Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

100NX

Aloittaja 181160, toukokuu 04, 2018, 14:13:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

181160

Tuntuu olevan heti mko väärää rahaa tuo 100nx jos sotä koitat myyvä , pitäs ilimaseksi  antaa tai mieluhusti aina joku nippu satasiaki mukahan että kelepais. katsastettu auto no ajoaikaa ei hirviästi oo mutta sitä saa konttuurilta lisää. Mää uskosin eyyei tarvihte ko umpio vaihtaa etehen seki ois jo hommattuna varaosaautosta. En mää sitä enään oikiastahan kaupittelekkaan , son kesällä mukava laite  ko aurinkoisella ilimalla ottaa targapalat irti ja iskee peräkonttihin , kon ensin muistannu laittaa sen luuvanvarren pitähän luukua ylähällä . Mullaki ne pumput on vähä heikosa hapesa . Hitsattu on tuosaki ne takaiskari tornit jo ennen mua , oon niitä koittanu voijella kaikellalailla että pysysivät ehejänä , vielä ovat aivan hyväsä kunnosa . Niin en mää tällä talavella raahi ajaa en ees aatella saa olla visusti suojasa katonalla ja petonkin päällä talavet .
Mulla oli parahase aikahan 3 nuita nx:siä mutta yhtäaikaa , mutta pikkuhilijaa ne on tallista hävenny . Oli semmonen valakia kovakattonenki versio sen hajin Kajjaanista pari kolomevuotta sitte varaosiksi aattelin purkasta sen mutta pirskales ko ehejä auto niin eihän sitä purkahan ruvettu ja osiakaan ei tarvittu niin myyvähän se piti rahanpuuttehesa .Nykysesti vissihin oulaisisa vaikuttaa se nisu .
Sittoli toinen punanen targa kattonen se oli kyllä niin laho että se meni sitte purkuhun siitton mulla vielä lamput puskurit peilit ja pikkuosaa tallesa kori meni jokkismiehelle haapajärvelle .
Kesäkuun lopulla vien taas 100NX Konttuurille syynihin , ja harrasteleminen jatkuu täysin rinnoin . Enpä muuten yhtääkkiä keksi yhtä hupasta ja ejullista harraste autua ja alakaapa se targana olehen jo vähä harvinainenki .

Datsuuna

Mulla oli 100NX Targa 1.6 kymmenkunta vuotta sitten parisen vuotta kesäautona. Erittäin hyvä ajaa vain tehoa olisi kaivannut enemmän no onhan sitä tehty 2 L pannullakin. Vielä löytyy apparin puoleisen oven sähkölasin moottori ja vivustot jos jotakuta kiinnostaa.
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti