Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Auton myyntihinnan arviointi

Aloittaja jonitsi, joulukuu 18, 2015, 17:35:22

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Datsuuna

#30
Kyllä asia on kuten sanoit Valpas mutta tarkoitinkin siis käyttöautoja joita käytetään joka päivä ja varsinkin syksyllä ja talvella jolloin veden kondensoitumista eniten tapahtuu. Museoautot on oma lukunsa koska niillä ajellaan varsinkin talvisin joko ei ollenkaan tai harvoin silloin kondensoituminen ei ole oleellinen haitta ja auto ehtii kuivua. Auto jota käytetään talvella joka päivä joutuu lämpimässä tallissa säilyttämisessä kokemaan kovimpia. Tosiaan naapuri tuhosi monta autoa lämpimässä tallissa autoaan säilyttäessään jokapäiväisessä talviajossa. Ihmetteli vaan miten muutamassa vuodessa autot alkoivat mätänemään ja onneksi tajusi vaihtaa ne pois ennen lopullista arvon alennusta.
Lisäksi maantiesuolan korroosiota aiheuttava vaikutus tehostuu entisestään, kun "suolattu" auto ajetaan lämpimään "muhimaan" eihän kukaan pese autoaan jokapäivä esim. jos on työmatka autosta kyse.  :D
RTV-asentaja ja Datsun/Nissan mies  80-luvulta asti