Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Outoa porukkaa tällä foorumilla...

Aloittaja Samppa2, maaliskuu 08, 2013, 11:19:24

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Samppa2

Tulipa vastaan tilanne, että piti löytää kaasuläppäkotelo vanhaan Nissaniin. Ei muuta kuin haeskelemaan ko. palikkaa netistä. Nettivaraosan kautta löytyi ilmoitus, jonka myyjältä en ko. osaa löytänyt, mutta myyjä opasti minut ystävällisesti minut tälle foorumille. Katsoipa puhelimessa vielä muutaman tärppi-ilmoituksen valmiiksi ncf:n myydään-palstalta. Aikas hienosti jeesattu tuolta kaverilta, tuumailin.

Olen tällä viikolla soitellut n. kymmenelle tämän foorumin ilmoittajalle tuon kaasuläppäkotelon tiimoilta. Ja wottahell  :o, sama meno jatkuu: jokaiselta olen saanut tosi ystävällisen vastaanoton ja jelppiä siihen mistä osaa kannattaisi katsoa/kysyä, on annettu kavereiden puhelinnumeroita jne.!

Äkikseltään voisi kuvitella, että tällaisen foorumin väki on vähintään hieman sisään päin lämpiävää. Olipa siis hieno huomata, että vierasta miestäkin jeesitään mäessä! Tänksit kaikille kotelon etsinnässä auttaneille (löytyi siis jo) ja muuten vain hyvät jatkot muulle foorumin väelle!

t. Samppa  :)

Pastori

#1
Juu, hienoa että oot saanu hyvän vastaanoton! Nyt vaan jäsenhakemus vetämään niin pääset käsiksi semmoiseen tietomäärään että hellurei!  ;)
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98

Tonde79

hyvä samppa, enkös vain opastanutkin oikeaan paikkaan :) ja hyvä että löysit autoosi osan :)
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

Datsuuna


Tuosta vois tehdä myös semmosen päätelmän, että monet ei halua luopua omastaan vaan mielummin neuvovat kellä muulla vois olla vastaava  ;D
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

mikcutin

mie kyselin virranjakajaa turbo cherryyn siltä joka rakensi sen oranssin turbocherryn ( oli myynnissäkin) niin en pyytänyt mitään etsimään tms niin tuli yks päivä viesti ( osanumero,puhelinnumero yms) .. se oli vapaaehtoisesti ettiny mulle virranjakajan purkaamolta :) kyllä näköjään harrastajat pitää yhtä!
Datsuni on voimaa, Turbo Datsuni on ylivoimaa!

Mirja T. S.

Mua hävettää kun en osaa käyttää tätä sivustoa! miten vastaan tai kommentoin johonkin tai miten kysyisin jotain mulle tärkeetä >:( T. Blondi nainen :-*

BA

Hyvinhän se jo sujui!

Sitten vaan tuosta ylälaidasta "Aloita uusi aihe"-nappulaa ja kirjoittamaan asiansa.

Jylppy

L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

sesami

#8
Joo kyllä tulee itsekkin aina enemmän ja vähemmän uusia datsun-harrastajia osoitettua tähän suuntaan. Sen verran hyvä harrastajaporukka täällä kuitenkin on eikä samaa mallia kuin muutemassa muussa automerkissä ::)
B10 -70, B10 -??, B10 -??, E10 -75
-----------------------------------

Nozzz

Itekkin aikanaan kyselly ja saanut hirmu hyvät neuvot tällä aivan vieras puolella. Sen mukaan tietämys kasvanut että uskaltaa itsekin tietyissä asioissa neuvoa :)
Jospa jossain vaiheessa olisi ylimääräistä liittyä aivan kerhoon niin tietoa tulisi enemmän :)

Pastori

Juu ei maksa paljoa, sillä rahalla saat enemmän dataa kun mistään korjaamosta  ;)
(B310 150Y -81, N10 150A -82, 330 220C -79), S30 240Z -72, 430 280C, Skoda Octavia 1.9TDI -00, VW Transporter -98