Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Luetut viestit

Aloittaja valpas, huhtikuu 23, 2008, 08:00:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valpas

Kun käy jonkun pääotsikon alla, (edes yhden viestin lukemassa), niin pääotsikon pallukka lakkaa vilkkumasta, vaikka sen alla on edelleen lukemattomia viestejä (lue avaamattomia).
Kun nuo viimeisien viesten määrät on nyt laitettu noin pieniksi, niin tässä on muutettava foorumin lukemismenettelyä.
Enää se ei käy niin nopeasti, kuin aikaisemmin, ja joutuu niitä vakio avatareja, ym. allekirjoitus sepustuksia katselemaan, vaikka ne on tullut nähtyä jo muutaman kerran.
Epäilys on, että Moderaattoreilla on joku nykyistä parempi viimeisien viestien luku mahdollisuus?
Tuntuu järjettömältä, että otsikko kerrallaan pitäisi odotella näkymien aukeamista, ja scrollata viimeiseen kirjoitukseen.
Nopeat selausmahdollisuudet on nyt käytännössä poistettu.
Perskutarallaa, varastossa olleista privaviesteistäkin tuli vain ilmoitus, että yli 20:en viestit oli poistettu. Hyvä, ettei tiedoitettu tuostakaan aikaisemmin, niin ei tiedä ihan tarkasti, mitä katos.
Jos minulle jotakin viestiä haluaa toimittaa perille, niin jatkossa sähköpostilla......

ILVES-Joe

Älä nyt herneitä nauti väärää kautta, muutos on vaiheessa ja odotellaan rauhallisesti kunnes suurta urakkaa tekevät henkilöt ilmoittavat homman olevan valmis.
Tietysti toiveita voi esittää mikäli urakkaa tekevät ei ole sellaista muutosta vielä huomannut.

Minulla on moderaattori oikeudet eikä minulla ole mitään erikoisominaisuuksia tuon viestien näytön suhteen kuten epäilit, en löydä edes sitä naurettavaa "10 viimeistä viestiä" nappulaa... :-/

Jokaisella on oma tapa lukea foorumia, mikä on se oikea ja minkä mukaan itse kukin menee on jokaisen oma asia.
Itse luen kaikki alueet järjestyksessä ylhäältä alas vaikka se onkin hitaampi kuin jokin muu tapa mutta silloin pysyy varmasti selvillä ketjusta. Ei haittaa vaikka näkymiä muutetaan, sitten eletään sen mukaan.

Ei niitä privaviestejä kukaan ole tahallaan/tietoisesti poistanut eli asiasta ei ole voinut tiedottaa...
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

AkiH

LainaaKun käy jonkun pääotsikon alla, (edes yhden viestin lukemassa), niin pääotsikon pallukka lakkaa vilkkumasta, vaikka sen alla on edelleen lukemattomia viestejä (lue avaamattomia).

Minusta se on hyvä tapa ilmoittaa uusista viesteistä. Joillakin muilla foorumeilla meinaa mennä hermo, kun pääalueen uusista viesteistä ilmoittava merkki ei häviä ennen kuin on käynyt lukemassa joka ikisen viestin.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

valpas

LainaaÄlä nyt herneitä nauti väärää kautta, muutos on vaiheessa ja odotellaan rauhallisesti kunnes suurta urakkaa tekevät henkilöt ilmoittavat homman olevan valmis.
Tietysti toiveita voi esittää mikäli urakkaa tekevät ei ole sellaista muutosta vielä huomannut.

Minulla on moderaattori oikeudet eikä minulla ole mitään erikoisominaisuuksia tuon viestien näytön suhteen kuten epäilit, en löydä edes sitä naurettavaa "10 viimeistä viestiä" nappulaa... :-/

Jokaisella on oma tapa lukea foorumia, mikä on se oikea ja minkä mukaan itse kukin menee on jokaisen oma asia.
Itse luen kaikki alueet järjestyksessä ylhäältä alas vaikka se onkin hitaampi kuin jokin muu tapa mutta silloin pysyy varmasti selvillä ketjusta. Ei haittaa vaikka näkymiä muutetaan, sitten eletään sen mukaan.

Ei niitä privaviestejä kukaan ole tahallaan/tietoisesti poistanut eli asiasta ei ole voinut tiedottaa...
Juu odotellaan.....
Eikä mennyt herneitä mihinkään, eikä jäänyt hampaankoloonkaan mitään.
Ilmoitin vaan omalla tyylilläni mielipiteeni asioista (Moderaattoreiden minulle aikojen kuluessa opettama tyyli  ;D).
Nyt taas pelaa kaikki niinkuin minun mielestäni pitääkin  :).
Nopeeta toimintaa loppujen lopuksi.
Kovan homman ovat tekijät tehneet, ja paljon aikaa uhranneet.
Tuntuu vähän selkeemmältä lukea Foorumia, eli ei ole ihan hukkaan aika mennyt.
Palautetta varten pitää kasvattaa paksu nahka.......  ;).
Ei ole herkkähipiäisen hommaa tuo yhteiseksi hyväksi toimiminen (ilman korvausta).

cedricfan

Jihuu 8-) 8-) 8-)

Vaihtakaas tonne URLiin lopun "10" tilalle "50" eli uudeksi lopuksi ....recent;display=50 niin on 50 viimeistä ;)
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Glen

LainaaJihuu 8-) 8-) 8-)

Vaihtakaas tonne URLiin lopun "10" tilalle "50" eli uudeksi lopuksi ....recent;display=50 niin on 50 viimeistä ;)
Tuolle ei lienee ole enää tarvetta, koska muutenkin näkyy jo 30 viestiä :). Tuo 30 on mielestäni ihan kohtalainen, suuremmilla määrillä palvelimen kuormitus saattaa nousta liiaksi.  
Tommi
Koville jätkille paistaa aina aurinko
BMW 520D F11 || BMW 120D E87 || Datsun 100A LE10 -75

Jylppy

Onkos tässä foorumisoftassa mahdollisuus käyttää "näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" -tyyppistä ratkaisua?
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Glen

LainaaOnkos tässä foorumisoftassa mahdollisuus käyttää "näytä edellisen käynnin jälkeen kirjoitetut viestit" -tyyppistä ratkaisua?
En ole törmännyt vielä. Otetaan selvää ja ilmoitetaan tulokset myöhemmässä vaiheessa.

Tommi
Koville jätkille paistaa aina aurinko
BMW 520D F11 || BMW 120D E87 || Datsun 100A LE10 -75

cedricfan

LainaaTuolle ei lienee ole enää tarvetta, koska muutenkin näkyy jo 30 viestiä :). Tuo 30 on mielestäni ihan kohtalainen, suuremmilla määrillä palvelimen kuormitus saattaa nousta liiaksi.  
Tommi
Juu, eikä se kikka enää edes toimi :o
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

ILVES-Joe

Lainaa
Tuolle ei lienee ole enää tarvetta, koska muutenkin näkyy jo 30 viestiä :). Tuo 30 on mielestäni ihan kohtalainen, suuremmilla määrillä palvelimen kuormitus saattaa nousta liiaksi.  
Tommi
Missä kohdin tuollainen "nappula" on ja mitä siinä lukee?
Olen etsinyt sitä joka puolelta etusivua mutta en löytänyt...
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

Jylppy

Tuolla etusivun alareunassahan se on, "Foorumin tilastot" -kohdan alla:
     
"Näytä viimeisimmät viestit tästä foorumista"

Näyttää sen 30 viimeisintä viestiä.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75