Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Moderointi ja ylläpito

Aloittaja ひゃ く あ hyakuA sataA, maaliskuu 01, 2010, 21:18:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

cedricfan

Lainaa
Eihän mua TSM:n touhuilut kiinnosta. Pelkästään se, että moderaattori kirjoittelee sääntöjen vastaisesti, ja kukaan muu ei puutu asiaan.  :)

Minkä sääntöjen?
Onko totuuden puhuminen rikos?
Yritäpä itse kaivaa tietoa ko tapaamisesta. Löydätkö järjestäjän toimesta lähetettyä?
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

cedricfan

Lainaa
Tuo kaikkia mobilisteja koskeva haukkumanimi vaan pois, niin asia on kunnossa.

Voi sua rassukkaa. Satun kuulumaan AHSään sekä kahteen mobilistijärjestöjen organisaatioon. Satun siis tietämään että joukossa on muutakin kuin hyvin toimivaa porukkaa. Sun yleistykset ja hirmuinen herkkyytesi on samaa luokaa, että sulla pitäisi kulua kaikki päivät kitistesssä hararsteautoforumeilla jos satutaan loukkaamaan Datsunia tai Nissania. Tai ehkä ne jo kuluukin?
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

cedricfan

Lainaa
Ei tämä foorumi saisi olla kanava, jonka välityksellä haukutaan kaikki, joiden kanssa menee sukset ristiin. Otaa yhteyttä suoraan asianomaiseen tahoon, eikä hae täältä myötätuntoa itselleen.

Kuka hakee myötätuntoa = sinä!
Ja kuten jo kirjoitin, kyse on siitä, että on ihan FAKTAA että ko tapahtuman olemassaoloa salaillaan julkisuudelta. Silti sinne halutaan osallistujia. Ja sen pitäisi olla paras kanava tuoda harrastusta esille sekä hankkia mukaan muita kuin eläkeläisiä! Eli aikuisten oikeesti TSM ei aja mobilismin asiaa?
Ko asiaa on kuulemma puitu usein TSM hallituksessa koska osa hallituksen jäsenistäkään ei moista salailua ymmärrä, mutta tuloksetta.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

cedricfan

LainaaOnko joka asiasta aina saatava joku kina aikaiseks? :P
Näköjään se onnistuu aina joiltain.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Maca

Pienen palautteen voisin nyt ulostaa tähän.
Moderoinnin toimintaan/toimimattomuuteen en ota sen kummemmin kantaa, koska en lue forumia oikeastaan koskaan, niin en tiedä mitä täällä todellisuudessa tapahtuu. Jos ja kun täällä vierailen, käyn vain kirpputorilla. Tänä päivänä tuli mitta aikalailla täyteen tuolla yleisellä myynti-osastolla. Ilmoituksien uppailut olen yrittänyt tähän asti tehdä jotenkin muuten, kuin pelkällä "up"-viestillä, koska niin on neuvottu. Viimeksi tänään päivittelin/uppailin useampaa ilmoitusta, mutta kas kummaa, toisen uppaus oli poistettu ja yksi myynti-ilmoitus oli kadonnut kokonaan. Ymmärrän, että on varmaan helvetin mukavaa huonona päivänä heitellä niitä roskakoriin, mutta niiden tekemiseen ei aina pari minuuttia riitä, kun liittelee ilmoitukseen kuvat yms tiedot, joten ottaa päähän tehdä niitä uudestaan.

Jo useampana vuotena olen maksanut jäsenmaksun lähestulkoon vain sen takia, että tukisin omalta osaltani tätäkin merkkikerhoa, vaikka kehotoimintaan en koskaan ole osallistunut tai vastiketta rahalleni saanut, ainakaan tietääkseni. En usko maksavani enään tulevina vuosina.
Purkuautot: P12, P11-144, N16, K11..
Jos osien tarvetta, ota yhteyttä.

Jylppy

#35
Uppailu on kielletty, sekä käytännössä yli kuukauden vanhat ilmoitukset voidaan poistaa moderaattoreiden toimesta.

http://www.ncf.fi/forum/YaBB.cgi?num=1180287609

Muutama ohje ilmoitusten laatimista varten:

* Laadi jo otsikko vastaamaan myytävää tuotetta.

