Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

foorumin käyttäjästä -> ncf jäseneksi...

Aloittaja ANDY-80, syyskuu 02, 2009, 02:09:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mortica

No nyt on jäsenoikeuksia laitettu, pahoittelut viiveestä. Tässä on ollut viimeaikoina "hieman kiireitä" Datsunien ja niiden osien metsästämisellä, joten ei ole juuri ehtinyt koneen ääressä istuskella.  :)
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

-killeri-

Hei! Saanko jäsen tunnukset foorumille,  oon maksanu jäsenmaksun pari viikkoa sitten  :)
datsun 100a -74

mortica

Lainaus käyttäjältä: -killeri- - joulukuu 16, 2018, 11:42:06
Hei! Saanko jäsen tunnukset foorumille,  oon maksanu jäsenmaksun pari viikkoa sitten  :)

Asiaa selvitelty. Pahoittelut viiveestä, jäsenyytesi on nyt kunnossa.
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

JTT

Voisiko jostain nähdä, että mitä jäsenmaksulla saa? Eli millaiselta foorumi näyttää jäseneksi liittymisen jälkeen?

mcgangsta

Lainaus käyttäjältä: JTT - marraskuu 24, 2023, 05:03:24Voisiko jostain nähdä, että mitä jäsenmaksulla saa? Eli millaiselta foorumi näyttää jäseneksi liittymisen jälkeen?

Jäsenmaksulla foorumille tulee "jäsenten alue", missä on useita eri ali-alueita, kuten:

- Kuvia/tietoa jäsenten autoista/projekteista
- Kerhotoimintaan liittyvät asiat
- "Korjaamo" alue, missä voi kysellä teknisempiä asioita ja sieltä löytyy etenkin vanhempiin autoihin jo ennestään paljon histroallista tietoa/apua
- Yleistä keskustelua eri aiheista
- Kerhotuotteiden ostomahdollisuus, yhteistyökumppaneiden alennukset jne.


Aktiivisia kirjoittajia myös kerhopuolelle kaivataan :-)

Foorumin ulkopuolelta ns. rahanarvoiset edut:

 - Kerhon kesäpäivät kerran vuodessa, jäsenmaksu sisältää majoituksen kesäpäivien ajan - viimeisimmät vuodet on vietetty Parkanossa.
 - Kerholehti kerran vuodessa
 - Osallistumisoikeus tapahtumiin (esim. ratapäivät, retket mielenkiintoisiin kohteisiin yms.) Yleensä tapahtumat ovat jäsenille maksuttomia, mutta esim. ratapäivillä on osallistumismaksu. Ratapäiviä järjestetään vain, jos jäsenistössä on kiinnostuneita riittävästi.
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

JTT

Jees, kiitos. Olisiko mahdollista saada kuvakaappausta etenkin korjaamo-alueesta niin näkisi, että minkätyyppisiä aiheita käsitellään ja kuinka aktiivisesti. Itse muilla merkkifoorumeilla olen aika paljon kirjoitellut kaikenlaisia ohjeita tekemistäni korjauksista kaikkien iloksi. Nyt on perheessä ensimmäinen Nissan.

mcgangsta

Lainaus käyttäjältä: JTT - marraskuu 24, 2023, 09:12:21Jees, kiitos. Olisiko mahdollista saada kuvakaappausta etenkin korjaamo-alueesta niin näkisi, että minkätyyppisiä aiheita käsitellään ja kuinka aktiivisesti. Itse muilla merkkifoorumeilla olen aika paljon kirjoitellut kaikenlaisia ohjeita tekemistäni korjauksista kaikkien iloksi. Nyt on perheessä ensimmäinen Nissan.

Tuossa pari kaappausta.




Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

JTT

Kiitos. Tämä selventää mukavasti. Kuvat ehkä kannattaisi laittaa myös Ohjeistus osion Liity jäseneksi -ketjuun kun siinä on viestissä maininta kuvasta mutta kuva on poistunut sieltä vanhenemisen vuoksi.