Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

FAQ tekniikasta

Aloittaja 1200, helmikuu 28, 2006, 19:58:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

1200

http://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=8322

Onpas siinä joku viitsinyt nähdä vaivaa, tuosta on kyllä uutten fiiattimiesten nätti katsoa oman auton korjaamiseen/virittelyyn liittyviä asioita.

DieselHomer

noi kun lukee kaikki läpi ni hyvän matkaa yön puolella  ::)
ihan mielekiintoisia tarinoita vaikka onkin pahasti väärä merkki  :-?
F-20harraste,F-20/F-20 ....720,810,C31

alfadatsun

Lainaanoi kun lukee kaikki läpi ni hyvän matkaa yön puolella  ::)
ihan mielekiintoisia tarinoita vaikka onkin pahasti väärä merkki  :-?
No onkos Figuratkaan niin paha erhe,niilläkin on kuitenkin 1 tärkeä status,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
AUTO
ennen ainakin itse joko ajan tai istun kyydissä ennenkuin kävelen ;)
merkistä riippumatta :-X

Spoeghe

Lainaahttp://fiatforum.ath.cx/viewtopic.php?t=8322

Onpas siinä joku viitsinyt nähdä vaivaa, tuosta on kyllä uutten fiiattimiesten nätti katsoa oman auton korjaamiseen/virittelyyn liittyviä asioita.

Joo-o, joku yli-innokas ja joutilasta vapaa-aikaa hallussaan pitävähän voisi foorumin hakutoiminnolla tuollaisia nakerrella ;)
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)

alfadatsun

Lainaa

Joo-o, joku yli-innokas ja joutilasta vapaa-aikaa hallussaan pitävähän voisi foorumin hakutoiminnolla tuollaisia nakerrella ;)
Jahas nyt tais pamahtaa nakki spöökille kun se ihan itse ilmoittautui asiaan 8-) :-X

Spoeghe

Lainaa
Jahas nyt tais pamahtaa nakki spöökille kun se ihan itse ilmoittautui asiaan 8-) :-X

Ootas ny ku sais sen viimevuoden botniavideonkaan kasaan... 25 sivua on jo kirjotettu, eikä olla vielä edes ohjelmassa. Jos viimeksi määritelty aikataulu kusee niin pahasti ku näyttää ni vois tehä botnia 05/06-videon sitten laakista, ja suunnitella 06:n paremmaksi  >:( >:( >:(  :( :( :(  :-[  :-/  :'(
JPL-710 -73 ((iki?)projekti)
Mazda 6 2.0TD farkku (rouvan käyttis)
Skodillac Fabia RS 1,9TDI -04 (työmatkayksiö)