Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Nissan Navara automaatti

Aloittaja pulzar, helmikuu 22, 2016, 11:34:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

pulzar

Löytyykö keneltäkään?

Tommoista harkitsen itselleni työkaluksi. Löytyykö keneltäkään? Kiinnostaa tietää aikuisten oikeasti hyvät ja huonot puolet. Siis huom, työkalua etsin, koska välillä täytyy päästä tiettömän tien taakse.

Toiseksi, Ruotsissa näyttää olevan sopivan hintaisia, Suomen loppuun ajettujen rinnalla. Kannattaako hakea verojen takia? Kokemuksia?

Jarzu

Itse ostin Ruotsista tuodun Navaran vm. 2012 pari viikkoa sitten ja olen ollut tomaattiin tosi tyytyväinen. Vaihtaa vaihteet suhteellisen pehmeästi...

arttu70

Itse hain elokuussa saksasta tomaatin vm12. Kyllä se hienosti vaihtaa.Ruostuminen näissä tuntuu olevan aika iso riesa. Otin lavan irti ja hiekkapuhalsin takarungon ja lavan alta kaikki alkavat korroosiot pois. Nyt täydellinen massaus niin josko tuo kestäisi.

Jarzu

Joo, alkavaa ruostetta alustasta olen itsekin havainnut, mutta taitaa olla aikas yleistä näissä pick-up:eissa merkistä riippumatta...

Onko noin perusteellinen ruosteenpoisto välttämätöntä ennen massausta?

Shamsa

Lainaus käyttäjältä: Jarzu - marraskuu 16, 2018, 13:56:51
Joo, alkavaa ruostetta alustasta olen itsekin havainnut, mutta taitaa olla aikas yleistä näissä pick-up:eissa merkistä riippumatta...

Onko noin perusteellinen ruosteenpoisto välttämätöntä ennen massausta?

Se ruostuminen tahtoo jatkua muuten siellä massan alla jos ei poista kaikkea.
Exät:
Nissan Sunny B11 1.5 GL -85
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 SLX -89
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 GTi -88
Ford Focus MK3 1.6 TI-VCT -2011
BMW 320D Touring -04
Nykyinen: Ford Focus ST225 -08

arttu70

Onko muuten kellään Navaran suomenkielistä owners manuaalia? Lähinnä kiinnostaisi tuo että mitä tuon nelivedon kytkemisestä ja käytöstä siinä kerrotaan.