Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Yksityisviesteistä

Aloittaja Jylppy, helmikuu 02, 2005, 16:43:58

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jylppy

Onko ihan normaalia, että muutamassa lähetetyssä YV:ssä "status" -kohdassa lukee "peruuta lähetys"? Siis tuo teksti on ollut siinä jo viikkoja.

Lisäksi muutamassa lähetetyssä viestissä "Päiväys" -kohdassa on IP osoite, "Vastaanottaja" -kohdassa itse viesti, sekä "Otsikko" -kohdassa on joku numerosarja (Ja "status" näissä kaikissa "peruuta lähetys").

Kaiken kukkuraksi noita viestien lähetystä ei saa peruutettua, eikä niitä saa poistettua/varastoitua.

Hjelppiä rakkaat moderaattorit!
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

cedricfan

LainaaOnko ihan normaalia, että muutamassa lähetetyssä YV:ssä "status" -kohdassa lukee "peruuta lähetys"? Siis tuo teksti on ollut siinä jo viikkoja.

Lisäksi muutamassa lähetetyssä viestissä "Päiväys" -kohdassa on IP osoite, "Vastaanottaja" -kohdassa itse viesti, sekä "Otsikko" -kohdassa on joku numerosarja (Ja "status" näissä kaikissa "peruuta lähetys").

Kaiken kukkuraksi noita viestien lähetystä ei saa peruutettua, eikä niitä saa poistettua/varastoitua.

Hjelppiä rakkaat moderaattorit!
Mulla on kanssa vanhoja viestejä joita ei saa pois, viimeksi Mikkokaan ei tiennyt ratkaisua :-[
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

valpas

Mikä on fiksuin tapa tallentaa pikaviestit, kun varastokin on täynnä? Esim. omalle kovalevylle muistiin niin, että ne säilyy, vaikka foorumista ne poistaisikin.
On olevinaan niin tärkeitä, ettei viittis päästää poistumaankaan.

-TICI-

E10 2kpl ja B310

040-731-69-85

valpas

Lainaacopy-paste  ;D
Siis viesti kerrallaan......

100A

LainaaOnko ihan normaalia, että muutamassa lähetetyssä YV:ssä "status" -kohdassa lukee "peruuta lähetys"? Siis tuo teksti on ollut siinä jo viikkoja.

Lisäksi muutamassa lähetetyssä viestissä "Päiväys" -kohdassa on IP osoite, "Vastaanottaja" -kohdassa itse viesti, sekä "Otsikko" -kohdassa on joku numerosarja (Ja "status" näissä kaikissa "peruuta lähetys").

Kaiken kukkuraksi noita viestien lähetystä ei saa peruutettua, eikä niitä saa poistettua/varastoitua.

Hjelppiä rakkaat moderaattorit!

Minullakin on näitä em viestejä, eikö niitä voi tosiaankaan millään poistaa??

Jylppy

Eikö moderaattoritkaan pysty "tyhjäämään" koko lähetetyt-kansiota?
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

cedricfan

LainaaEikö moderaattoritkaan pysty "tyhjäämään" koko lähetetyt-kansiota?
Ei ole toistaiseksi löytynyt ko nappia, mullakin on niitä :-[
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Jylppy

Mites sitten, jos kävis kaivelemassa "syvemmältä", suoraan koodista/tjsp?
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

cedricfan

Tota vois ehdottaa Mikolle kunhan se tulee lomilta!
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Jylppy

Foorumin päivityksen myötä tämäkin ongelma selvisi. Nyt sain nuo häröviestit poistettua.
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75