Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Primastar 2003 F9Q 74kw diesel polttoainepainesensori

Aloittaja Tintta, marraskuu 26, 2019, 22:06:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tintta

Tuttavan Primastar on kipeänä. Ilmamassa sensori vaihdettiin, joka palautti tehot. Mutta kohta tulee uusi ongelma: P1809 polttoainepaine sensori.
Johtuuko ko oireet yleensä sensorista vai jostain muusta?
Voiko joku ystävällisesti linkittää varaosanumeron, ja/tai mistä anturi löytyy. Onko helppo vaihtaa?

Missä sensori sijaitsee koneessa?

cedricfan

Tuskin on sensorivika, koodi vaan viittaa siihen, jos paine on väärä.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Tintta

Taisi joku arpoa, että vika voisi olla anturi, Commonrail pumppu, johtosarja tai ohjausboxi
Onko kellään parempaa kokemusta?

cedricfan

Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

Shamsa

#4
Lainaus käyttäjältä: Tintta - marraskuu 29, 2019, 16:19:39
Taisi joku arpoa, että vika voisi olla anturi, Commonrail pumppu, johtosarja tai ohjausboxi
Onko kellään parempaa kokemusta?

Voi olla joku noista. Voi olla myös tukkoinen suodatin, likaantuneet/jumittavat suuttimet, railissa oleva paineensäädin jos siinä edes sellaista on..

Ainoa mitä voin tarjota on suodattimen vaihtoa, ja sekin kannattaa unohtaa jos edellisestä vaihdosta on alle vuosi aikaa.

Muussa tapauksessa kannattaa viedä ihan dieselajoneuvoihin erikoistuneeseen korjaamoon mistä löytyy kaikki tarvittavat erikoistyökalut ja testerit.
Arpomalla vain saa rahaa palamaan "hyvällä tuurilla" tonneja.
Exät:
Nissan Sunny B11 1.5 GL -85
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 SLX -89
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 GTi -88
Ford Focus MK3 1.6 TI-VCT -2011
BMW 320D Touring -04
Nykyinen: Ford Focus ST225 -08

Tintta

Nyt tuli kuntoon.
Kaasuläppäkotelo (?) oli halki. Ja liittimeen (painesensori?) menevät johdot olivat nirhaantuneet.

Nyt kiertää ja kulkee. Kaikilla 100 hepalla

Ja eikun uusia ongelmia odottamaan...