* Ilmoituksesta tulee käydä ilmi ainakin seuraavat asiat:

- Selkeä kuvaus tuotteesta
- Hinta
- Myyjän yhteystiedot sekä paikkakunta.

* Uppaaminen on kielletty. Hintamuutokset, yms. ilmoituksen muutokset on tehtävä muokkaamalla alkuperäistä myynti-ilmoitusta.

* Pelkkä linkitys esim. nettiautoon on kielletty.

* Jos ilmoitus ei ole enää ajankohtainen (esim. tuote on myyty), lisää OTSIKKOON "voi poistaa" niin moderaattorit tietävät poistaa viestisi.   

* Ilmoitukset ovat "voimassa" muutaman kuukauden ajan viimeisestä siihen tulleesta viestistä. Tämän jälkeen ne voidaan poistaa moderaattoreiden toimesta.

* Vaillinainen tai sääntöjä rikkova ilmoitus voidaan poistaa.

* Yritysmainonta ja siihen verrattavissa olevat myynti-ilmoitukset ovat kiellettyjä ainakin toistaiseksi.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

mikko1200

Lainaa
Jo useampana vuotena olen maksanut jäsenmaksun lähestulkoon vain sen takia, että tukisin omalta osaltani tätäkin merkkikerhoa, vaikka kehotoimintaan en koskaan ole osallistunut tai vastiketta rahalleni saanut, ainakaan tietääkseni. En usko maksavani enään tulevina vuosina.

Jos kerholehdet yms. on jäänyt saamatta, kannattaa ottaa yhteyttä kerhosihteeriin ja tarkistaa että osoitetiedot yms. on ajantasalla. Ja vaikka osoite olisi ollut vanha tms. niin eiköhän ne lehdet sulle takautuvastikin järjesty.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

Maca

Miksihän multa sitten lähti kokonainen ilmoitus kävelemään? Tietääkseni se ei yli kuukautta kuitenkaan vanha ollut? Kerholehdet on kyllä tulleet.
Purkuautot: P12, P11-144, N16, K11..
Jos osien tarvetta, ota yhteyttä.

ILVES-Joe

#38
LainaaYmmärrän, että on varmaan helvetin mukavaa huonona päivänä heitellä niitä roskakoriin, mutta niiden tekemiseen ei aina pari minuuttia riitä, kun liittelee ilmoitukseen kuvat yms tiedot, joten ottaa päähän tehdä niitä uudestaan. 
Ei kukaan poistele huvikseen viestejä, olisikohan tapahtunut  tekninen tai inhimillinen virhe, me ollaan kaikki vain ihmisiä ja vahinkoja sattuu.

Harvat ovat ne kerrat kun meitä moderaattoreita kehutaan työssämme, sata hyvää moderointia eikä kiitosta, yksi huono niin moitetta tulee pitkän aikaa.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

mikko1200

LainaaMiksihän multa sitten lähti kokonainen ilmoitus kävelemään? Tietääkseni se ei yli kuukautta kuitenkaan vanha ollut? Kerholehdet on kyllä tulleet.

Eipä näkynyt roskiksessa ainuttakaan nimimerkin "Maca" viestiä. Mitäköhän tuo kadonnut viesti sisälsi? jotain vinkkiä otsikosta tms. niin katsotaan missä se on.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

valpas

LainaaUppailu on kielletty, sekä käytännössä yli kuukauden vanhat ilmoitukset voidaan poistaa moderaattoreiden toimesta.

http://www.ncf.fi/forum/YaBB.cgi?num=1180287609

Muutama ohje ilmoitusten laatimista varten:

* Laadi jo otsikko vastaamaan myytävää tuotetta.

* Ilmoituksesta tulee käydä ilmi ainakin seuraavat asiat:

- Selkeä kuvaus tuotteesta
- Hinta
- Myyjän yhteystiedot sekä paikkakunta.

* Uppaaminen on kielletty. Hintamuutokset, yms. ilmoituksen muutokset on tehtävä muokkaamalla alkuperäistä myynti-ilmoitusta.

