Kirjoittaja Aihe: Cedric syöttöpumpun ajoitus  (Luettu 434 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tuju

  • Aloittelija
  • *
  • Viestejä: 2
Cedric syöttöpumpun ajoitus
« : Tammikuu 19, 2018, 15:58:11 »
Nyt on kyllä cedrikin pumpun ajoitus hukassa. Nissandieselforumsin sivut ei avaudu. Hihnapyörässä on 3 merkkiä  A, B, ja yksi kirjaimeton merkki.
Oisko jollain tallessa ohjeita tai toimivaa linkkiä


LD28 1985

Poissa zedric

  • NCF jäsen
  • *****
  • Viestejä: 2 606
  • tynnyrien kokoontumisajot....
Vs: Cedric syöttöpumpun ajoitus
« Vastaus #1 : Tammikuu 19, 2018, 19:57:04 »
Pyörittelet moottoria jolloin1 sylinterin nokat noin kello 11 ja 1,jolloin pitäs olla kampiakselin merkki kohdalla ,löytyy koneen takapäästä,reikä pellissä startin vieressä. Ja viiva vauhtipyörässä..Jolloin kampiakselin etupäässäkin merkki kello 13,kolo remminrattaassa..ja remmistä löytyy 2 valkoista viivaa jotka merkkeihin,tässä tapauksessa merkki b pumpunpyörässä,muistaakseni 21 hammasta oli remmissä se väli..
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2018, 20:00:27 kirjoittanut zedric »
P11-C110-Y30-C120-B210-430-E10-S130. ferguson tef20,ted20,david brown 880 LD28,bedford tk "330"

Poissa tuju

  • Aloittelija
  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Cedric syöttöpumpun ajoitus
« Vastaus #2 : Tammikuu 19, 2018, 22:06:03 »
Nyt sain toimimaan. Kiitos zedric vastauksesta. Remmissä ei ollut viivoja ja se teetti töitä.
"On syytä huomata, että ohjeen sanonta 20 hammasta ajoitusmerkin välillä on harhaanjohtavaa. Hihna on merkitty oikein kun ensimmäinen merkitty hammas on "yksi" ja toinen merkitty hammas on "kaksikymmentä". Merkkien välillä ei ole kaksikymmentä merkitsemätöntä hammasta."

Kiitos, nuo kohdat sylinteri nokasta ja kampiakselin merkistä sekä kirjaimesta B olivat arvokkaat