Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

foorumin käyttäjästä -> ncf jäseneksi...

Aloittaja ANDY-80, syyskuu 02, 2009, 02:09:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ANDY-80

oon ollu vajaan vuoden foorumin käyttäjä, jolloin viesteissä nimen alla lukee "foorumin käyttäjä". liityin ncf jäseneksi muutama päivä sitten, :D jolloin viesteissä nimen alla pitäisi lukea "NCF jäsen" tai ainakin kaikilla muilla lukee, mutta mulla siinä on edelleen "foorumin käyttäjä". >:( MIKSI??? :-?
tunturi city 1994, datsun 100a 1978, suzuki grand vitara 2007, volvo v70 2010

Tero-75

Paljonko on "muutama" päivä?
Kaikki jäsenhakemukset käsitellään käsityönä, minkä lisäksi käsittelijällä on oma päivätyönsä hoidettavanaan, kuten myös kaikki muut perheellisen arjen velvollisuudet. Kerhon asioiden hoito on vapaaehtoinen ja palkaton "sivutyö" johon ehtii toisinaan perehtymään enemmän, toisinaan vähemmän, joten hieman kärsivällisyyttä peliin...
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

alfadatsun

Lainaaoon ollu vajaan vuoden foorumin käyttäjä, jolloin viesteissä nimen alla lukee "foorumin käyttäjä". liityin ncf jäseneksi muutama päivä sitten, :D jolloin viesteissä nimen alla pitäisi lukea "NCF jäsen" tai ainakin kaikilla muilla lukee, mutta mulla siinä on edelleen "foorumin käyttäjä". >:( MIKSI??? :-?
Varmaankin siksi että asia ei ole vielä edennyt eteenpäin, toimintahan perustuu vapaaehtoisuuteen, eikä aina tapahdu ihan heti, piakkoin varmaankin  ::) ;)

cedricfan

Ja täsmennetäänpäs mitä tarkoittaa "liityin".
Eli kun laitat jäsenhakemuksen tulemaan niin saat paluupostissa maksutiedot kerhosihteeriltä.
Seuraavaksi maksat tuon jäsenmaksun, ja rahastonhoitaja vahtii tiliä kesällä ehkä kerran viikossa, ilmottaen edelleen kerhosihteerille.
Vasta sen jälkeen sinut merkitään jäseneksi.
Pahimmillaan ja paikallisosuuspankin kautta maksettaessa menee yli kaksi viikkoa. Parhaimmillaankin viikko, koska esim pankkilitilllä ei käydä joka päivä.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

ANDY-80

okei, kiitos. laskun maksoin puoli viikkoa sitten. eli rahastonhoitajaa odotellessa. :)
tunturi city 1994, datsun 100a 1978, suzuki grand vitara 2007, volvo v70 2010

M i g i

Lainaaokei, kiitos. laskun maksoin puoli viikkoa sitten. eli rahastonhoitajaa odotellessa. :)
eli 3½ päivää  ::) eli parikolme päivää sitten.. puoliviikkoa kuulostaa hölömöltä.. sori ot sori ot (nostaa kädet ja pakittaa)

Datsuuna

#6
Hiljaa hyvä tulee !    ;)      ANDY-80 on hyvä jätkä !
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

ANDY-80

nonii, ny o nimike vaihtunu.  :) ny kuulun virallisest porukkaan.  8-)
tunturi city 1994, datsun 100a 1978, suzuki grand vitara 2007, volvo v70 2010

pikku-Esko

N13

alfadatsun

LainaaMissäs minun jäsenyys viipyy?  >:(
Seuratoiminta toimii vapaaehtoisvoimin.
Ts. mikään ei tapahdu muutamassa päivässä.
Oletko jättänyt jäsenhakemuksen kerholle?
Oletko saanut maksulapun maksaaksesi jäsenyydestä?
Oletko maksanut jäsenmaksun ja milloin?

mortica

LainaaMissäs minun jäsenyys viipyy?  >:(

Jäsenoikeudet foorumille tulee sitten kun allekirjoittanut on saanut tiedon suorituksesta kerhon rahastonhoitajalta. Tilejä tarkastetaan yleensä kerran viikossa.
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

pikku-Esko

Juu maksettu on. Pitää odottaa sitten kiltisti vielä  :)
N13

M i g i

LainaaJuu maksettu on. Pitää odottaa sitten kiltisti vielä  :)
ihan iisisti ;)

mortica

Uusille jäsenille: tervetuloa foorumille  :).
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

hellu

Niinpä...muutaman viikon jaksaa odotella!Itse liityin jäseneksi jo 12.1 2011 ja maksettu jo tämänkin vuoden jäsenmaksu.Edelleen ollaan vaan foorumin käyttäjä.Missähän vika? >:(

mortica

LainaaNiinpä...muutaman viikon jaksaa odotella!Itse liityin jäseneksi jo 12.1 2011 ja maksettu jo tämänkin vuoden jäsenmaksu.Edelleen ollaan vaan foorumin käyttäjä.Missähän vika? >:(
Jäsenoikeudet foorumille olisi saanut jo aiemmin jos olisit ilmoittanut kerhosihteerille fooruminimen. Jäsenrekisterissä ei ollut mainintaa käyttäjätunnuksesta/fooruminimestä. Meillä ei ole täällä valitettavasti automaattia, joka tunnistaa esim. sähköpostiosoitteen perusteella onko joku foorumin käyttäjä jäsen vai ei. Eikä liioin selvänäkijää.

