Uutiset:

NCF - 日産倶楽部フィンランド支部

Päävalikko

Kingcap -88 jarrut

Aloittaja Weber, huhtikuu 12, 2016, 20:23:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Weber

Jarruputket jotka menevät taakse olivat päässeet menemään niin heikkoon kuntoon että piti vaihtaa molemmat. No kävi sitten pieni ajatus katkos ja ei tullut huomioitua putkien alkuperäisiä paikkoja!!  :-[  Elikkä siis putkethan lähtevät konehuoneesta. Toinen putkista liittyy konehuoneessa pääsylinterin takajarrupiiriin ja toinen T-haarasta etupiiriin. Putket menevät taka-akselilla sijaitsevaan kuormansäätö venttiiliin josta lähtee (keskimmäisestä liittimestä) yksi putki T-haaralle josta jakautuu oikealle ja vasemmalle takajarrulle. Nyt pitäisi saada tietää liittyykö pääsylinteristä tuleva takajarrupiirin putki kuormansäätöventtiilin ylempään vai alempaan liittimeen??  :o

Alppuu

When this baby hits 88 miles per hour, you're gonna see some serious shit. - Nissan Almera 1.4

Weber

Olipas hyvä ja kattava sivusto! Kiitos paljon linkistä!! Muutamia jarruputki linjoja seurattuani näyttäis siltä että pääsylinteriltä lähtevä takapiirin jarruputki pitäisi liittää kuormansäätöventtiilin ylimpään liittimeen... Huomenna siis putki siihen ja kadonneiden jarrujen metsästys saa jatkoa...  ;D

Weber

Nooh,metsästys ei tuottanut tulosta..  :-[  Jarruja ilmattu niin maan peruusteellisesti,kuormansäätöventtiilistä,T-haaroista ja pyöristä ja ilmaa ei enää tunnu tulevan mistään. Polkimeen saa ihan hyvän tuntuman eli ei pohjaa eikä painu alespäin. Mutta annas olla ku laitat auton käyntiin!! Poljin painuu pohjaan ja menee täysin tunnottomaksi. Ei saa jarrupainetta edes pumppaamalla aikaiseksi...  :'(  Liekö pääsylinterissä jotain vikaa vai missä?? Rupee konstit loppuu ja hermot kans. >:(