* Pelkkä linkitys esim. nettiautoon on kielletty.

* Jos ilmoitus ei ole enää ajankohtainen (esim. tuote on myyty), lisää OTSIKKOON "voi poistaa" niin moderaattorit tietävät poistaa viestisi.   

* Ilmoitukset ovat "voimassa" muutaman kuukauden ajan viimeisestä siihen tulleesta viestistä. Tämän jälkeen ne voidaan poistaa moderaattoreiden toimesta.

* Vaillinainen tai sääntöjä rikkova ilmoitus voidaan poistaa.

* Yritysmainonta ja siihen verrattavissa olevat myynti-ilmoitukset ovat kiellettyjä ainakin toistaiseksi.
Vieläkään minulle ei selvinnyt, mikä on se todellinen haitta, jos uppaa?
Jos viestiketju pikkusen pitenee, niin mitä sitten?

Tärkeä kohta: Laadi jo otsikko vastaamaan myytävää tuotetta.


Otsikon kirjoittamiseen pitäisi kiinnittää huomiota niin, että jo sen lukiessaan tietäisi, mistä on kyse.

Maca

Lainaa

Eipä näkynyt roskiksessa ainuttakaan nimimerkin "Maca" viestiä. Mitäköhän tuo kadonnut viesti sisälsi? jotain vinkkiä otsikosta tms. niin katsotaan missä se on.
Nyt se on taas takaisin myyntiosiossa, kun Mortica sen sinne palautti. Kaikki päivitykset siitä kyllä oli kadonneet.
Purkuautot: P12, P11-144, N16, K11..
Jos osien tarvetta, ota yhteyttä.

Pastori

Meitä Ylivieskalaisia vaan sorretaan, ei se muusta johdu  >:( JUST KIDDING  ::)
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

Tsun-Tee

Jumalan terve!
-taas, -toisen ja toivottavasti (luultavasti) viimeisen kerran. Tähän ei kato juttuketjujen lukittelut auta.
Liittyy ehkä vähän moderointiinkin.

Nyt mää kyllä avaudun, halusitte tai ette. Enkä aio tätä oikolukea jälkeenpäin virheitten varalta koska luultavasti en tätä lähettäisi.
Tässä jo pitempään olen alkanut kyllästymään tällä foorumilla ajoittain vaivaavaan "kalikoitten heittelyyn" ja ns. "terävän kärjen" mollaamiseen ja suoranaiseen ärsyttämiseen. Vuosia jo seurannut miten pikkuhiljaa vähenee entiset aktiivit äänestä, projektithreadit hautautuu unholaan, kun uutta ei omista touhuistaan huvita kirjoitella? Tai yleensä kirjoitella. Kaiken lisäksi alkaa jäämään jo pois miiteistäkin kun ei ole oikein "aikaa". Itsekkin jätin jo perhejäsenet pois kun ei oikein huvittanut enää niistä maksella. Enkä kerhon hallitukseenkaan oikeastaan siksi ole ollut enää halukas.
Kerhon eteen kun yritellään tehdä edistävää toimintaa, esim. ostaa/ ettiä/ lajitella uusia osia tms. on lopputulos että aletaan kuiskutella "hyvien jätkien" kerhosta ja suoranaisesta välistävetämisestä. Moderaattoritkin saa viduilua jo ihan normihommistaan, myydyiksi kehuttujen myynti-ilmoitusten poistamisesta? Voi äiti!
Onpa ihme että niin helposti löytyy halukkaita tehtäviin! Käsi vaan rohkeasti  ylös jos huomannut saman.
Sitten perustellaan että "pitäähän jonkun kritisoida", "vitsivitsi" ->se on totta, voisi vain joskus osallistua itsekin niihin toimintoihin ja kattoa ihan sisältäkäsin mitä herkkua se on.
Ymmärrän senkin että kun on päättänyt ottaa elämäntehtäväkseen kostaa muitten mielestään kärsimät vääryydet ja  v*ttuilla loppuikänsä ncffän "terävälle kärjelle" niin eihän sitä voi olla lopettamatta vaikka olisi jo monesti annettu ymmärtää välillisesti ja suoraan että sopivaa se ei ole.
MUTTA sitä mä en ymmärrä että miksi sitä ei pistetä loppumaan. Voisi olla ihan aiheellista pitää välillä ns. moderoinnin natsipäivät ja tumpata kuuseen sellaiset ukot ja akat jotka ei kerta kaikkiaan älyä pitää sormiaan näppiksestä irti. Varoituksenkaan jälkeen. Kattoo vaikka vuoden päästä onko oppinut mitään. Ainakin itse paljon mieluumin lukisin kirjoitteluja jos välistä ei aina nousisi esiin keljuilua. –vaikka olisi miten hel*etisti hymiöitä perässä. Pidin jo tuossä välillä vuoden taukoa foorumilta, tämänkin vuoden aikana tympääntynyt jo kerran niin että poistin käyttäjätilinikin.

