Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

kuvien liittäminen

Aloittaja Austin Nissan, lokakuu 31, 2015, 18:06:55

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Austin Nissan

En tiiä muista mutta minä tykkäisin lisäillä kuvia projekteista yms. Mutta kun kuvia pitää pienentää ennenkuin niitä voi ladata tänne nii sitä ei tuu tehtyä. Jos pystyis ladata kuvan ja sivusto ite muokkaa kuvan sallittuun kokoon nii ainakin minä antaisin kuvia foorumille

OH2KV

Kun lataa kuvat jollekin kuvapalvelimelle, ja linkittää sieltä foorumille, ei tartte pienennellä lainkaan. Itse käytän Photobucketia, muitakin löytyy. Aijjaa:ta ei voi suositella, mikäli haluaa kuvien säilyvän.
Datsuneita 1977-1979. Ja suomalaisia mopoja liikaa.

Austin Nissan

Pitää kattoa jos ottaa tommosen.  :)

cedricfan

Ja aika monen sähköpostilaatikon mukana tulee myös nettitilaa, jonne voi säilöä ne näytettävät kuvatkin. Jollei siis ota jotain "ilmaisia" geemaileja tai hotmaileja, jotka maksetaan mainonnalla.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

micramies

Itse olen pienennellyt ja säädellyt valkotasapainoa tms. ilmaisella Gimp-ohjelmalla ennenkuin olen upannut ne Photobucketiin ja linkittänyt sieltä kuvat eri foorumeille. Säätäminen onnistuu toki myös Photobucketin omilla työkaluilla.
Ja kyllä projekti- ja muitakin kuvia on kiva katsella foorumia lueskellessa :)
Nyt: Kia Rio 1,2 LX -16 / Ex: Suzuki Alto -11 / Ex: Nissan  Micra 1,0 Hit -01 / Ex: Mazda 323 BG 1,6-16v GLX sed. -90 / Ex: Mazda 323 BD 1,3 HB -82