Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

osio joka vain jäsenille.

Aloittaja u11 SGL, marraskuu 03, 2010, 20:56:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valpas

LainaaOnneks ei voi unohtua toi maksu...
Sun jos jonkun, pitäis olla jäsen, jonka ei tarvis maksaa.  :)
(Ei ollu lipasu, vaan ihan asiaa)

valpas

LainaaMä vallan kauhiasti  ihmettelen, miten yksi 20€ maksu, jolla on joka ikinen vuosi tullut jäsenetuja tai muuta kivaa postiluukusta ihan kohtuullinen määrä, voi olla niin vaikeaa suorittaa suhtkoht ajoissa.
Taisin 9.3 laittaa maksuun, joten viime tippaanhan tuo silti jäi.
Kunnon jäsen maksaa jäsenmaksun heti, kun siihen on tiedot olemassa!   ;D

BA

Lainaa
Sun jos jonkun, pitäis olla jäsen, jonka ei tarvis maksaa.  :)
(Ei ollu lipasu, vaan ihan asiaa)

Asia lienee hoidettu jo, laskua ei ainakaan ole pitänyt mennä enää.  :)



Ai se on 20€?
Mun kuponki oli 40€.  >:(



;D ;D ;D

Linda

Lainaa

Ai se on 20€?
Mun kuponki oli 40€.  >:(



;D ;D ;D
Nii-i, jonka mä maksoin :P

cedricfan

LainaaAsia lienee hoidettu jo, laskua ei ainakaan ole pitänyt mennä enää.  :)

Vuosikokouksiin kannattaa osallistua ;)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

ILVES-Joe

LainaaOnneks ei voi unohtua toi maksu...
Niinpä... ;D mutta kympin silti maskoin.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

mortica

410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

Tearcandy

Kyllä tuo jäsenmaksu on jo tänä vuonna itsensä maksanut takaisin. Joten syksyyn mennessä moninkertaisestikin.

Ja muuten, mitä tulee eräpäivään: itse oon huomannu että saan poikkeuksetta lehden reilusti myöhässä. Kun joku kiljasee foorumilla lehden saaneensa, niin tiedän että n. viikko, ehkä puoltoista menee, ennenkuin oma kolahtaa luukusta. Joten ihan hyvä se "14pvää saapumisesta", muuten mie olisin kyl lirissä  ;D (ja korostettakoon, että _tiedän_ tämän olevan täysin postista kiinni, kun nuo vakuutuslaskutkin tulevat nykyään eräpäivän jälkeen perille vasta..)

eetu

LainaaKyllä tuo jäsenmaksu on jo tänä vuonna itsensä maksanut takaisin. Joten syksyyn mennessä moninkertaisestikin.

Ja muuten, mitä tulee eräpäivään: itse oon huomannu että saan poikkeuksetta lehden reilusti myöhässä. Kun joku kiljasee foorumilla lehden saaneensa, niin tiedän että n. viikko, ehkä puoltoista menee, ennenkuin oma kolahtaa luukusta. Joten ihan hyvä se "14pvää saapumisesta", muuten mie olisin kyl lirissä  ;D (ja korostettakoon, että _tiedän_ tämän olevan täysin postista kiinni, kun nuo vakuutuslaskutkin tulevat nykyään eräpäivän jälkeen perille vasta..)


Joo.. ei kait tuota tartte ihmetellä, Eikös tuo Kouvola ole nykyään KOUVOSTOLIITTO :-?   Ainakin niin olen Kouvolalaisilta kuullut ;)
100A  8kpl Cedric Y30  -85 Urvan X 2 E24-90-92 Maxima QX x 5 Fairlady Roadster -63  280ZXi S130 -79 240C  230ht coupe -72 430 HT-coupe-80 Almera SR N15-00

Tearcandy

Lainaa
Joo.. ei kait tuota tartte ihmetellä, Eikös tuo Kouvola ole nykyään KOUVOSTOLIITTO :-?   Ainakin niin olen Kouvolalaisilta kuullut ;)

Toki toki. Mutta tuo postin kulku on hankaloitunut Helsingin päässä.. En nyt tarkkaan muista mitä ne selitteli, mut HELLsingin kautta kulkevat kaikki postihärdellit nykyään, joten siellä oleva iso lajittelukeskus hävittää lähetyksiä ja sitten niitä löytyy 2vkon viiveellä jne.. Kouvostoliittohan toimii hyvin ja rahaa riittää, mitä ostoskeskushankkeita seurailee x)