Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Kuvien liittäminen

Aloittaja pikkutyttö, syyskuu 02, 2008, 07:33:15

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pikkutyttö

 ::)Voi jessus, kolme vuotta seilannut ja en vieläkään osaa liittää kuvaa suoraan tekstiin????? :-[
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

AkiH

Lataat ensin kuvan jonnekin ja otat sieltä kuva osoitteen.

Painat sitten viestin kirjoitus -ikkunan päällä olevista kuvakkeista "Lisää kuva -nappia" eli tämän näköistä

Kun olet painanut nappia, viestiin tulee kaksi [ img ] -tagia (ilman välilyöntejä hakasulkujen välissä). Niiden väliin lisäät kuvasi osoitteen ja jo pitäisi kuvien näkyä.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

mikko1200

Tämän näköistä pitäisi olla sillä kohtaa missä haluat kuvan näkyvän:

[img]http://www.minunauto.com/cars/9429/r_1176703432.jpg[/img]
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

pikkutyttö

 :D Kiitos neuvoista pojat, yritetään! :)
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

seppo

moi !!!
alkaa pikku hilja v...... kun toi yksin kertainen liite tiedosto ilmottaa että liijan iso tiedosto ??????   eipä ennen oo ollut niin ... katsoppa sepon datsunit niin ehkä tajuat !!!!  :(  :(
120y coupe ( historic kilpuri ryhmä 2 ?? )
?? + D22 4x4

pikkutyttö

Lainaamoi !!!
alkaa pikku hilja v...... kun toi yksin kertainen liite tiedosto ilmottaa että liijan iso tiedosto ??????   eipä ennen oo ollut niin ... katsoppa sepon datsunit niin ehkä tajuat !!!!  :(  :(


:) Onko sulla kuvankäsittelyohjelma...Mä pienennän aina kuvaa, käytän itse Picasaa, se kun on helppo, osaa meikäläinenkin. Sen aikaa, mitä oon ollut jäsen, liitettävien kuvien koko on ollut rajoitettua...Ymmärrettävää, muuten paisuisi liikaa tää foorumi.
Iisisti vaan pienentelet kuvien kokoa tarvittaessa...onhan meilä huippufoorumi & kerho. ;) ;D
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

seppo

Lainaa


:) Onko sulla kuvankäsittelyohjelma...Mä pienennän aina kuvaa, käytän itse Picasaa, se kun on helppo, osaa meikäläinenkin. Sen aikaa, mitä oon ollut jäsen, liitettävien kuvien koko on ollut rajoitettua...Ymmärrettävää, muuten paisuisi liikaa tää foorumi.
Iisisti vaan pienentelet kuvien kokoa tarvittaessa...onhan meilä huippufoorumi & kerho. ;) ;D

joopa joo ... katsoppa sepon datsunit !!! siltä mun viimeinen kuva ... noin pieneksi piti muuttaa ennenkun koko pieneni tarpeeksi !!!  :'(
120y coupe ( historic kilpuri ryhmä 2 ?? )
?? + D22 4x4

mikko1200

Näissä digitaalisissa kuvissa fyysinen koko on eri asia kuin tiedostokoko. Jos jaksaa lukea vaikka tämän http://www.mvnet.fi/index.php?osio=Kotisivun_teko&sivu=Kuvia_kotisivuille saattaa asia valjeta paremmin kuin itse yrittäisin sitä selittää.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

cedricfan

Just meinasin sanoa että ei se pikselimäärä ole ainoa rajoite vaan myös sentit kokoa. Oluttakin on montaa vahvuusprosenttia sekä pullokokoa ;)
Yksi helppo tapa saada "nettikuvia" on Microsoftin sähköposti. Eli kun lähettää kuvan sähköpostin liitteenä niin kysytään pienennetäänkö, ja jos klikkaa juu niin saa paluupostissa sopivan kokoisen.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