Nojoo, en muista tiedä kuin ittestäni mutta tää "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa" oli vaan viimeinen pisara. Minua nääs kyllä vi*uttaa jos mulle tai mun kavereille  vi**uillaan, oli aihetta tai ei. Sori vaan. Se on täälläpäin Suomea tapana. Pikkujuttuja totta kai, vain yksi henkilö, mutta en näe mieltä väkisin sellasten kanssa pyöriä, menee maku koko hommasta. Ei riitä pari tapahtumaa nostattamaan intoa kerhotoimintaan jos 8kk saa keljuilua lukea. Tai odottaa jännityksellä millonkahan taas.... Eripura nimittäin kun tuppaa tarttumaan.

Mä niin kaipaan aikoja entisiä.

Mutta asiaan. Voitte kuulkaa  mun puolesta nimittää tuon Reijon varajäseneksi hallitukseen, ja museoajoneuvotarkastajaksi.
Ja antaa vaikka harrastuksenedistämispalkinnon.
Se on nimittäin niin mukava ja sanavalmis mies että!
->Ja varmasti vastailee hallitusposteihin niin jotta tuntuu.
Minä en tule enää nimittäin niitä enkä muitakaan tehtäviä hoitamaan. Käytän oman henkilökohtaisen panokseni siihen että osallistuisin edes joihinkin tapahtumiin ilman ennakkovitu*usta, ja kävisin vaikka ympäri maata tapaamassa ihan hlökoht tuttuja D-harrastajia. Onneksi on muitakin kanavia harrastella kuin tämä.

Ja mikäli jää seuraava jäsenmaksu suorittamatta niin ei tartte laitella karhukirjettä perään - se ei ole nimittäin vahinko.

Lopuksi vielä natsimodeeraan itteni täältä foorumilta valittamasta pois, kiitos teille joitten takia olen täällä vielä pyörinyt, ja KIITOS Reijo että olet tehnyt viimeisistä foorumivuosista yhtä tuskaa. Toivottavasti olen yksin tuntemuksieni kanssa. Ja ehdottomasti Reijo laita vain se "nimitys" allekirjoitukseen näkyville, se pukee hyvin. Näkee muutkin että olet hyvin pidetty ja arvostettu mies. Ja hauska.

-ja tällä kertaa pliis ei palauteta sitten tätä tunnusta, en tahto edes mielenhäiriössä yövuoron hiljaisuudessa erehtyä tänne.( Ennenkuin olen läksyni oppinut ja osaan pitää näppikseni kurissa.)


Rakkain terveisin terävämmän kalikkapään Jani, "ex-aktiivi", ja erittäin pitkävihainen itärajan huumorintajuton juntti.

ps. loppuun pakolliset hymiöt mitä en todellakaan tarkoita: :) ;) :D ;D 8-) :-* [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=lolk.gif]

Kiitos ja anteeksi.

