Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Foorumilla oman tekstin muokkaaminen

Aloittaja -Vonjake-, maaliskuu 28, 2007, 11:52:49

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

-Vonjake-

Tuossa oman "Kuvia ja tietoja jäsenten autoista" -osiossa olisin halunnut muokata aiempia postauksiani, mutta eipä anna muokata. Olisin laitellut pienet thumbnailit, joista linkki isompaan kuvaan. Aikaisemmin pystyin poistamaan Primeran kuvan.

Pystyin nyt siis muokkaamaan 27:n päivän postaukseni, mutta en 26.päivän, enkä aiempia enää.. Miksi ? Ylärivissä ei ole siis kuin Lainaa nappi, ei muokkaa nappia..  :(


EDIT: Tätä pystyin muokkaamaan taas.  :-/ Ja 26.3 muokkasin 10.9.2006 tehtyä postaustani.
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

Jylppy

Oot vissiin kahdella eri koneella loggaantuneena?

Painappa tuolta ylärivistä "Päivitä istunto" -nappia ja anna salasana, niin sen jälkeen pääset poistamaan/muokkaamaan taas tekstejäsi.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

-Vonjake-

Ei oo koko namiskaa ? Guugletinki päivitä istunto nappia, mutta tuota tuota. Mulla käyttis Tulikettu, enkä kyllä nyt osaa tietää mikä tässä mättää. Log out log in ei auttanut myöskään. Eikä pitäis olla muilla koneella käytössä..  :P
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

mikko1200

Muutaman kikkailun takia toiminto on poissa käytöstä. Palautuu takaisin lähitulevaisuudessa kun ongelma on selvitetty.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

-Vonjake-

LainaaMuutaman kikkailun takia toiminto on poissa käytöstä. Palautuu takaisin lähitulevaisuudessa kun ongelma on selvitetty.

Jeps, ei ongelma sinänsä..
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

ひゃ く あ hyakuA sataA

Jaahas ihmettelinkin, että oonko saanut jonkinlaisen bännin mun saksa jutulle, kun en ole päässyt sitä jatkamaan. No päivitellään sitten ,kun toimii.
sinänsä harmi, kun olen ollut alkuviikon sairaslomalla ja nyt olisi ollut aikaa naputella.
:(
sataA ::)
Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!

-Vonjake-

LainaaJaahas ihmettelinkin, että oonko saanut jonkinlaisen bännin mun saksa jutulle, kun en ole päässyt sitä jatkamaan. No päivitellään sitten ,kun toimii.
sinänsä harmi, kun olen ollut alkuviikon sairaslomalla ja nyt olisi ollut aikaa naputella.
:(
sataA ::)

No siinä tapauksessa vähän hurry up   :)
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

datsunpower

Voe video... minäkin ajattelin saaneeni jo jotain bänniä  ;D
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.