Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

O: 280ZX Takajarrusatulat

Aloittaja Tatu K., helmikuu 23, 2019, 20:25:26

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tatu K.

Ostaisin kunnostus kelpoiset tai kunnossa olevat takajarrusatulat Datsun 280ZX Tarjoa 050 3635327 tai yv. ostajan sijainti Raahe/Vihanti

mies51

Minkähän halkaisijaiset satulat pitää olla ja mihin vuosimalliin? Eikö sulla ole vanhoja takajarrusatuloita vai niin huonossa kunnossa, ettei niitä voi kunnostaa? Tuolla olis korjaussarjaa 43mm satulaan ja sarja sisältää männän:
https://www.autonvaraosat24.fi/nissan/280-zx-zxt-hgs130/7284/10733/jarrusatula-korjaussarja?sort_categories[]=405
Tuotekoodi: 243902

Tatu K.

Lainaus käyttäjältä: mies51 - maaliskuu 01, 2019, 17:46:54
Minkähän halkaisijaiset satulat pitää olla ja mihin vuosimalliin? Eikö sulla ole vanhoja takajarrusatuloita vai niin huonossa kunnossa, ettei niitä voi kunnostaa? Tuolla olis korjaussarjaa 43mm satulaan ja sarja sisältää männän:
https://www.autonvaraosat24.fi/nissan/280-zx-zxt-hgs130/7284/10733/jarrusatula-korjaussarja?sort_categories[]=405
Tuotekoodi: 243902

Satulat pitäisi olla -81 ja vanhempaa mallia. Kaksimäntäiset, 43mm. Tarkoitus on laittaa nämä 280ZX satulat C210 Skylineen. Eivät ole aivan samanlaiset keskenään mutta kuvien perusteella niin lähelle että voisivat toimia C210 240K GT -79 mallissa. Nuo omat satulat on romut, männät ruosteessa ja seisontajarru mekaniikat rikki. Rockauto.com on tarjolla tehdaskorjattua satulaa sekä tiivistesarjaa ja osia näihin. Voi olla että tilaan tuolta jossain vaiheessa koko satulat, jos ei keltään Suomesta löydy näitä vanhemman mallin satuloita. Uudet tiivisteet, palat ja asennus-sarja mulla on kotona näihin vanhanmallisiin kun vaan löytyisi kunnostus kelpoiset aihiot jostain.

C 110 ratsuni

Männäthän saat kun itse sorvaat haponkestävästä niin ovathan ainaskin ikuiset :D.
primera 2,0 sport -00

Tatu K.

Näissä tulee se käsijarrun vipu johon tulee se vaijerin pää niin se vipu menee toisen männän kyljestä läpi männän sisälle ja mäntien ja  sisällä on automaatti säätö mekaniikka. Olen kyllä mäntien valmistusta suunnitellut mutta ovat erittäin vaikeasti toteutettavat tuon erikoisen rakenteen takia. Ovat vähän eriskummalliset satulat. :D