mikko1200

Esimerkiksi alexandran suosittelema Google Picasa on kanssa helppokäyttöinen kuvankäsittely ohjelma. Ominaisuuksia vähän mutta riittävästi. Lisäksi kun rekisteröi itselleen tunnuksen saa myös tilaa mihin voi kuvansa nettiin laittaa, helposti suoraan koneelta. Onhan noita vaikka kuinka muitakin, mutta Picasasta ei ainakaan hypi mainokset silmille.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

seppo

LainaaNäissä digitaalisissa kuvissa fyysinen koko on eri asia kuin tiedostokoko. Jos jaksaa lukea vaikka tämän http://www.mvnet.fi/index.php?osio=Kotisivun_teko&sivu=Kuvia_kotisivuille saattaa asia valjeta paremmin kuin itse yrittäisin sitä selittää.

moi !!!
jännää ... jos samaa kuvaa jonka olen jo aijemmin onnistuneesti laittananut niin nykyään ei enään onnistu koko liijan suuri ????
JA miksi muutos viimesimmät viestit näkyy vaan 10 kpl ennen oli n. 30 kpl .... ei hyvä  :(
120y coupe ( historic kilpuri ryhmä 2 ?? )
?? + D22 4x4

Jylppy

Palatakseni tähän kuvien liittämiseen, niin yritin liittää viestiin kuvaa, jonka tiedostokoko oli 17 kB ja "fyysinen" koko 300x225 pikseliä.

Ja siitäkin herjaa, että "tapahtui virhe", eikä kuvaa voi liittää viestiin.

Parempi vaihtoehto toki on linkittää jo netissä olevaan kuvaan (img-tagilla), mutta haluaisin tietää minkäkokoisen kuvan viestiin voi oikein liittää? Tuntuu vaan, että aika pieni kuva saa olla, että onnistuu - kuten Sepon tapauksessa.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

mikko1200

Kävin tsekkaamasta hallintapaneelista ja siellä oli edelleen rajoituksena se 100Kb niinkuin ennenkin. Mutta jos ei mene edes 17KB sisään niin sitten on jotain muuta jormaa jossain mihin ei meikäläisen kyvyt/oikeudet riitä säätämään.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

datsun180

mutta se kuva näkyy vaan raksina ainaki mulla jos lisäää sen tuosta img. napista

Glen

Nonni, pienen hakemisen jälkeen vika löytyi ja saatiin korjattua. Anteeksi taasen tästä haitasta käyttäjille.

Tommi
Koville jätkille paistaa aina aurinko
BMW 520D F11 || BMW 120D E87 || Datsun 100A LE10 -75

OH2KV

LainaaNonni, pienen hakemisen jälkeen vika löytyi ja saatiin korjattua. Anteeksi taasen tästä haitasta käyttäjille.

Tommi

Eipä haittoja hitaalle ex- hämäläiselle näistä pikkujutuista. Hyvä että täällä on osaavat moderaattorit. Mulla onkin ollut yllättävän vähän pulmia täällä, vaikka  PC- vammaiseksi itseni tunnustankin.

Yks kyssäri kuitenkin ylläpidolle:

Kaikki papattaa 30 tai 50 tai 100 viestin näkymisestä, mulla näkyy 1 viesti, viimeisin. Jotenkin tälläkin on pärjäilty. Itse asiassa ihan yes näin.

Ja edelleen: Linkit eivät näy värisokealle, niitä joutuu hiirtä liikuttelemalla etsimään. Tulee vaan hieman hölmö olo joskus, kun linkki on "tekstin seassa" eikä hiiri siihen satu tapaamaan, ja joku seuravaa vastannut kommentoi siten, että osaa hiirellä ryhtyä haravoimaan edellisiä viestejä.

Linkki tjmsp toimisi.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

OH2KV

#16
Siis http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=87580133 eivät näy.

Paitsi näistä, missä on joku http- alku, ne tietysti arvaa hakea.

