Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Omien kirjoitusten poistosta

Aloittaja Datsuuna, elokuu 21, 2009, 09:26:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Datsuuna

Tätä asiaa on ehkä jo käsitelty aiemminkin, mutta tuon se taas esille. Monesti on tarvetta poistaa omia kirjoituksia muuttuneitten tilanteitten, asia virheitten tai "katumuksen"vuoksi. Olisi hyvä, jos se taas sallittaisiin. Ei ole mukava katsella, kun ei voi muuta tehdä, kun tyhjentää kentän. Parannusta toivon !  >:(
Sen verran lisään, että jossain kentissä se on mahdollista, mutta toisissa ei. Keskustelun aloittajan ei tietenkään ole järkevää poistaa keskustelun aihetta, jos siihen on jo tullut kommentteja.
                               ::)
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti

OH2KV

#1
En tiedä, eräällä toisella foorumilla tuosta poistomahdollisuudesta on ollut enemmän harmia kuin hyötyä.
Erään henkilön kaikki kirjoitukset "lainataan" jonkun toimesta, kun on pelko, että ne katoavat jonkun viikon päästä.
Tämä eräs henkilö poisti viikonlopun aikana mm. kaikki siihen asti kirjoittamansa yli 400 viestiä.

Arvatkaa oliko hauska lukea täysin hajonnutta viestiketjua? Joka toinen viesti puuttui. Ei.

Ja sen jälkeen viestiketjuja, joissa on lainauksia enemmän kuin lääkäri määrää, oliko hauskaa? Ei.

Katumuksen voi tarvittaessa esittää uudessa viestissä(kyllä), sanottua ei tarvitse saada tuhottua. Ei.
Kirjoitettaessa ollaan oltu sitä mieltä, mitä on tullut naputeltua. Kyllä.

Muuttuneet elämäntilanteet eivät mielestäni myöskään anna aihetta viestien poistoon, noin tallennetaan historiaa tänä päivänä. :)
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

mikko1200

Vilkaisin foorumin asetuksia ja näkyisi olevan vuorokauden "harkinta aika". Tarkoittaa siis sitä että vuorokauden ajan pystyy kirjoittaja itse poistamaan oman kirjoituksensa. Muokkaamaan pystyy koska vaan.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

mikan

LainaaVilkaisin foorumin asetuksia ja näkyisi olevan vuorokauden "harkinta aika". Tarkoittaa siis sitä että vuorokauden ajan pystyy kirjoittaja itse poistamaan oman kirjoituksensa. Muokkaamaan pystyy koska vaan.

Voi aina aamulla krapulassa katsoa miten on illalla aukonut päätään ja korjata mahdollisesti tilanteen.   :-[

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

M i g i

Lainaa

Voi aina aamulla krapulassa katsoa miten on illalla aukonut päätään ja korjata mahdollisesti tilanteen.   :-[

t. Mika
ai miks? ethän sä sanottuakaan saa sanomattomaks.. miks kirjotettu pitäs?

BA

Kun kerran nettiin jotain saat, itse et sitä sieltä enää ikinä pois saa. Aina on keino kaivaa ykköset ja nollat siihen järjestykseen kun ne aiemmin olivat. Internettiä et voi edes fyysisesti tuhota kuten oman kovalevysi. Välillä se kaivelu on vähän haastavampaa, ja vaatii vähän osaamista. Sitä ei onneks mulla ole.

Jaa että mitä tapahtui osoitteessa www.ncf.fi, vaikkapa päivämäärällä 8. joulukuuta 2004? Taisi olla tiedote siitä että sivut ovat nurin jonkun aikaa...
Tässä vaikka helpoin tapa selvittää se: http://web.archive.org/web/*/http://www.ncf.fi

Esimerkiksi tuon Internet Archiven kautta kaivettavaa tietoa ei sen alkuperäisellä julkaisijalla ole enää mitään mahdollisuutta muuttaa.
On muuten loistava palvelu, jos joku linkki ei enää pelaa ja jäi jotain tallentamatta, tuo on onnistunut n.90% tapauksista tuomaan sen vielä tallennettavaksi itselle. :)


Eli kun jotain rustaat, ole varma että että kestät saman tekstin myöhemminkin. Muokkaamalla korjataan vain viallisia linkkejä ja kirjotusvirheitä. ::)

alfadatsun

LainaaVilkaisin foorumin asetuksia ja näkyisi olevan vuorokauden "harkinta aika". Tarkoittaa siis sitä että vuorokauden ajan pystyy kirjoittaja itse poistamaan oman kirjoituksensa. Muokkaamaan pystyy koska vaan.
Ei nykyään ainakaan pysty kirjoituksiaan muokkaamaan  >:(

Wildchild-

Lainaa
Ei nykyään ainakaan pysty kirjoituksiaan muokkaamaan  >:(

Pystyn itse ainekin?  :-?
Savun hälvennettyä lisäämme syöttöä. Y30 + N12

AkiH

Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

sesami

Itse huomasin sen pontin että kun käyttää pitkään tuota automaattista kirjautumista (itselläni on aina kirjautunut foorumille kun selain aukeaa), niin ei saa muokattua omia juttujaan. Siihen auttaa kun kirjautuu ulos ja takas sisään, niin johan onnistuu muokkaus ja muu mukava.
B10 -70, B10 -??, B10 -??, E10 -75
-----------------------------------

Jylppy

LainaaSiihen auttaa kun kirjautuu ulos ja takas sisään, niin johan onnistuu muokkaus ja muu mukava.

Tai painaa tuolla yläpalkissa olevaa "Päivitä istunto" nappia (jos semmoinen näkyy?)
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75