Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

YV:t ei lähde!

Aloittaja nippon_gt-r, helmikuu 12, 2006, 21:28:10

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

nippon_gt-r

Alkaa suunnattomasti v*tuttamaan kun yv:t ei lähde eteenpäin. Kun painaa Lähetä - tai Esikatselu-nappia niin tulee kyseinen teksti.

104 Tapahtui virhe!: Avaaminen ei onnistunut 5.txt

Sama jatkunut jo pari päivää. Mistä johtuu...?

alfadatsun

kai pistät jonkun aiheen kun lähetät,tää nykyinen idioottimainen systeemi vaati sen :-X

nippon_gt-r

#2
On aiheet on  >:(

EDIT: Lähtee kun painaa henkilön profiilisivulle ja sieltä Lähetä YV. Vastaamalla YV:n ei lähde.

Tonde79

mulla tulee toisinaan tuo teksti kun yritän vastata johonkin yv:in. uudet viestit on kyl aina lähteny...
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

Antsah

Minulla tekee samaa aina,kun Cherrymiehelle yrittää vastata. Pitää aina pistää erikseen uus, jos haluaa vastata. Muiden kohdalla ei ole tehnyt

cedricfan

Ja mulla taasen lähtenyt 100% OK jo pidemmän aikaa :o
Se häikkä katos muutamassa päivässä, enkä tehnyt mitään muutoksia.

Yksi haitta uudessa on se että lähtevät tallentuu aina = lähetettyjen kansio täyttyy huomaamatta. Tosín tulee sieltä siivouskäsky kun menee yli, silti hullua kun kaikki tallentuu,
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Spoeghe

Meikäläiselläki pelannu jo pitkän aikaa yv ihan ok, moneenkin suuntaan.

Lainaakai pistät jonkun aiheen kun lähetät,tää nykyinen idioottimainen systeemi vaati sen :-X

Jos joskus jollakulla jää joku sähköposti välille, niin kannattaa koittaa uudelleenlähetystä järkevän otsikon kanssa, moniaat sähköroskapostisuodattimet tuntuu tuumaavan että otsikoton viesti=roskaa, vaikkei ny ihan kaikki alhvapapankaan kirjotukset silkkaa roskaa ole;)
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

-Vonjake-

SIIS EIVÄT LÄHDE VASTAAMALLA! KIRJOITAN ISOLLA KOSKA SE ON LÄHES YHTÄ ÄRSYTTÄVÄÄ KUIN JATKUVA RAMPAAMINEN JA KIKKAILU TUON VASTAA TOIMINNON KANSSA !
Finn Datsuns
Paskat 4motion
CfMoto

Christoffer

#8
Jokohan tuolle "104 Tapahtui virhe!: Avaaminen ei onnistunut 5.txt "  olisi joku viisas keksinyt syyn?

Tämä siis tulee minulle lähes aina kun vastaan toisen yksityisviestiin. Jokseenkin turhauttavaa kun ei aina muista kopioida viestiä ja viesti katoaa bittihelvettiin.

EDIT: kun ei aina mene tuo lähettäminen viduiks niin mietin että ottaako se nokkiinsa jos "lainaa" nappulan kautta meinaa vastata viestiin?
1999 Saab, 1960 Chevrolet, 1995 Opel

cedricfan

Doddih!

Ja sama jatkui taas itsellä :-[
Lisäksi täältä töistä, jossa ei ole koskaan ollut kirjautumisongelmia.
Eka viesti "lainaa" lähti, toka ei. Ei vastaa eikä lainaa, vaan piti käydä profiilin kautta laittamassa uusi viesti >:( Eli kaiken lisäksi homma voi toimia osittain!
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

take

Mulla ei ole kanssa toiminu noi vastaa/lainaa hommat. Melkein aina pitää laittaa uusi viesti profiilin kautta. Tuntuu olevan tuurista kiinni.

Spoeghe

Mulla taas on vaihteeksi pitkän aikaa pelannu ihan ok nuo yv-hommat vastauksineen jainauksineen kaikkineen. mm. eilen illalla varmaan puolenkymmentä viestiä lähetin ongelmitta. Tämän mettästämisestä voikin tulla hauskaa sitten kun siihen ehtii ruveta. (onneksi softasta näkyi olevan versio 3 jo alpha-vaiheessa...)
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

Daset

#12
Jees itekin olen kironnut kun tulee se virhe kun lainaa viestin, muuten uusien lähettämisessä ei ole onkelmia..
P12 Primera 1.6 Visia Traveller '05, J30 Maxima VG30E AT '91, Y30 Cedric SGL LD28 AT '85, LE10 100A 1.2 '76, KPLE10 120A Coupé '73, WD21 VG30 Pathfinder

Ratsun140y

EI LÄHRE T A A S K A A N YYYVEE >:(
tälläkertaa sielä on 3.txt sen vitosen tilalla
Sunny 140y B310 4d 1979& Datsun-Nissan king cab 2wd-1986&Lancer 2.0sedan 2007& Lancer 2.0 1977&Toyota Corolla ke36 1978

gsm: 0400-159725

Spoeghe

speksaas tarkemmin, vastaatko/lainaatko saapunutta/luotko uutta viestiä?
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

