Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

2005 P12 Hatchback lämmityslaitteen moottorin vaaihto

Aloittaja juhakai, huhtikuu 26, 2018, 20:08:45

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

juhakai

Lämmityslaitteen moottori hiljeni pienen korinan jälkeen. Olen ostanut toimivan purkuosan. Liitin sen lämmityslaitteen virtajohtoon ja se toimii moitteettomasti, joten vika on lämppärin moottorissa. Olen yrittänyt vaihtaa moottoria. Olen saanut irti viisi 8 mm ruuvia. Kuuden ja viimeinen ruuvi on puhaltimen torviosan takareunassa jossain lattiamaton ja tulipellin puristksessa. Sormillani ei ole onnitunut sitä löytämään. En myöskään saa työkalua sinne ahdetuksi. Onko olemassa jotain kikkaa, jolla vanha moottorin saisi irroitettua?

Mies

Lainaus käyttäjältä: juhakai - huhtikuu 26, 2018, 20:08:45
Lämmityslaitteen moottori hiljeni pienen korinan jälkeen. Olen ostanut toimivan purkuosan. Liitin sen lämmityslaitteen virtajohtoon ja se toimii moitteettomasti, joten vika on lämppärin moottorissa. Olen yrittänyt vaihtaa moottoria. Olen saanut irti viisi 8 mm ruuvia. Kuuden ja viimeinen ruuvi on puhaltimen torviosan takareunassa jossain lattiamaton ja tulipellin puristksessa. Sormillani ei ole onnitunut sitä löytämään. En myöskään saa työkalua sinne ahdetuksi. Onko olemassa jotain kikkaa, jolla vanha moottorin saisi irroitettua?

Sopiva työkalu ja maltti, se takimmainen tulipellin puoleinen on aina se hankala. Helpottaa jos jättää moottorin parin muun ruuvin kanssa kiinni niin ei nitkahda sen yhden hankalan varaan.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)