Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

Primera P11 Takaiskareista

Aloittaja sf3mtk, maaliskuu 24, 2018, 18:03:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sf3mtk

Eli ongelmana tommonen vuoden -98 Nissan Primera 1.6 sportdeck, ja tarkemmin sen takaiskarit.
Katsastuksessa sai hylsyn kun toisella puolella toimivuus 20% ja ajattelin sit et pistetään iskarit vaihtoon. Monroet tuli tilattua ja toiselta puolelta tolppa purettua ja vasta siinä vaiheessa huomasin etteihän nää perhanat käy. Ajattelin et autodoc:lla kämmänneet ja pistäneet väärää ja kipasin motonetistä hakemaan iskarin, ja ihan vastaava oli sekin.
Nyt sitten mietityttää että onko tonne vaihdettu jonkun muun version tolpat vai mikä tässä nyt mättää, osaisko joku valaista? 



chery

Saattaa olla että olet saanut N15 Almeran iskarit. Ne on vähän korkeammat kuin Primeran. Meinasin Alluun laittaa viime kesänä P11 iskarit jotka mulle myytiin Almeran iskareina ja ovat nimenomaan matalammat.
Nissan Cherry 1.5 N12 5D -86
Nissan Almera 1.4 N15 -98
Nissan Maxima 2.0 aut. A32 -97
Nissan Maxima 3.0 aut. A33 -04

shamrock

Mun muistikuvien, ja googlen kuvienkin perusteella tuo sun saama uusi näyttäis juurikin Primeran iskarilta, tuo vanha on joku muu. Eli jotain sun autoon on vaihdettu ... Primeran takapäähän on luonnostaan aika alhaalla, eikä kummoista ulosjoustoakaan ... oiskohan tuohon haettu parannusta jollakin muutoksela.

sf3mtk

Niin toi paikoillaan oleva on viitisen senttiä pitempi. Kierteen jälkeen muutama sentti sileetä ennen tota vastetta, kun taas molemmissa ostetuissa toi vaste on heti kierteen jälkeen.

sf3mtk

Lainaus käyttäjältä: shamrock - maaliskuu 24, 2018, 18:51:38
Mun muistikuvien, ja googlen kuvienkin perusteella tuo sun saama uusi näyttäis juurikin Primeran iskarilta, tuo vanha on joku muu. Eli jotain sun autoon on vaihdettu ... Primeran takapäähän on luonnostaan aika alhaalla, eikä kummoista ulosjoustoakaan ... oiskohan tuohon haettu parannusta jollakin muutoksela.

Ton kuvan mukaan taas toi paikoillaan ollut ois lähempänä oikeaa.


shamrock

Mulla on kotona peräkärryssä vielä P11:stä puretut iskarit, pitää kurkata kun sinne pääsen :)

sf3mtk

Kyllä noi uudet on oikeat.  Kaverin romuralli faceliftistä napattiin tolpat irti ja niihin passaa.  Eli otetaan hyötykäyttöön.

kurttu

Hetkinen. Nyt mulla meni tolpat ja iskarit sekasin. Primeran takaiskarihan on tuollainen mäkperssoni joustintuki. Mitä tarkoitat tolpalla?