Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Tekstini ei mahdu ruudulle kerralla

Aloittaja valpas, helmikuu 20, 2008, 06:12:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

valpas

Huomasin just, että minun, ja muutaman muun tekstit eivät mahdu näkymään ruudulla ilman scrollauspalkkeja. Samalla tavalla näkyy ylisuuret kuvat.
Onko joku muuttunut?
Mitenkähän nuo asetukset saisi sellaisiksi, että ne mahtuisivat kerralla ruudulle leveyden puolesta.
Tuota vaivaa en ole huomannut aikaisemmin.

BA

Esimerkkiä missä näin käy? Käykö siis ilman että ketjussa on yhtään kuvaakaan?
Ylisuuri kuvahan muualla samassa viestiketjussa ainakin kaikissa muissa foorumisoftissa sotkee layoutin ja jokainen samalle sivulle osuva viesti leviää ruudun ulkopuolelle.

Ja kohta joku sanoo että teillä on vaan liian pieni näyttö. ;D

cedricfan

LainaaJa kohta joku sanoo että teillä on vaan liian pieni näyttö. ;D
Mulla ei ole ongelmia: 22" näyttö :D
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

mikko1200

Ei pitäisi olla näytön koosta kiinni (fyysisellä koolla ei ole oikeastaan lainkaan väliä vaan resoluutiolla, mutta se on toinen tarina). Onko ongelma kaikissa ketjuissa vai vaan niissä missä on kuvia tai ylipitkiä sanoa joiksi lasketaan myös pitkät nettiosoitteet? Muissa tapauksissa ainakin mulla osaa jakaa rivit järkevästi, oli selainikkuna minkä kokoisena vaan ruudulla.
Esimerkki viestiketju missä noin tapahtuu ja käytössä oleva selain auttaisi arvaamaan mistä voi olla kyse. Foorumiin ei ole tehty mitään muutoksia joten siitä ei voi johtua.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

valpas

Lainaa....Onko ongelma kaikissa ketjuissa vai vaan niissä missä on kuvia tai ylipitkiä sanoa joiksi lasketaan myös pitkät nettiosoitteet?
Syy on ylipitkä nettiosoite, niin kuin mikko ehdotti.
eBay:ssä Datsun kamaa...