Kunnen osaa laittaa noita "piilolinkkejä" Ja ehkä hyvä niin, sillä kuukauden päästä en löytäisi itse laittamiani linkkejä. ;D
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

OH2KV

WAU, nyt linkit näkyy värivammaisellekin :)

TNX Glen
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Glen

#18
Lainaa
Kunnen osaa laittaa noita "piilolinkkejä" Ja ehkä hyvä niin, sillä kuukauden päästä en löytäisi itse laittamiani linkkejä. ;D
"Piilolinkit" laitetaan [ url=http://www.linkki.fi]Linkin nimi[/url]. Paitsi ekan hakasulun jälkeen pitää toi väli ottaa pois.

Ja linkki siis näkyy näin Linkin nimi

Tommi
Koville jätkille paistaa aina aurinko
BMW 520D F11 || BMW 120D E87 || Datsun 100A LE10 -75

OH2KV

#19
Lainaa
"Piilolinkit" laitetaan [ url=http://www.linkki.fi]Linkin nimi[/url]. Paitsi ekan hakasulun jälkeen pitää toi väli ottaa pois.

Ja linkki siis näkyy näin Linkin nimi

Tommi

Enköhän tuonkin opi, ennen kuin kuolo korjaa. Nyt on koko foorumin värimaailma tosiaan kohdillaan. Pahoittelen aiheuttamaani vaivaa ylläpidolle. Mutta eritoten sydämelliset kiitokset..

Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

OH2KV

#20
 Vesipumppu.

Jees, mähän kohta osaan!!!
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

datsun180

kuvien liittäminen fooruumille ei vissiin taaskaa toimi

pikkutyttö

#22
Lainaakuvien liittäminen fooruumille ei vissiin taaskaa toimi


:) Mulla vei aikansa..nyt kun olen käyttänyt Photobucketia, onnistuu hyvin, siellä kun on valmiit linkit. Jossain on kuvien liittämisestä...aikaraja yli 3kk...Mutta en nyt löytänyt 'hae'-toiminnolla...  :-?
Nissan Bluebird -90 2.0 LX T12(Lintunen)

aappa

#23
Onneksi ei tarvitse murehtia noista,kun poika on leikkinyt tietokoneiden kanssa vaippa iästä asti. :)

datsun180

mulla valittaa jotaki kilobyteksistä vaikka kuva ei oo liian iso liitettäväksi foorumille

eloz

Siis eikö tällä foorumilla pysty liittämään kuvaa kuin esim. DNSF:llä  "lisätoiminnot ja liite" eli omalta koneelta suoraan  :-?
     

M i g i

LainaaSiis eikö tällä foorumilla pysty liittämään kuvaa kuin esim. DNSF:llä  "lisätoiminnot ja liite" eli omalta koneelta suoraan  :-?
Pystyy mutta ei joka osioon.. tai ainakin pitäis ja tästä on juurikin kyse.. mä en pystyny liittämään kuvaa vaikka koko oli 1kb ja maximi sallittu 30kb...

mikko1200

Suoritin pienen huollon jonka jälkeen onnistuneesti liitin viestiin 71kb kuvan. Toivottavasti toimii muillakin.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

eloz

Overdrive-foorumilla on oma "alue" minne voi tehdä testejä foorumiin liittyvissä lähetteissä, kuvia, videoita, hymiöitä ym. Olisi varmaan hyvä täälläkin, niin ei tarvisi naurattaa ja ärsyttää turhaan muita epäonnistuneilla lähetteillä, jos on näissä asioissa epävarma.
     

M i g i

Onko kuvissa joku aika raja? Tupannu häviimään kaikki mun ajokkien kuvat, ei sillä että terranon tai 510 kuvan häviäminen haittais ku ei ole niitä autojakaan enään.. mut sunny mulla on ja nx ja niiden kuvat on hävinny.. Mut corolla jonka myin leijuu kyllä, ainoastaan finnin kuva siellä on..