Hellun jäsenoikeudet on nyt laitettu voimaan ja luettavissa on hieman enemmän kuin tämä yleinen puoli.
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

Hulluporo

Itse kanssa pähkäilin juuri täällä, että koskahan aukeaa haluamani osastot.

Mutta ylläolevat selvensi asiaa tarpeeksi, orotellahan ;)
-92 N14 Sunny GA14 (jospa vaikka ens kesänä 2.0 GTi? :) )

mortica

LainaaItse kanssa pähkäilin juuri täällä, että koskahan aukeaa haluamani osastot.

Mutta ylläolevat selvensi asiaa tarpeeksi, orotellahan ;)

Nyt pitäisi näkyä kosolti enemmän kuin täällä yleisellä puolella  :).
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

pasitius

moi
mitenkähän minun kohdalla on tilanne. Täällä edelleen foorumin käyttäjä.Huomasin tuossa palstalla tälläisen viestin
(Jäsenhakemusten käsittely keskeytetty
15.09.2014 at 09:03:39   NCF ry:n uusien jäsenhakemusten käsittely on keskeytetty toistaiseksi. Tiedotamme kun tilanne on taas sellainen, että otamme jälleen uusia hakemuksia vastaan. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa viivettä ja mielenharmia.

NCF ry)
. Minä liityin ennen tuota viestiä ja maksoin kerhomaksun 12.9.-14 eli just ennen tuota ilmoitusta.

Jylppy

Kovasti ainakin mulle näyt NCF-jäsenenä.. Loggaappa ulos foorumilta, ja takas sisään.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Mike_

Kauan mahtaa kestää että saa jäsenyyden kun jäsenmaksut on jo maksettu  viimeviikolla.
180B sss -75

AkiH

Ei siinä periaatteessa kovin kauan pitäisi mennä, pientä viivettä toki voi olla hieman riippuen rahastonhoitajan ja kerhosihteerin kiireistä. Vapaaehtoishommina näitä hoidellaan, joten välttämättä tilille tulleita suorituksia ei ehditä tarkistaa ihan joka päivä. Kerhotuoteralli on vienyt viime aikoina resursseja. Eiköhän se siitä pikapuoliin, kyllä meille on aina jäseneksi päässyt. :)
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

mortica

#22
Lainaus käyttäjältä: Mike_ - helmikuu 14, 2017, 16:08:13
Kauan mahtaa kestää että saa jäsenyyden kun jäsenmaksut on jo maksettu  viimeviikolla.

Nyt pitäis näkyä foorumista "vähän" enemmän jäsenstatuksella varustettuna.

Perjantaina olit laittanut viestiä että olet maksanut, rahastonhoitajalta sain tänään maksutiedot. Niin ei tässä nyt kovin montaa päivää ehtinyt mennä  :).
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

mortica

Uusien jäsenhakemusten käsittelyssä on viiveitä. Johtuen allekirjoittaneen tietokoneen kovalevyn hajoamisesta.

Hakemuksia voi laittaa normaaliin tapaan mutta niiden käsittelyssä tosiaan on nyt viivettä, pahoittelen. Toivottavasti päästään pian normaaliin rytmiin.
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

mortica

Lainaus käyttäjältä: mortica - maaliskuu 26, 2017, 23:38:32
Uusien jäsenhakemusten käsittelyssä on viiveitä. Johtuen allekirjoittaneen tietokoneen kovalevyn hajoamisesta.

Hakemuksia voi laittaa normaaliin tapaan mutta niiden käsittelyssä tosiaan on nyt viivettä, pahoittelen. Toivottavasti päästään pian normaaliin rytmiin.

Kaikille jäsenhakemuksen jättäneille on nyt laitettu sähköpostia. Uudet hakemukset rullaa jälleen normaalisti.
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

Led Otsavalo

Laitoin jäsenhakemuksen viikko sitten, en saanut edes maksuosoitusta koskaan....

mortica

Lainaus käyttäjältä: Led Otsavalo - syyskuu 02, 2018, 11:14:30
Laitoin jäsenhakemuksen viikko sitten, en saanut edes maksuosoitusta koskaan....

Hakemuksesi on tullut tiistaina ja sait juuri sähköpostilla maksutiedot.
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

Led Otsavalo

Maksettu ma 3.9. jäs. maksu ja liittymismaksu, milloin jäsenyys voimaan...

mcgangsta

Lainaus käyttäjältä: Led Otsavalo - syyskuu 12, 2018, 15:07:36
Maksettu ma 3.9. jäs. maksu ja liittymismaksu, milloin jäsenyys voimaan...

Älä hättäile :) kunhan rahastonhoitaja tsekkaa ja ilmoittaa sihteerille. Kyllä se sieltä tulee :-)
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

C 110 ratsuni

Ei tämä vapaaehtois toiminta kerhoissa toimi kuin marketin kassa.Hiljaa hyvä tulee.
primera 2,0 sport -00