StanLaurel

No voihan fitu...   nyt olis kirve.... eiku hallituksella töitä.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

cedricfan

Lupasin jo itselleni pitää useamman viikon, tai kuukauden kijoittelutauon, mutta nyt on helppo tehdä yksi poikkeus, ja todeta, että Janikin heräsi jo.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

mortica

Tsun-Teeltä täyttä asiaa ja ikävää että taas on yksi kerhon aktiiveista touhuajista poissa, ainakin foorumilta.
En kyllä toisaalta ihmettele valintaa yhtään kyllä se on käynyt monesti itselläkin mielessä.
Ei lukkoon tätä, ei asioita voi aina maton alle lakaista.

410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

valpas

Nytkin juttu lähti siittä, kun sääntöjen mukainen ilmoitus poistettiin (miksi), vaikka kauppa oli vielä oikeesti toteutumatta.
Ja sitten moderaattori vihja salaliitosta...... Saahan siihen vastineen antaa vai....?

http://www.ncf.fi/forum/YaBB.cgi?num=1364892044

Nyt en puutu kirjoitteluun enempää.

Jylppy

Lainaasääntöjen mukainen ilmoitus poistettiin (miksi)

Poistin sen siksi, koska viimeisimmässä viestissä luki "Tori.fi kautta kaupat tehty". Jos tämä on jollekulle ongelma, niin siinähän on. Moderaattorina poistan just ne viestit, mitkä katson aiheelliseksi - ja tulen jatkossakin poistamaan.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

valpas

Lainaa
Lainaasääntöjen mukainen ilmoitus poistettiin (miksi)

Poistin sen siksi, koska viimeisimmässä viestissä luki "Tori.fi kautta kaupat tehty". Jos tämä on jollekulle ongelma, niin siinähän on. Moderaattorina poistan just ne viestit, mitkä katson aiheelliseksi - ja tulen jatkossakin poistamaan.
OK. Mun vika. Olis pitäny laittaa vaan, että alustavasti kaupat tehty.....

levis69

LainaaNytkin juttu lähti siittä, kun sääntöjen mukainen ilmoitus poistettiin (miksi), vaikka kauppa oli vielä oikeesti toteutumatta.
Ja sitten moderaattori vihja salaliitosta...... Saahan siihen vastineen antaa vai....?

http://www.ncf.fi/forum/YaBB.cgi?num=1364892044

Nyt en puutu kirjoitteluun enempää.

Tuosta viestiketjusta vissiin on poistettu viestejä kun ei aukee mulle tuo "salaliitto"....
Olis kiva tietää mitä on kirjoiteltu koska vituttaa ankarasti että yksi mukavimmista ja vilpittömästi avuliaimmista  kerholaisista sai mittansa täyteen. : >:(
Jos moderaattori on mennnyt itse poistamaan oman viestinsä niin taitaa mullakin tulvia kuppi yli.....

Jylppy

Mitään ei ole poisteltu tuolta topicista. Lueppa ajatuksella ex-Tsun-Teen viesti ja tuo toinen topicci, niin ymmärtänet minkä- tai oikeastaan kenen takia näin kävi.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

BA

#52
Noniin pikku pallopäät ja muut mieleltään vajavaiset.


Minä en ole todellakaan mikään taho jolle voi soittaa ja udella/itkeä/esittää vaatimuksia tälläisistä asioista. En tiedä asiasta mitään sen enempää mitä ruudulla lukee. Jos kaksi tai useampi ihmistä ei tule keskenään toimeen, soisin että selvittävät asiansa puhumalla tai vaihtoehtoisesti vaikka painimalla. Ei myöskään todellakaan ole hallituksen tehtävä alkaa muiden välejä puimaan.

Se että asioista puhutaan kierrellen, kaarrellen ja vihjaillen, ei ainakaan edistä sitä että tulisi ymmärretyksi!
Ylläpidon haukkuminen toki on sallittu keskustelufoorumilla millä tahansa jos aihetta on, mutta kannattaisi varmistua että haukkuu oikeaa puuta. Ja oikeasta aiheesta.
Edellisessä tapaukssa kohteeksi otettiin aiemmin moderaattorioikeudet omannut, jolla ei kuitenkaan ole enää mitään oikeuksia ylläpitoon kuvitellen että hän olisi ollut viestin poiston takana.

Kuten toisesta ketjusta selviää, minä olin se taho joka pyrki viestien vaihdon nyt keskeyttämään koska tiesin että siitä seuraa väistämättä aina tämä.

