Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Botniameet 2004 jälkeen

Aloittaja ILVES-Joe, toukokuu 15, 2004, 23:39:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

touhou

No voe hittolainen ku harmittaa jotta ei pääässy paikanpäälle :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

..............ja niitä selityksiä: -ensinnäki anopin (ainoa rekisteröity ajokuntoinen) datsun seisonnassa "anopin laki/tahto".............T oiseksi liki 39 astetta kuumetta pe ja la ja vieläkin tauti (mikälie lentsu) jatkuu :( :( :( :(

alfadatsun

Niin tuli täs yks juttu mieleen koskien aiheen topiikkia.
Onko enä elämää Botniameet 2004 jälkeen 8) 8) 8) 8)

cedricfan

LainaaNiin tuli täs yks juttu mieleen koskien aiheen topiikkia.
Onko enä elämää Botniameet 2004 jälkeen 8) 8) 8) 8)
Juu, suunnittelette Botniameet 2005sta ;D Vai mitä sanoo väki, vaaditteko uudestaan ???
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

StanLaurel

LainaaNiin tuli täs yks juttu mieleen koskien aiheen topiikkia.
Onko enä elämää Botniameet 2004 jälkeen 8) 8) 8) 8)

Pakko olla muuten ei tuu 2005 Botniamiitiä ;D
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

hrodi

Niih.....

Mitä nyt olen lukenut ja kuullut....

Taisi pohjanmaan poijjaat vetää haulit himaan ja komeesti, eli ei muutakun ens vuonna uusiks!
4 x Laurel C31, 260C HT

ILVES-Joe

#35
Lainaaeli ei muutakun ens vuonna uusiks!

Suunnitelmia on pari-kolme erilaista "teemaa" ja varmaan muiltakin niitä löytyy ;) hiotaan niitä paremmiksi ja katotaan talvella kun vuosi on vaihtunut mitä seuraavaksi.

Ja levätään ensin ja valmistaudutaan kesän päätapahtumaan.

Kiihdyttelyn mielestäni saa unohtaa sillä rahaa menisi siihen vajaa 1000e (vuokrat: kenttä 200-300e, ajanotto 400e , EA-ryhmä ?, mahdollisesti palokunta ? yms. ) ja se raha menee vaikka sataisi koko päivän ja yhtään lähtöä ei oteta :P. Hinta kasvaa jos varalle otetaan sunnuntai. Ja henkilökuntaa tarvitaan 10-15 kpl.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

1200

Lainaa

Kiihdyttelyn mielestäni saa unohtaa sillä rahaa menisi siihen vajaa 1000e (vuokrat: kenttä 200-300e, ajanotto 400e , EA-ryhmä ?, mahdollisesti palokunta ? yms. ) ja se raha menee vaikka sataisi koko päivän ja yhtään lähtöä ei oteta :P. Hinta kasvaa jos varalle otetaan sunnuntai. Ja henkilökuntaa tarvitaan 10-15 kpl.

Joo kyllähän se vähä noin on, vaikka wanhat datsunit vakioalustalla kyllä paremmin on ehkä tehty suoraan ajamiseen kuin rata-ajoon, mutta kaikkea ei voi saada, ja varmasti itse kullakin on mahdollisuus käydä kiihdyttelemässä 400m, tapahtumiahan on ympäri suomea.

Tsun-Dee

Lainaanytkin pisin matka oli melkeen 500km ja viä 3 autolla..
ottakaa muutkin mallia....

YLI 500 km ja 3 autolla JA kärrillä :-* (Puhumattakaan tuon isännän harhailuista...)

mortica

Lainaa

YLI 500 km ja 3 autolla JA kärrillä :-* (Puhumattakaan tuon isännän harhailuista...)

No, eihän tuo vielä mitään...Tiedän tapauksen joka harrasti huvikseen Ruotsin puolella kahvilla käymistä! Toyota Coronalla pohjoiseen ajaen, ei siis lauttaylityksellä.
Bensaa suonissa tai jotain? ;D ;)
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

mikko1200

#39
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

Tsun-Dee

Isäntä muisti vasta nyt kertoa, että matkallaan 180B:llä Joensuusta Helsinkiin, eli Botniareissullaan, suurinpiirtein Parikkalan tienoilla hän ohitti LAMBORGHININ :o :o :o Että riittää sitä paukkua ihan sankartekoihinkin ;)








Lambon puolustukseksi on kyllä sanottava, että sen suorituskykyyn SAATTOI vaikuttaa perässä matkustava möyhennin..... ;) ??? ::)

firefly^


jarski

juu kivaa oli ja KIITOKSET kiitoksille pääasia et ruoka maistu  :D ei kerenny tonne rata hommiin ku piti mennä ruoka vaasaan asti tekeen ja hakeen sieltä yks levoton vani....

