Kirjoittaja Aihe: Nissan CA18DE(T)  (Luettu 382 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 120ZZZ

  • NCF jäsen
  • *****
  • Viestejä: 1 026
Nissan CA18DE(T)
« : Helmikuu 18, 2018, 10:08:31 »
Kone alkujaan Sunny GTI 1.8 16V CA18DE.Päivitetty turbokäyttöön sopivaksi,mutta voi käyttää myös ilman turboa.

Lohko hyvä std kokoinen.CA18DE vakiomännät CA18DETin männänrenkailla.CA18DE std(sama kuin CA18DET)  hyvä kampura uusilla laakereilla ja 8pulttinen vauhtipyörän kiinnitys.

Vakiokiertokanget jotka kiilloitettu ja tasapainoitettu.

CA18DETin runkolaakeripukkien tukikehikko,joka on kevennetty ja muotoiltu.Helpompi kk-laakereiden vaihto koneen ollessa paikalla.

CA18DETin öljypohja öljynpaluureiällä.

Kansi portattu ja venat kiilloitettu ja muotoiltu.

ARP kannenpultit.

Alkuperäinen puristussuhde 10:1 ja nyt hieman alempi,paljealue poistettu.

Imunokka CA18DE ja pakonokka nyt CA18DETin,josta spoorit ehjät,mutta puolikuu poikki.Tilalle löytyy myös CA18DE hyvä pakonokka.Cometic kannentiiviste.

Säädettävät nokkapyörät.

Uus jakopää löytyy.

Sopii siis vaparina tai ahdettuna RE85 käyttöisenä tai ihan bensakäyttöisenä

https://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/2553951
tai lisää kuvia https://star.kuvat.fi/kuvat/Th%C3%B6+Gr%C3%B6nster/
HP.1200e ja löytyy Kaarinasta jayv tai o4o-5367586
Finn vuodesta -87, 200SX -91 vuodesta -03(1/4 12.603s) ja b210 120y -76  http://star.kuvat.fi/kuvat/Th%C3%B6+Gr%C3%B6nster/