Jylppy

Mä oon huomannut, että jos vastaa "reply":llä viestiin joka on ylläpitäjän lähettämä, silloin ei viesti lähde. Mutta "tavalliselle" rivijäsenelle lähtee kyllä. Olisko tuolla tittelillä (taas) jotain tekemistä asian kanssa?
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Spoeghe

mikähän ihme niissä on, esim Kennedyn kans on replytestailtu kyllä ihan ongelmitta...
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

cedricfan

Lainaamikähän ihme niissä on, esim Kennedyn kans on replytestailtu kyllä ihan ongelmitta...
Samoja virheitä täälläkin vieläkin, molemmilla koneilla tulee errorit satunnaisesti ja välillä lähtee tosta vaan :o
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

mikko1200

Ilmiön satunnaisuus ja epäloogisuus ei millään tapaa helpota sen paikallistamista. Varsin kiusallinen harmittava ongelma johon olen itsekin muutaman kerran törmännyt. Mitään yhdistävää tekijää tapauksille en ole kuitenkaan onnistunut keksimään.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

Miikka

LainaaIlmiön satunnaisuus ja epäloogisuus ei millään tapaa helpota sen paikallistamista. Varsin kiusallinen harmittava ongelma johon olen itsekin muutaman kerran törmännyt. Mitään yhdistävää tekijää tapauksille en ole kuitenkaan onnistunut keksimään.

Tyhmäkysymys mutta varmistanpahan. Tuon 2.txt:n oikeudet on varmaan kunnossa? Mitä se sisältää ja mikä sitä käyttää? Tuo epäjohdonmukaisuus viittaisi että joku paikka ottaa käyttöön tuon eikä sulje sitä joten privaviesteissä sitä ei saada auki ja tulee virhe.
ison C:n ja pikku V:n [b]huoltopäälikkö[/b]
Nissan Patrol 160 T Super Roof
Datsun 100A*rojekti 1.4T*
Datsun 100A@140A
R20&K11

[u]Datmönkijä 150AY[/u]

VMZ

#20
Ongelman voi kiertää sillä, että ei laita replyä ollenkaan, vaan tekee lainauksen käsipelillä. Ainakin mulla toimii niin.

EDIT: Jaa Jylppyhän tuolla aiemmin sanoi samaa, tuo ylläpitäjä tms. status tuntuisi vaikuttavan asiaan.

ILVES-Joe

Mulla pikaviestien "replyt" ei lähde suoraan Mikolle ja Tondelle, taisi olla joku muukin vielä, kopiomalla manuaalisesti toimii.
Noita txt virheitä herjaa mutta en muista mitä numeroita, paria eri ainakin.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

Tonde79

#22
meinasin vastata vaan Nipponille ja yv sylki tämmösen...

104 Tapahtui virhe!: Avaaminen ei onnistunut 17.txt


mm. takelle lähtee yv moitteitta...
Chrysler Grand Voyager 3.3 -00 ja muutama muu :D

VMZ

Oireet siis ilmenevät, kun vastaa mihin tahansa muuhun priva-viestiin kuin ensimmäiseen. Eli jos vastaat lainaten tai ilman toiseen viestiin YV-listassa, niin saat herjan 1.txt. Jos vastaat kolmanteen, niin saat herjaksi 2.txt, neljänteen 3.txt jnejne...

Ensimmäiseen viestiin listassa voi vastata ilman herjoja.

zedric

no ei lähe yyveet #!@#¤% >:( >:( >:(
tää foorumi eijookku tökkiny uudistuksen jälkeen #!@#¤% >:( >:( >:(

***ttu avaaminen ei onnistu TXT1 PLAA ERROR HELEVETTI >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

vanha oli parempi :( :( :( :(
C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130. ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

ILVES-Joe

Mulla on sellainen tuntu että vastaus ei lähde jos olet kirjoittamassa henkilölle ensimmmäistä kertaa, sitten kun vastaa toisen kerran niin sen jälkeen onnistuisi.... onko muut huomannut olisiko näin vai muistanko vaan väärin.
Zedricille vastasin äsken ja sinne lähti suoraan kun taasen Daselle vastausta piti kikkailla kopioi-liitä jutulla.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

zedric

ihan hyvin joskus pelaa....sitte yhtäkkii ei taas,näköjään paivästä kii=MAANANTAI
C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130. ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

team_apina

ei ne toimaa aina tulee kun vastaa viestiin..joku txt ja numeron....
ahistaa toi ... :D :D :D :D [smiley=evil.gif]

zedric

ei #!@#¤%,taas ei yyveet lähe >:( >:( >:(
avaaminen ei onnistu txt1 jotaki,***un paska >:( >:( >:(

vaikka kopiois ja sitteki yrittää lähettää niiei >:( >:( >:(

ja vastaa nappulasta nii sittekään ei lähe >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

sitte lähtee ku menee etusivulle ja alottaa ihan uuen viestin.....helevetti.
C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130. ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

Spoeghe

Lainaa
sitte lähtee ku menee etusivulle ja alottaa ihan uuen viestin.....helevetti.

Siis tämäkäänkö ei nyt toimi?
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)