Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Etsi toiminto

Aloittaja valpas, joulukuu 14, 2007, 07:36:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valpas

Hain etsi-toiminnolla, sanalla "työkalut" otsikoista, ei löytynyt mitään!!!!
Mites muilla tuo toimii?
Muutenkin olen huomannut, ettei etsi toiminnolla löydy kaikkia viestejä, mitä pitäisi.
Kyll se sitten muuta kautta löytyi.

t.eskola

Sama täällä. Mysteeri on se millä parametreillä tuota tietoa löytyy  :-/

Näkyis nyt tuo työkalut topikki löytyvän + tämä topikki (hakusanalla työkalut). Koska niihin on tuoreeltaan kirjoitettu? Monta kertaa olen hakenut jotain keskustelua haulla, mutta kun ei ole löytynyt on pitänyt selata se kaikkien topikkien seasta.
"Olette hankkinut korkealuokkaisen japanilaisen autoteollisuuden tuotteen. Onnittelemma valintaanne." D1200 huoltokirja

AkiH

LainaaSama täällä. Mysteeri on se millä parametreillä tuota tietoa löytyy  :-/

Näkyis nyt tuo työkalut topikki löytyvän + tämä topikki (hakusanalla työkalut). Koska niihin on tuoreeltaan kirjoitettu? Monta kertaa olen hakenut jotain keskustelua haulla, mutta kun ei ole löytynyt on pitänyt selata se kaikkien topikkien seasta.

Saahan tuon Etsi-napin kautta säädettyä sitä viimeisen viestin kirjoittamisesta maksimissaan kulunutta aikaa. Oletuksena siinä näyttäisi olevan viikko, mutta sen saa laitettua "yli vuosi" -asentoon.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

BA

#3
Mitäs YABB:ssä, tarviiko ääkköset määritellä hakuun erikseen vai tunteeko ihan perusasetuksissakin? PHPBB:n jossain vanhemmassa versiossa piti määritellä ääkköset hakuun erikseen että toimi myös sanat jossa niitä on.

Mielestäni tuo hakuajan oletusarvo saisi olla maksimiaika, saa sitten itse tarkentaa jos tarve vaatii.

Olen myös huomannut että kun tekee haun vaikka tuolla viikon ajalla, ja perään toisen haun, ei voi enää tuota hakuaikaa muuttaa, käymättä välissä foorumin etusivulla. :-?

valpas

LainaaMitäs YABB:ssä, tarviiko ääkköset määritellä hakuun erikseen vai tunteeko ihan perusasetuksissakin? PHPBB:n jossain vanhemmassa versiossa piti määritellä ääkköset hakuun erikseen että toimi myös sanat jossa niitä on.

Mielestäni tuo hakuajan oletusarvo saisi olla maksimiaika, saa sitten itse tarkentaa jos tarve vaatii.

Olen myös huomannut että kun tekee haun vaikka tuolla viikon ajalla, ja perään toisen haun, ei voi enää tuota hakuaikaa muuttaa, käymättä välissä foorumin etusivulla. :-?
Mulla kävi varmaan tähän tapaan, että ensin en huomannut muuttaa viikkoa pidemmäksi, ja sitten en löytänyt oikeen mitään. Nyt taas löytyy, kun laittaa heti oikeat asetukset.
En tiedä, mitä se tekee nopeudelle, jos sen ajan muuttaa oletuksena pidemmäksi.
Tuo nopeushan se oli silloinkin perusteena, kun ne sata viimeistä muutettiin mittään tekemättömän pieneksi  ;).

Daset

#5
ei hae mitään jos yrittää käyttäjän mukaan hakea. onkos bugi? ja olen laittanut yli vuosi siihen yhteen kohtaan.
P12 Primera 1.6 Visia Traveller '05, J30 Maxima VG30E AT '91, Y30 Cedric SGL LD28 AT '85, LE10 100A 1.2 '76, KPLE10 120A Coupé '73, WD21 VG30 Pathfinder

mikan

Loading...

Eipä tunnu haku toimivan oikein mitenkään.   :(

Yritin etsiä sitä topicia jossa on datsun kilpaväreissä olevia autoja.

t. Mika
Datsun 100A 1.4 turbo injection intercooler
+ vaihteleva määrä muita 100A Datsuneita

Antsah

Itsellä ei kans toimi ollenkaan tuo haku, ei siis etsi yhtään mitään. Miettii vain.

cedricfan

Rutisin tästä hausta jotain viikko sitten jo itsekin :-[
Hidastuu kun laittaa pikkasenkin enemmän aikaa hakuun ja katkaisee.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Timppa

ei hae mitään?! ainakaan mulla miettii vain :-/
Nissan Cedric 2.8 TIC Y30 -86.Datsun 140y B310 -79.Datsun 200L hlc230(TM 13/1980).Nissan Laurel 2.4E slx-C32.datsun 720 king cap 4wd+2wdx3
datsun 220c -79 Nissan patrol GR y60 -91 terrano 3.0 2004