Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

kännykällä ei pääse ncf:n foorumille?

Aloittaja ひゃ く あ hyakuA sataA, kesäkuu 14, 2010, 15:27:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ひゃ く あ hyakuA sataA

Mistähän johtuu, kun en pääse nokian n97 kännyllä ncf:n sivuille kirjautumaan? Ei huoli ainakaan samaa tunnaria ja salasanaa, mikä normaalisti tietokoneella toimii. Mistähän voisi johtua?
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

chery

Voisko johtua puhelimen asetuksista tai jostain? Koska mulla toimii ainakin hyvin puhelimella foorumi ja puhelinkin on myös Nokian N97.
Nissan Cherry 1.5 N12 5D -86
Nissan Almera 1.4 N15 -98
Nissan Maxima 2.0 aut. A32 -97
Nissan Maxima 3.0 aut. A33 -04

Wildchild-

#2
LainaaMistähän johtuu, kun en pääse nokian n97 kännyllä ncf:n sivuille kirjautumaan? Ei huoli ainakaan samaa tunnaria ja salasanaa, mikä normaalisti tietokoneella toimii. Mistähän voisi johtua?

Onko keksit käytössä? (Evästeet)

Jos ei, niin puhelin ei tallenna käyttäjätunnusta & salasanaa sille istunnolle, vaan alottaa niin sanotusti selaamisen aina puhtaalta pöydältä kun päivittää sivun.
Savun hälvennettyä lisäämme syöttöä. Y30 + N12

ひゃ く あ hyakuA sataA

#3
Juu kaikkea kokeiltu ja keksit päällä. Ei toimi. Muihin foorumeihin kyllä pääsee. :-/
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

cedricfan

LainaaJuu kaikkea kokeiltu ja keksit päällä. Ei toimi. Muihin foorumeihin kyllä pääsee. :-/
Ehkä sama mystinen juttu kuin mulla töissä Mozillalla, välillä pääsee pari viikkoa aina ja sitten yhtäkkiä koko päiväkin "URL not found", eikä löydetä vikaa :-/
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

BA

#5
Lainaa
Ehkä sama mystinen juttu kuin mulla töissä Mozillalla, välillä pääsee pari viikkoa aina ja sitten yhtäkkiä koko päiväkin "URL not found", eikä löydetä vikaa :-/

Vika on firman palomuurissa, se estää jostain syystä ainoastaan välillä ncf.fi-osoitteen. Tekee samaa monelle muullekin sivustolle.
Googlen kautta pääsee... ;D
Viikonloppusin asetukset on tiukemmalla, sillon ei pääse koskaan suoraan...

Meillä ei töissä pitäs koneella atk-väen mukaan olla minkäänlaisia rajoituksia surfailun suhteen, se blokkaa sen matkan varrella jo jostain.

Glen

Teillä on hassu pallomuuri. Ei teillä sattumoisin ole käytössä proxyä (välityspalvelin)? DNS:n vaihtokin saattaa vaikuttaa. Esimerkiksi OpenDNS on aika hyvä vaihtoehto.

-Tommi
Koville jätkille paistaa aina aurinko
BMW 520D F11 || BMW 120D E87 || Datsun 100A LE10 -75

valpas

#7
Nokia E71, ja elisa, niin muuta ongelmaa ei ole, kuin hitaus. Pitää odotella tosi pitkään (paikasta riippuen).
Ihan samanlaista, kuin oikealla tietokoneella.

mikan

Mulla on kans E71 ja täytyy sanoa, että jostain syystä sen browseri on tooooodella hidas. Siis vaikka käyttäisin kotona wlanin kautta, niin sivuja saa odottaa ja odottaa.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Spoeghe

Moro pitkästä aikaa :D

Onko Opera Mini kellekkään tuttu? itsellä tulee x5800-Nokialaisessa käytettyä lähes yksinomaan tuota selainta, wörkkii aika paljon sutjakammin kuin Nokia-selain (mm. Opera Turbo päälle niin käy Norjan kautta pakkaamassa sivut mobiilimpaan kokoon lennossa)
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

drolyag

n900 maemo-selaimella ainakin toimii mahtavasti. N97 on pykälää vanhempi jonka hyppäsin yli joten en tiedä onko siinä kyseistä maemon selainta mielestäni se on nyt vasta otettu käyttöön uudemmissa. Jos on/ei ja ei kuitenkaan toimi niin kannattaa varmaan kokeilla tota opera miniä tai mozillan vastaavaa vanhat Nokian selaimet olivat kyllä aivan järkyttävän huonoja.

