Kirjoittaja Aihe: Otetaan vastaan ylijäämäautomaaleja!  (Luettu 566 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Eldorado

• Aloittelija
  • *
Otetaan vastaan ylijäämäautomaaleja!
« : Maaliskuu 18, 2018, 22:40:42 »
Hei!

Oisko kenelläkään jäänyt vesiohenteisia automaaleja/kynäruiskumaaleja ylimääräisiksi? Olen juuri aloittanut kynäruiskumaalauksen ja harjoitteluun ois kiva saada vähän jeesiä kun noi maalit on aika kalliita.
Kaikki pienetkin määrät ois tarpeellisia 0,5 desistä ylöspäin. Kaikki värit kelpaa!  Maalit voin noutaa Tampereen alueelta ja noin kerran kuukaudessa liikun Helsingin alueella. Postit tietenkin maksan jos lähetät kauempaa ja pakkauskulut!!
Ois mahtavaa jos joku vois jeesata niin pääsis alkuun tässä harrastuksessa josta vois tulla vaikka ammatti!
Mulle voi kirjoittaa osoitteeseen: harovaappu@hotmail.com
-Luca

Poissa C 110 ratsuni

• NCF jäsen
  • NCF:n foorumi - paras foorumi
Vs: Otetaan vastaan ylijäämäautomaaleja!
« Vastaus #1 : Maaliskuu 18, 2018, 23:12:11 »
Hei!

Oisko kenelläkään jäänyt vesiohenteisia automaaleja/kynäruiskumaaleja ylimääräisiksi? Olen juuri aloittanut kynäruiskumaalauksen ja harjoitteluun ois kiva saada vähän jeesiä kun noi maalit on aika kalliita.
Kaikki pienetkin määrät ois tarpeellisia 0,5 desistä ylöspäin. Kaikki värit kelpaa!  Maalit voin noutaa Tampereen alueelta ja noin kerran kuukaudessa liikun Helsingin alueella. Postit tietenkin maksan jos lähetät kauempaa ja pakkauskulut!!
Ois mahtavaa jos joku vois jeesata niin pääsis alkuun tässä harrastuksessa josta vois tulla vaikka ammatti!
Mulle voi kirjoittaa osoitteeseen: harovaappu@hotmail.com
-Luca

Ei ole kovin kaliita uudetkaan maalipurkit pienoismalli liikkeissä joita on useassa kaupungissa.
https://www.hobbypoint.fi/acrylicos_vallejo
B210 coupe -74,-78,primera 2,0 sport -00

Poissa Eldorado

• Aloittelija
  • *
Vs: Otetaan vastaan ylijäämäautomaaleja!
« Vastaus #2 : Maaliskuu 19, 2018, 00:36:44 »
Tiedän kyllä nuo Vallejon maalit, mutta kiitos vinkistä! Nuo pienoismalli maalit eivät vaan ole laadultaan lähellekään samaa tasoa kuin kunnon automaalit. Ajattelin että autoa kun maalataan niin siitä jää helposti yli maalia ja turha sitä on roskiin heittää tai luontoon kaataa kun on muilla sille käyttöä!