alfadatsun

Niinhän se on että kerho jota me kaikki (toivottavasti) edustamme tulee päättä-
mään tuleeko Botniamiitti 2005 koskaan todellisuuteen.
Botniamiitti 2004 onnistui kuitenki sekä Ncf:n että Mazdagon sekä usean pyy-
teettömän kerholaisen(nimiä mainitsemati)suosiollisella avustuksella.
Nyt olisi syytä olla Finjaessa mahdollisimman usean jäsenen jotta saataisiin
selvyys onko aihetta järjestää Botnimiitti uudestaan.

Tsun-Dee

Ollaan sen verta huonoja laskemaan, että nyt vasta on tilastot valmiit ;) Eli sen pitemmittä puhetta keskikulutukset Botniareissulta, jos se nyt ketään kiinnostaa ;D :

120Y Coupé: 6,29 l / 100 km
160J SSS: 9,04 l / 100 km (HUOM! kärrin kanssa kuten joku vissiin huomasi :o )
180B SSS: 7,37 l / 100 km (pitkän matkan kulutus reittiä Joensuu-Helsinki-Jurva-Joensuu)

Menikös tämä nyt siihen kategoriaan Datsun säästää rahaa ;)

Harre

ihan kohtuullisilta lukemilta nuo minusta näyttää :)

meillä oli 626:ssa farkussa 9.8 litraa satkulle tuo kulutus

929s

Lainaaihan kohtuullisilta lukemilta nuo minusta näyttää :)

meillä oli 626:ssa farkussa 9.8 litraa satkulle tuo kulutus

929 S tasan kymppi ja ei edes revittelyy vaan tasaasta matka-ajoa. Eikä etes kärryä, paluumatkalla tosin perärontti täys jousia ja Keskiseltä asti istuin uusi hiano työkalupakki sylissä.... ei mahtunu muualle.
Irtoshan Keskisen kuoppasella pihalla vielä katin päältä pelti ja rohisi pari sataa kilsaa aina pompuissa, yhel huoltiksella sit vaivauduin kyykistymään ja repäsin sen poies.

mikko1200

160J-710 vei 7,7l/100km. Siinä oli Botnian reissu + viikon työmatka-ajot (kaupunkiajoa). Vähemmällä olis pitäny mennä, mutta kaasua tuli panettua välillä aika raskaasti ja tuo kaupunkiajo vie bensaa tuollaisella "isolla" autolla.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

ILVES-Joe

Kovasti on kehuja tullut mutta kyllä siellä varmasti oli jotain parantamisen varaakin, laittakaa mukaan myös parantamisehdotuksia ja toiveita.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

alfadatsun

LainaaKovasti on kehuja tullut mutta kyllä siellä varmasti oli jotain parantamisen varaakin, laittakaa mukaan myös parantamisehdotuksia ja toiveita.
Parantamisehdotuksista ensimmäisenä tulee mieleen kerhonjäsenistön aktiivisuus eli osallistujia oli toimiin
nähden liian huonosti ::)
Mutta muuten muita parannusehdotuksia odotellaan
ja otetaan vastaan suurella odotuksella ;D

ILVES-Joe

LainaaKyllähän toi ilves-joen zeta ihan tuninkiauton kriteerit täyttää,spoilerii ja viperiraitaa löytyy ;D...toivotaan nyt ettei kukaan hermostu ;) ;D :P
Kyllä tuosta nyt herneitä nenään ottaa kun Zetaa haukutaan tuuninki-autoksi  >:(  >:(        ;) auton ulkoasu on edellisen omistajan muotoilua mutta ihan mukiinmenevältä se näyttää, nuo raidat ei ole Viperi vaan Shelby-raidat  ;D  ;D.

No oli asiaakin, jos porukkaa miellyttää niin FINN-JAE:ssa olevassa vuosikokouksessa päätettäneen järjestetäänkö ensi vuonna Botniameet 2005:sta, jos olette sitä mieltä että pitäisi järjestää niin valta on heillä jotka kokouksessa olevat ja puolesta äänestävät......


moderaattori, eikös tuon ylöslukitun Botniameet 2004 jutun voisi jo vapauttaa koska se on menneen kevään asioita....
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

Tsun-Dee

Lainaamoderaattori, eikös tuon ylöslukitun Botniameet 2004 jutun voisi jo vapauttaa koska se on menneen kevään asioita....

Tämä täällä sääti ja ihan itsekin säikähti kun se humpsahti noin alas :o ;D