Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Etu umpiot

Aloittaja rajrei, huhtikuu 20, 2018, 08:54:42

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

rajrei

Ko.N16 almera  vm.2002 pystyykö vaihtamaan vm.2004 umpiot  alkuperäisten tilalle,eli nythän on erilliset vilkut ja uudemmissa umpion kanssa samassa ?

Whee

#1
-

GT Primmu

Älä sit osta TYC -merkkisiä, on täysin ala-arvoista sontaa... Ostin Primeraan (p11) ja niil ei tehny yhtään mitään, kuviot oli mitä sattuu no sain sit rahat takaisin ja ostin Valeon umpiot tilalle...
Gt Primera -98
Toyota Crown ms-123 -84
Toyota Crown ms-123 -85
Maxima A33 (ex)

mies51

Älä osta noita facelift-mallin eli vuosimalli 2003-2006 umpioita. Niissä linssiumpioissa on huonommat valot kuin aikaisemmassa mallissa ainakin minun mielestä.  Niissä ne lähivalon linssiumpiot samenee, kun Suomessa joutuu kesälläkin käyttämään ajovaloja. Ei ole otettu huomioon Suomen oloja.

Shamsa

Eiköhän ne linssiumpiot jostain muusta syystä samene kuin Suomen kesästä  ::)
On niitä kuumempiinkiin maihin myyty..
Itse vaihdoin eri merkkiseen kulkuneuvooni depon umpiot, lyhyet on projektoreilla. Valokuvio on paljon parempi kuin alkuperäisellä hellan heijastinumpiolla, tarkempi.
Exät:
Nissan Sunny B11 1.5 GL -85
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 SLX -89
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 GTi -88
Ford Focus MK3 1.6 TI-VCT -2011
BMW 320D Touring -04
Nykyinen: Ford Focus ST225 -08

Nugetti

Lainaus käyttäjältä: Shamsa - huhtikuu 22, 2018, 12:17:04
Itse vaihdoin eri merkkiseen kulkuneuvooni depon umpiot, lyhyet on projektoreilla. Valokuvio on paljon parempi kuin alkuperäisellä hellan heijastinumpiolla, tarkempi.
https://www.almeraownersclub.com/threads/nissan-vs-depo-oem-headlights.48637/
Juu noita Depoja on kehuttu N16 kohdalla myös. Huomattavasti paremmat kuin orkkikset.