Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

ATTESA nelivetojen yhteensopivuus

Aloittaja 810_Man, marraskuu 10, 2019, 15:31:35

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

810_Man

Kaupungilta tuli siirtokehoitus ja harkitsen neliveto-Prairien pilkkomista ja/tai paalaamista. Autossa on ATTESA neliveto automaatilla ja CA20 moottori. Haaveissa oli joskus yhdistää tämä tekniikka CA18-turbokoneeseen. Olisiko kellään tietoa, onko tuo nelivetotekniikka siirtokelpoinen/käytettävissä jossain toisessa autossa? Hankkiessa autoa oli mielessä joku Bluebird Attesa SSS:n tapainen viritelmä. Lähinnä tässä pohdin, kannattaako autoa/tekniikkaa säästää vai ei?
Datsun 1600 - 1971,  180B STW - 1979, Nissan Cedric V-30E SGL - 1986, Prairie M11 AWD - 1989,  Cherry KN10 -81

810_Man

Datsun 1600 - 1971,  180B STW - 1979, Nissan Cedric V-30E SGL - 1986, Prairie M11 AWD - 1989,  Cherry KN10 -81

chery

Kyllä tuollainen prairie kannattaisi ehdottomasti säästää kun on älyttömän harvinainen ja vielä 4wb. Myy vaikka pilkka hinnalla jollekin harrastajalle ennemmin kuin romuksi.
Nissan Cherry 1.5 N12 5D -86
Nissan Almera 1.4 N15 -98
Nissan Maxima 2.0 aut. A32 -97
Nissan Maxima 3.0 aut. A33 -04

810_Man

Lainaus käyttäjältä: chery - marraskuu 10, 2019, 16:46:57
Kyllä tuollainen prairie kannattaisi ehdottomasti säästää kun on älyttömän harvinainen ja vielä 4wb. Myy vaikka pilkka hinnalla jollekin harrastajalle ennemmin kuin romuksi.
Juu, mutta nyt on tosi paha aika, autosta on tuulilasi sisässä ja helmat entiset. Epäilen, että kukaan ei maksa edes sitä pilkkahintaa. Minulla on pari viikkoa aikaa kaupungin asettamaan deadlineen pihan siivoukseen. Laitoin 220 euroa yhteensä pyynniksi kahdesta autosta, nelivedosta ja etuvedosta, tori.fi:hin. Mielelläni itse laittaisin, kun ymmärrän noiden päälle. Olen ollut tietotekniikan DI:n tutkinnolla viimeksi alan töissä 2009 ja tässä vaiheessa alkaa usko loppua, että ikinä pääsee takaisin sellaisiin töihin, että noiden autojen laittamiseen on enää varaa. Ne lahoaa vain tuohon pihalle.
Datsun 1600 - 1971,  180B STW - 1979, Nissan Cedric V-30E SGL - 1986, Prairie M11 AWD - 1989,  Cherry KN10 -81

JaKrPa

Lainaus käyttäjältä: 810_Man - marraskuu 11, 2019, 17:33:36
Lainaus käyttäjältä: chery - marraskuu 10, 2019, 16:46:57
Kyllä tuollainen prairie kannattaisi ehdottomasti säästää kun on älyttömän harvinainen ja vielä 4wb. Myy vaikka pilkka hinnalla jollekin harrastajalle ennemmin kuin romuksi.
Juu, mutta nyt on tosi paha aika, autosta on tuulilasi sisässä ja helmat entiset. Epäilen, että kukaan ei maksa edes sitä pilkkahintaa. Minulla on pari viikkoa aikaa kaupungin asettamaan deadlineen pihan siivoukseen. Laitoin 220 euroa yhteensä pyynniksi kahdesta autosta, nelivedosta ja etuvedosta, tori.fi:hin. Mielelläni itse laittaisin, kun ymmärrän noiden päälle. Olen ollut tietotekniikan DI:n tutkinnolla viimeksi alan töissä 2009 ja tässä vaiheessa alkaa usko loppua, että ikinä pääsee takaisin sellaisiin töihin, että noiden autojen laittamiseen on enää varaa. Ne lahoaa vain tuohon pihalle.

Harmi ku ei oo traileria missä pääsis hakemaan autot pois :/ mielelläni keräisin talteen.

chery

Eikös niitä saa vuokrattua jostain? ;)
Nissan Cherry 1.5 N12 5D -86
Nissan Almera 1.4 N15 -98
Nissan Maxima 2.0 aut. A32 -97
Nissan Maxima 3.0 aut. A33 -04

JaKrPa

Lainaus käyttäjältä: chery - marraskuu 12, 2019, 19:17:29
Eikös niitä saa vuokrattua jostain? ;)

Saa mutta tässä tulee nyt pitkä litania koottuja selityksiä miksi ei pysty :'( :'(

Ei ole vetoautoa, kortti ei riitä ja isäntä mies ei saletisti jaksa nii ja esikoinen syntyypi näillä näppäimillä   ::)