Spoeghe

#11
N97 on Symbian pohjaisella käyttiksellä (S60 5th edition), N900 linux-pohjaisella Maemolla, ihan eri eläimet...

(OT:Eikös Maemoon pitäisi pystyä asentamaan softaa siinä missä muihinkin linux-koneisiin?)
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

drolyag

LainaaN97 on Symbian pohjaisella käyttiksellä (S60 5th edition), N900 linux-pohjaisella Maemolla, ihan eri eläimet...

(OT:Eikös Maemoon pitäisi pystyä asentamaan softaa siinä missä muihinkin linux-koneisiin?)

Pystyy toki mutta maemon selainta ei tarvitse uusia koska on mahtava jo itsessään.

Glen

Eikös tossa N900 ole ihan apt paketinhallintana? Kaveri ainakin kehu ton akkukeston loistavaksi. Ei kuulemma tarvi työpäivän aikana kuin kolmesti ladata...

-Tommi
Koville jätkille paistaa aina aurinko
BMW 520D F11 || BMW 120D E87 || Datsun 100A LE10 -75

drolyag

#14
LainaaEikös tossa N900 ole ihan apt paketinhallintana? Kaveri ainakin kehu ton akkukeston loistavaksi. Ei kuulemma tarvi työpäivän aikana kuin kolmesti ladata... Niitä ohjelmia on helppo selailla kännykän omalla sovellustenhallinta -työkalulla itselläni niitä on useita käytössä joten en ala niitä listaamaan.

-Tommi

N900 on tehty monia ohjelmia jotka sulkevat tiettyjä ohjelmia automaattisesti kun et niitä käytä. Kuten 3g, wlan jne.. Itselläni ainakin akku kestää keposesti viikon vaikka käytän paljon selainta. Nykyiset akut myös menemät hetkessä paskaksi jos ne päästää tyhjäksi ja se on sitten omaa vikaa. Aina kun on mahdollisuus pitää kännykkä tai akku on rikki kuukauden parin jälkeen.

Spoeghe

Menee jo vahvasti OT:ksi mutta itse olen viimeksi ostanut nokialaiseen uuden akun aikaan 3110.
6150 ja 6630 3 vuotta,
e65 2 vuotta,
nyt x5800 ja e71 olleet vuoden käytössä. Ennemmin noista jotain muuta hajoaa kuin akku, laturiin tuikkaan yleensä lähes tai ihan tyhjällä akulla.
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

Glen

LainaaMenee jo vahvasti OT:ksi mutta itse olen viimeksi ostanut nokialaiseen uuden akun aikaan 3110.
6150 ja 6630 3 vuotta,
e65 2 vuotta,
nyt x5800 ja e71 olleet vuoden käytössä. Ennemmin noista jotain muuta hajoaa kuin akku, laturiin tuikkaan yleensä lähes tai ihan tyhjällä akulla.
Mennään OT:n puolella sit...

Ja ihmiset valittaa kun iPhoneen ei voi vaihtaa itte akkua... :)

Lainaa
N900 on tehty monia ohjelmia jotka sulkevat tiettyjä ohjelmia automaattisesti kun et niitä käytä. Kuten 3g, wlan jne.. Itselläni ainakin akku kestää keposesti viikon vaikka käytän paljon selainta.
Tietämättä sen enempää N900:n akun kapasiteetista niin toi viikko kyllä kuulosta aika uskomattomalle. Vähäisellä käytöllä (loma-aikana) oma iPhone kesti parisen päivää. Aktiivisella käytöllä menee päivä. Mutta ei minua haittaa, ainakin vielä on ollut töspeli tarjolla kun sitä tarttee. Ja sit jos ei ole, niin ollaan ilman.


Koville jätkille paistaa aina aurinko
BMW 520D F11 || BMW 120D E87 || Datsun 100A LE10 -75

Gravedigger

Itsellä toimii Nokia E63 Ja Opera mobile 10 melkein yhtä hyvin, kuin normi konekkin. Mitä nyt kirjoittaminen on hitaampaa. Ei mitään ongelmaa. ja 10 on vakaampi, kuin tuo mini opera. Näin olen kuullut.