin...niin ja tietty oma auto ....
8) 8) 8) 8)Mutta kustomoituja autoja oli ainoastaan 1kpl
paikalla :D :D :D

1200

Joo, ihmettelin suuresti tullessani paikalle myöhässä kello14.00 jälkeen, kun paikalla ei tosiaankaan ollutkaan uudempia tuunattuja nissaneita vaikka tuntuu että täällä foorumissa on aika paljon esillä tuunaus.

Luulikohan tunning autojen omistajat sitten ettei tapahtuma ole kuin vanhemmille datsuneille?