Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

qashqai j10 2011 navi

Aloittaja japa79, elokuu 29, 2018, 11:57:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

japa79

moi! hommasin tollasen auton ja siina ei ole tuota navia ihan perus cd/radio. haluaisin mistakohan kantsis kysella ? onko hinnoista tietoa ?  ja onkohan se helppo iten vaihtaa?

Whee

#1
-

Shamsa

Jos ei purkaamolta löydy käytettyä niin ei taida paljoa onnea olla. Merkkiliikkeestähän voi kysellä uutta, hinnat voi olla vaan aika järkyttäviä
Exät:
Nissan Sunny B11 1.5 GL -85
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 SLX -89
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 GTi -88
Ford Focus MK3 1.6 TI-VCT -2011
BMW 320D Touring -04
Nykyinen: Ford Focus ST225 -08

mies51

Eipä ole kehuttavaa noiden auton mukana tulevienkaan navigaattorien toiminta. Mulla on Auris 1.2T 2015. Kartat on vanhentuneet ja päivitys maksais saman kuin irrallisen navigaattorin osto. Ja käyttö on tosi epäselvää verrattuna kakkosautonauton tupakansytyttimeen kytkettävään irralliseen Garminiin.
Lisäksi surkea ominaisuus; auto sytyttää huomiovalot, jolloin navi on valaistu kunnolla. Mutta kun esim. sateen takia kytken päivällä ajovalot, navi himmenee niin, että on tosi huonosti nähtävissä päivänvalossa. Ominaisuutta ei voi muuttaa  >:(

mcgangsta

En nyt muista ulkoa minkä näköinen se malli on, missä on pelkkä radio, meneeköhän siinä muovit ympärilläkin uusiksi vai saisko kivasti vaihdettua?

Jos siinä ei ole mitään autolle tärkeitä ominaisuuksia, niin itse etsisin edukkaan Android mankan gps:llä (näihin saa yleensä kamerankin jos haluaa).

Itse olen miettinyt alkuperäisen korvaamista androidilla, mutta aika harvassa soittimet, jotka tukee 360 kameroita...

Kuskusin omaan naviin saa karttapäivitykset marmorilta (lähemmäs parisataa taisi olla) tai ebaystä Ranskasta, about 50-60e.

Kesällä tuli ajettua kavereiden kanssa sastamalasta powerparkkiin ja navi ehdotti reittiä, missä olisi kestänyt saman kuin helsingistä... Ei tuntenut ryökäle uutta tienpätkää, joka lyhensi matka-ajan puoleen...
Serena 2.0 C25 -09 (JDM)
Fuga Y50 250GT -06 (JDM)
----
#ajaoikealla

cedricfan

Höm... No onneksi sentään pysytään aasialaismerkeissä...
Kialle kuuluu ilmaiset karttapäivitykset seitsemän vuotta, valaistus toimii oikein, ja käyttökin on OK.
Ainoa pieni harmi on se, että reiteissä ei ole valintaa fiksusta reitistä. Nopea menee pelkkiä pääteitä, ja lyhyt puolestaan kierrättää kaikki kärrypolut.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

japa79

kiitos vastauksista. radio/cd on jokun 12cm korkea kyl siihen jonkuu varmaan sais ,taidan tyytya ulkopuolisee naviin...... kiinasta kattelin mut kun ei oo kokemusta niista ni antaa olla