Koska tällä hetkellä kiinnostus tätä toimintaa kohtaan on pyöreänpuoleinen nolla, tulen tänä iltana laittamaan tämän foorumin tilapäisesti tauolle eli sulki. Hengitelkää sen aikaa syvään, menkää vaikka autotalliin tai haravoimaan lehtiä, mutta pitäkää mölyt mahassanne.
Muussa tapauksessa kutsumme ylimääräisen yhdistyskokouksen jossa etsitään KAIKKIIN yhdistyksen tehtäviin uusi toimija, ja koska niitä liian monen vuoden kokemuspohjan perusteella ei ole, lakkautetaan yhdistystoiminta toimihenkilöiden puuttuessa.


Ystävällisin Terveisin
K. Kangasniemi
NCF ry:n toistaiseksi istuva puheenjohtaja.


StanLaurel

Pistä vaan kiinni koko foorumi vaikkei se mitään autakkaan, sama paska alkaa kuitenkin vähän ajan päästä uudelleen.
Tai laita koko kerho kiinni niin ei ole eikä tule ainaista vääntämistä yhden nuijan takia...
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

BA

Olen ehdottanut sitä jo pari vuotta sitten kun ei tunnu toimihenkilöitä löytyvän.

levis69

No niinpähän onkin... Eikun pää piiloon... miksi pitää hakeutua sellaisiin tehtäviin jos ei kuiinnostusta ole...
#!@#¤%.. Ei tämä ole mikään lasten hiekkalaatikko jossa voi mennä äitille kitisemään jos joku asia ei ole jonkun mieleen.. Me kuitenkin ollaan aikuisia ihmisiä niin eikö jätetä tällainen vitun draama jonnekkin muille foorumeille.. Mikä #!@#¤% nyt mättää..
Minäkin laitan varmaan kakarat ja akan kuutamolle kun sattuu pikkuisen vituttamaan.. Nyt ottakaa itteänne niskasta kiinni .... Tämä on harrastus eikä mikään elämää suurempi kysymys.. Haloo.......

eetu

Joo..o  Joka syksy ja kevät  sama juttu! Eräillä henkilöillä alkaa iso pyörä heittää ja alkaa se kumma vääntö asiasta kuin asiasta, Eikun jäitä hattuhin ni kyllä se siitä helpottaa... ;)
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

AkiH

Lainaamiksi pitää hakeutua sellaisiin tehtäviin jos ei kuiinnostusta ole...
Niinkuin ylhäällä jo sanottu, kerhossa on pulaa vapaaehtoisista toimijoista. Viime aikoina on menty lähinnä niillä, jotka ovat olleet suurinpiirtein vapaaehtoisia ilman isompaa suostuttelua. Eikä näitä ihmisiä niin kovin paljoa ole ollut, vaikka mahdollisuuksia vuosikokouksen yhteydessä olisi tarjottukin. :-/ Uusia aktiivisia toimijoita otetaan mieluusti toimintaan mukaan, jos sellaisia jostakin löytyy.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

levis69

Harvoin avaudun tällä tavalla mutta koittakaa nyt hyvät ihmiset puhaltaa yhteen hiileen... tällainen uhkailu foorumin sulkemisesta on aivan liian lapsellista meidän ikäisille ihmisille... Tällainen käyttäytyminen  kuuluu jonnekkin tuninki foorumille ... Ei tänne missä on vanhan kaluston harrastajia... Ne ketkä tuntee piston sydämmessään.... Nielkää ylpeytenne ja sopeutukaa ..... Poliitikot on asia erikseen..  :)  ::)
huono  yritys keventää tunnelmaa....  :)

levis69

LainaaJoo..o  Joka syksy ja kevät  sama juttu! Eräillä henkilöillä alkaa iso pyörä heittää ja alkaa se kumma vääntö asiasta kuin asiasta, Eikun jäitä hattuhin ni kyllä se siitä helpottaa... ;)

Juuri näin.. Positiivisuutta tässä tarvitaan eikä mitään muuta!  10 p. ja papukaija merkki...  ;)