Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Ohjeet uusille ilmoituksille

Aloittaja AKNE_1200, lokakuu 13, 2012, 22:17:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AKNE_1200

No niin oon kattonu muutaman kerran kun joku "ulkopuolinen" tai sitte muutenvain väärin ilmoituksen tehneen ihmisen ilmotusta moititaan mun mielestä väärin ja liian kovin perustein!!.Se ei oo vakava asia jos esim,.puh nro tai paikkakunta puuttuu ilmotuksesta niin silloin pitää ohjata oikeen täyttämään kyseinen ilmoitus eikä alkaa syyllistämään niinkun tämän foorumin valvojien on tapana!.Tähän joku järkevämpi tulkinta tai ainaki yx vähemmän kerholaisia! T:Mikko
Datsun Finn sedan  2kpl                                                      Datsun 1600 SSS 510 3kpl

OH2KV

En oikeasti ymmärrä avautumistasi. Myyjän laittamalla ilmoituksella on tarkoitus saada mahdollinen OSTAJAEHDOKAS kiinnostumaan tuotteesta, vaikkei sitä juuri sillä hetkellä tarvitsisikaan.
Puutteelliset yhteystiedot, selkeän otsikoinnin puuttuminen, ym. eivät edistä kaupan syntymistä.

Puutteellisella ilmoituksella saa tällä foorumilla parranpärinää, muualla heitetään kaatopaikalle. Kumpi vaihtoehto ennemmin?
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Jylppy

Jos ilmoituksessa sanotaan näin:

"Myydään datsun, <nettiauton linkki>", niin siinä vaiheessa roskis kutsuu välittömästi.

Jos joku on oikeasti myymässä jotain, niin luulis että itse vaivautuu vähän näkemään vaivaa myynti-ilmoituksen teossa. Pelkkä linkitys on niin hanurista, ne voi ne tiedot kopsata minuutissa sieltä nettiautosta foorumeillekkin.

Ja oikeesti, täällä (ja 99% muistakin foorumeista) on ilmoitusohjeet, joita pitää noudattaa - ei se sen kummallisempaa ole. Ja vieläpä otsikolla "Myynti-ilmoitusohjeet *LUE ENSIN*".

L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

always BB

Muokatkaa sivustoanne siihen suuntaan että autot ja osat
on eriosastoissa ei tarvii jylpyllä päivystää onko tämän
otsikko koko auto vai osia kun otsikossa ei jo sitä mainita
sekavaa ei kylläkään itselle
EBR garage

BA

http://www.ncf.fi/forum/YaBB.cgi?num=1180287073

Mikä tuossa on epäselvää, sitä minä vaan olen varsin usein ihmetellyt...


Jylppy

LainaaMuokatkaa sivustoanne siihen suuntaan että autot ja osat
on eriosastoissa ei tarvii jylpyllä päivystää onko tämän
otsikko koko auto vai osia kun otsikossa ei jo sitä mainita
sekavaa ei kylläkään itselle

Onko meillä tässä nyt joku ongelma?
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

mortica

LainaaMuokatkaa sivustoanne siihen suuntaan että autot ja osat
on eriosastoissa ei tarvii jylpyllä päivystää onko tämän
otsikko koko auto vai osia kun otsikossa ei jo sitä mainita
sekavaa ei kylläkään itselle
Sivustoa tai osto- ja myynti-ilmoitusten jaottelua ei lähdetä muuttamaan pelkästään siitä syystä että joku ei osaa otsikoida tai toimia foorumilla olevien hyvin yksinkertaisten sääntöjen mukaan.
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

StanLaurel

Lainaa

Onko meillä tässä nyt joku ongelma?

Ei meillä ole ongelmaa, se on ihan jossain muualla.
413962 ¤ 150151 ¤ 91215 ¤ 25321

cedricfan

Ja tämä sama ongelmahan on joka foorumilla, jossa nyt vaan on edes jotkut säännöt. Kumma, kun kauppamiehet ei osaa / halua / pysty noudattamaan edes yksinkertaisia ja selkeitä sääntöjä. Ne kun on myös siksi, että kaupat syntyisi parhaiten. Nykyostajatkin kun ovat laiskoja: info pitäisi olla esillä. Kuvitelma, että kysyjä on aidompi ostaja joka maksaa enemmän, on ihan väärä!
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV