Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Myynti-ilmoituksista taas nurinaa

Aloittaja Christoffer, heinäkuu 05, 2005, 22:47:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Christoffer

Elikkä taas kerran nurisen noista myynti-ilmoituksista joissa on pelkkä nettiauto linkki tai sitten muuten vain ala-arvoinen suoritus
Esim:
-Cherry
- 100NX
- N12 penkit
- T12 turbo
- Almera

ym ym. yhdistävä tekijä näillä ainakin oli ettei kyseessä ole NCF:n jäsen. Mielestäni tämäntapaiset viestit voisi vaikka poistaa, ainakin itse hakiessani autoa kurkkaan myös nettiauton tarjonnan ja kuvittelisin useimpien foorumilaistenkin tekevän niin.
1999 Saab, 1960 Chevrolet, 1995 Opel

cedricfan

Kaksi poistettu ja lähetetty privana tieto, kahteen lisätty ohjeet. Moderaattoreiden laiskuutta ja muita kiireitä olla puuttumatta aiempaa :-[ :-X
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Christoffer

Hieno homma, toivottavasti ilmoittajat ymmärtävät asian pointin eikä rupea itkemään muilla foorumeilla kuinka m****ja täällä ollaan. Kaikkien parhaaksihan tuo on mitä tarkempia ja kuvaavampia ilmoitukset on -> ei tarvitse kysellä jokaista asiaa erikseen. Toisaalta aika monilla muilla foorumeilla on nuo myynti/osto puoli tosi tiukkaa esim. ylös nostamisesta menee topic lukkoon (ei välttämättä hyvä asia).
1999 Saab, 1960 Chevrolet, 1995 Opel

cedricfan

Ja eräällä isommalla forumilla ilmoihin ei pääse vastaamaan, eli kaikki menee emailin ja privan kautta. Ei hyvä sekään, mutta estää tietysti siivoustarpeen asiattomasta kommentoinnista. Ja jos joku ottaa palkoja nenuun vaikka saa ohjeet palautteena niin on kyllä sen verran toope että saakin olla poissa ;D Ilman kommentointia en poista mitään.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

mortica

Pakko myöntää ettei tule näillä keleillä forumia selailtua niin usein kuin yleensä. Ja kun on kaikkee muutakin elämää  8)

Tässä välissä olisi ihan hyvä kysäistä mitä olette mieltä noista myynti- ja ostoilmoittelun ohjeista. Olisiko niihin kenties jotain lisättävää/muutettavaa.
Olen yrittänyt pitää niitä mahdollisimman lyhyinä, ei niitä kukaan jaksa lukea varmaan nytkään.
Ehdotuksia?
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

zedric

jos jotain pitäs muuttaa,niin tonne käyttäjien PROFIILIIN
PAIKKAKUNTA/KAUPUNKI PAKOLLISEKSI......
******aa kysellä missä päin..(ei oo varmaan 1 kerta kun nuristaan)...
vaikka ohjeisa sanotaankin ilimottaan sijainti,nuista ylemmistä samaa mieltä.
esim: "ostakaa serry 9000€,en vastaa foorumiin"..tämmöset ilmotukset saa
mun puolesta poistaa...no siinäpä nuo tärkeimmät :( :( :(
C23M-C32-P11-WP11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130. ferguson tef20,ted20 x3,david brown 880 LD28,bedford tk "330",Bedford tl1260x2 ,matkaaja 9004

ILVES-Joe

Samaa mieltä...eli paikkakunta pakolliseksi profiiliin tai edes lääni.

Noita ilmoituksia ei tule luettua jos ei ole henk.koht. kiinnostavia ja sen vuoksi saattaa jäädä operoimatta.

Muutaman olen kysymättä poistanut, siis sellaisen kun on ollut vain linkki ja lähettäjä ei ole ollut kerhon jäsen.
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

mikko1200

LainaaSamaa mieltä...eli paikkakunta pakolliseksi profiiliin tai edes lääni.

Siellä taidetaan kysyä molempia pakollisena. Ongelma on siinä että niihin voi laittaa mitä vaan vaikka vaan "."
Katselkaapa noita ihmisten asuinpaikkoja jotka ovat itse ilmoittaneet, osa on melko eksoottisia.
1200-LB110, 120Y-LB210, 100A-LE10, 160J-JPL710, 180B SSS HT-KPL610, 1600-PL510

ILVES-Joe

En ole tehnyt profiilia hetkeen... tuon pakollisuuden kyllä olisi voinut päätellä tuosta mainitsemastasi eksoottisista paikkakunnista. :P
Fairlady SPL310, Bluebird 410 historic rata-auto, LB10, FG103. KPLE10, LE10 5kpl, K10, K11
http://www.koskenkorvankyla.fi/
http://www.ilvesjoki.fi/

mortica

En tiedä toiminko väärin kun lisäsin Ostetaan Myydään muut palstalla myynnissä olevaan Mersun ilmoitukseen linkistä tekstiä...
Jos joku sen nyt ehti lukemaan niin siitähän nousi pienoinen älämölö. Tosihan on tietenkin ettei juuri sillä palstalla ollut omaa ohjetta erikseen.
No, asia korjattu. Ensi kerralla vastaavassa tilanteessa taitaa olla helpointa kun suoraan poistaa pelkän linkki-ilmoituksen, ainakin pääsee vähemmällä?
410, 510, K11, N15 *Drive a Datsun and decide*

cedricfan

LainaaEn tiedä toiminko väärin kun lisäsin Ostetaan Myydään muut palstalla myynnissä olevaan Mersun ilmoitukseen linkistä tekstiä...
Jos joku sen nyt ehti lukemaan niin siitähän nousi pienoinen älämölö. Tosihan on tietenkin ettei juuri sillä palstalla ollut omaa ohjetta erikseen.
No, asia korjattu. Ensi kerralla vastaavassa tilanteessa taitaa olla helpointa kun suoraan poistaa pelkän linkki-ilmoituksen, ainakin pääsee vähemmällä?
Oikein teit!
Laitoinhan sinne itsekin hieman piikkiä myyjälle, kun rupesi sättimään vaikka häntä autettiin. No, tuollaiselta myyjältä EN ihan helpolla ainakaan itse ostaisi yhtään mitään, olkoonkin ihan OK-Mese :-X
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

alfadatsun

LainaaEn tiedä toiminko väärin kun lisäsin Ostetaan Myydään muut palstalla myynnissä olevaan Mersun ilmoitukseen linkistä tekstiä...
Jos joku sen nyt ehti lukemaan niin siitähän nousi pienoinen älämölö. Tosihan on tietenkin ettei juuri sillä palstalla ollut omaa ohjetta erikseen.
No, asia korjattu. Ensi kerralla vastaavassa tilanteessa taitaa olla helpointa kun suoraan poistaa pelkän linkki-ilmoituksen, ainakin pääsee vähemmällä?
Helpoin tapa ei ole aina oikein tapa
Kyseisen myyjän kanssa on ollut jo aiemminkin kärhämöintiä ainakin allekirjoittaneella ::)

Jylppy

Kummastuttaa muuten tuollaiset myynti-ilmot, joissa on vain nettiauto/vast. linkki. Jos kerran auto on siellä myynnissä, niin miksei voi copy-pastettaa sitä tekstiä sieltä samalla foorumin ilmoitukseen - näin voisi välttää monessa paikassa ilmoituksen poiston.

Elämä on.
 ;D
L18@120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75

Christoffer

Mutta miksi niitä nettiauton ilmoituksia yleensäkään pitää joka foorumilla käydä mainostamassa? Lisääkö se mahdollisia ostajia nyt niin hirveästi kuitenkaan? Eli jos mä käyn kauppaamassa tuota F10ä esim FFP:llä tuskin kovinkaan moni sitä lukeekaan. Itse ainakin käyn välillä kurkkaamassa nettiauton ja jos jokin erityinen automerkki on mielessä niin sen merkin foorumin myyntipalstat. Älkääkä ymmärtäkö väärin voihan täälläkin mun puolesta myydä mersuja ja mutta ne tietyt henkilöt jotka viikosta toiseen kauppaa joka toisella harrasteauto foorumilla kaikkea pe..eestä perämoottoriin ja juurikin vain joko nettiauton linkillä tai jollain asia X vm YX soita tyylisellä ilmoituksella. Minä en ainakaan nykyään jaksa kysyllä onko henkillöllä joka myy "B11 osia kysy" juuri minun kaipaamiani osia.

Multa edelleenkin täysi kannatus tämän foorumin ilmoitusten tason korkeana pitämisessä, olkoot vaikka sitten puolet vähemmän ilmoituksiakin, ihan sama.
1999 Saab, 1960 Chevrolet, 1995 Opel