Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Allekirjoitusten JÄRJETÖN koko...

Aloittaja datsunpower, tammikuu 21, 2006, 17:01:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

datsunpower

Eikö niitä allekirjoituksia voisi rajoittaa jotenkin? Vaikka maks. 5 riviä (tiedän... itsellänikin on 6 riviä) ja EI TODELLAKAAN mitään kuvia tarvittaisi niihin. En tiedä miltä se muista tuntuu, mutta itseäni rupeaa ihan *ituttamaan lukiessa täällä nykyään kun joillakin on kilometrin pituinen se allekirjoitus juuri jonkin kuvan takia.
Uskomattoman rasittavaa ja sekavaa topiccien lukeminen ja itse asian metsästäminen allekirjoitusten viidakosta.

Jos jollain on hieno kuva niin eikö siitä voi mielummin vaikka linkkiä laittaa allekirjoitukseen...


EDIT: Näkyyhän tuossa se maksimi merkkien määrä olevan rajoittimena... mutta silti ne kuvat...
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

valpas

Minäkin pidin Allekirjoituskuvaa Tinauskurssiin asti, jotta näkyy tilanne tallissani.
Nyt se poistuu.

mikko1200

Tekstiäkään ei ole pakko laittaa kaikkea omalle rivilleen. Pysyy vähän matalampana.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

datsunpower

LainaaTekstiäkään ei ole pakko laittaa kaikkea omalle rivilleen. Pysyy vähän matalampana.

Jep, mutta ei se teksti niin haittaakkaan kun onhan se aivan eri näköistä tekstiä kuin itse keskustelu.
Ne elämää suuremmat kuvat tässä lähinnä häiritsevät... Joku tietysti sanoo että onhan ne kuvatki ihan erinäköistä kuin itse keskustelu, mutta lukiessa tulee samanlainen olo kuin televisiota katsoessa... melkein jokaisen asian jälkeen tulee aina mainoskatko ja asia itse häviää sinne jonnekkin.
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.

Kennedy

Tuosta allekirjoituksen järjerjettömästä koosta tulee hyvin mieleen sataA:n allekirjoitus.

Ei meinaa näkyä viestin yläreuna ja alareuna samaan aikaan ruudulla.

-Vonjake-

#5
LainaaTuosta allekirjoituksen järjerjettömästä koosta tulee hyvin mieleen sataA:n allekirjoitus.

Ei meinaa näkyä viestin yläreuna ja alareuna samaan aikaan ruudulla.

Tästä meinasin avautua jo aikasemmin, joku raja näihin !!!!!!  >:( Hajottaa selata aina turhaan.. Ja ne kuvat, pienet on ihan jees, mutta ei täällä kaikilla oo miljoonan gigan kaistaa että lävähtää foorumit silmille. Varmasti ärsyttää monia aktiivikäyttäjiä. Eikö niiden kuvien esittelyille oo ihan omat paikkansa !!!! Ja voihan ne linkittää ihan yhtä kätevästi tekstiin.
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

ひゃ く あ hyakuA sataA

Hyundai i30 isg 1.4 2010   E10-75`hashis` mr  EX Austin mini 1030 cm3-77 race evo 1 `ministeri`   EX VLB10-67 ex e10  ex S12  Ex-S13 N-15 -98 EX  gsm 0465485071 1000 cm rules!