Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

NCF:stä tiedottaminen

Aloittaja Nissannisti, syyskuu 20, 2011, 17:23:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Nissannisti

Liityin tähän klubiin äskettäin, ja löysin sivun aikaisemmin "sattumalta". Jos olisin tiennyt kerhon olemassaolosta aikaisemmin, olisin todennäköisesti liittynyt jäseneksi jo kauan sitten. Korttia ja muuta klubiin liittyvää en siis ole vielä ehtinyt saamaan, mutta olisi mukavaa jakaa jo tässä vaiheessa tietoa kerhosta myös laajemminkin esimerkiksi työkavereille, jotka omistavat yhden tai useamman Nissanin/ovat omistaneet useita Nissaneita. Olisko sellainen pöpi ajatus mahdollista että tohon kerhopostiin/kerhosälään laitettas mukaan mainosflaijereita? Sitähän nyt en tiiä onko tällanen käytäntö voimassa, mut semmonen vois auttaa kasvattamaan tota jäsenmäärää kenties. Ne jotka niitä lappusia haluais jakaa vois sen tehdä, ja ne, jotka ei niitä haluu kellekään antaa vois tehä niistä vaikka lennokkeja tai käyttää mökkisaunan sytykkeenä :) Mutta tällanen tuli mieleen.
Kaikki paitsi kunnon tyypit nissanilla on turhaa

Sunny N14 -94 1.6 LXi, Primera P11 -99 1.6 comfort sedan

Tero-75

Jäsenpuolella on linkki, josta saa ladattua flaijerin, sekä myös autoinfolappuja jos auto menee jonnekin näytille.
Itse ne toki joutuu tulostamaan...
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Nissannisti

Ok. Hyvä tietää. Itse kun olen sen verran newbie, etten pääse vielä tonne jäsenfoorumille paljoa katselemaan mitä kaikkea siellä on. Eipä sit muuta kun tulostin aikanaan laulamaan, kunhan muodollisuudet on alta pois :)
Kaikki paitsi kunnon tyypit nissanilla on turhaa

Sunny N14 -94 1.6 LXi, Primera P11 -99 1.6 comfort sedan

OH2KV

#3
No, parin viikon odottelun jälkeen foorumikin aukeaa ihan uudella tavalla, ja Tero75 mainitsemat ominaisuudet.
Ja paaljon muuta kivaa.

Eräs sattumalta tänne eksynyt.

PS. Taas hyvä muistutus, että flaijeria pitää tulostaa lisää....
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.