Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

N13 sunnyyn engine swäppiä

Aloittaja sonni n13, toukokuu 26, 2016, 17:24:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sonni n13

Joo elikkäs aattelin kysyä mitähän kaikkee pitäs tuohon 1.6l 8v n13 88vm. sunnyyn tehhä että sais vaikkapa nyt ca18de tekniikan leimalle? Ja jos jollain tuota kyseistä tekniikkaa, ca18det tai ca18et on tarjolla niin yhteyden ottoja 0409675050 (mieluiten viesti tai whatsapp)  8)

Tero-75

Auton koko alusta, jarrut jne on vaihdettava vastaamaan 1.8GTi-mallia. Jarrut, vakaajat ym saavat olla myös tätä tehokkaampaan ja painavampaan autoon tarkoitettuja muttasekin on selvitettävä luotettavasti.
Puh: 040-5636785
P11 2.0 SLX -98 purkuosia, TA12 -87 2.0 SGX aut; KN10 120A Coupé -81 + pikkuviri A14; B11 -84 (R.I.P E16 123hp 163Nm)
Skoda Octavia Combi 1.4TSi 2017, Suzuki GT 125R -76

Shamsa

CA18DETti ei enää tehojen puolesta mene leimalta läpi.
Tehojen kuristaminen on kai vielä nykyäänkin kiellettyä.
CA18ET menee tehojen puolesta.
Ja kuten monesti oon jo sanonu, tulee halvemmaksi ostaa oikea GTi Sunny kuin alkaa karvalakista tekemään.
Exät:
Nissan Sunny B11 1.5 GL -85
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 SLX -89
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 GTi -88
Ford Focus MK3 1.6 TI-VCT -2011
BMW 320D Touring -04
Nykyinen: Ford Focus ST225 -08

datsunpower

Ahdettu CA18DE menee myös ilman ongelmia. Eli vaihdat CA18DE:hen KAIKKI osat CA18DET:stä niin sinulla on silloin omavalmiste moottori.
Lisäksi osien vaihto on helppo tehdä isompana kokonaisuutena  ::)
JPL710 -73 / RS13 -90 / N14 GTi -91 / ZE1 Leaf -21
Moottorinohjauksen säädöt, vikakoodien luku, NATS ongelmat.