Uutiset:

NCF - Suomen Nissan-kerho

Päävalikko

Nissan primera p11 slx ---> GT

Aloittaja willeer, heinäkuu 28, 2015, 17:05:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AkiH

Tähänkin sitten muistutuksena, että sitä mutteria ei kannata irrottaa kokonaan ennen kuin ratin on saanut löysättyä. Ei koske silloin niin paljon naamaan, kun ratti lopulta irtoaa booreiltaan.
Sunny (B11) 1.5 GL (Sedan '85, '86, Coupé '85, Wagon '85), (N13) 1.3L HB '87
Primera (P11) 2.0 GT '99
Micra (K10) 1.0 GL '88, 1.2 Super S '90, (K12) 160 SR '05
Patrol (160) 3.3D STW '81 ja '83

jazardi

Osaisko kukaa kertoo et miks tos GT konees on 150hp ku omistmassani primera p11-144 SR20DE moottorissa on 140hp kuitenki kyse on samasta moottorista. Et onks faceliftii lisätty joku katalysaattori tai anturi mikä vie sen kymmene heppaa. Et olis se kiva jostai saada revittyy irti ku vähä kaipais räväkkyyttä kaasun vastaamiseen ja kiihtyvyyttä.

Shamsa

#62
Katso tämä topicci läpi niin ei tarvi kysellä ;D
Sulla on siinä autossas SR20De ja GT:ssä on SR20DE eli periaatteessa on kyse eri moottoreista. Eroa on ainakin moottorinohjauksessa, nokka-akseleissa, suuttimissa ja pakosarjassa.
Exät:
Nissan Sunny B11 1.5 GL -85
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 SLX -89
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 GTi -88
Ford Focus MK3 1.6 TI-VCT -2011
BMW 320D Touring -04
Nykyinen: Ford Focus ST225 -08

jazardi

Autowikist kun kattelee niin p11 mallissa 2 litrane on SR20De 130hp ja gt:ssä SR20DE 150hp ja mun mallissa p11-144 2litrane SR20DE 140hp että kyllä oon topiikin lukenu mutta ton autowiki mukaa p11 gt:s on sama kone ku p11-144 mutta gts enemmä heposii ymmärsittekö  :o

Mies

Lainaus käyttäjältä: jazardi - lokakuu 09, 2015, 12:22:54
Autowikist kun kattelee niin p11 mallissa 2 litrane on SR20De 130hp ja gt:ssä SR20DE 150hp ja mun mallissa p11-144 2litrane SR20DE 140hp että kyllä oon topiikin lukenu mutta ton autowiki mukaa p11 gt:s on sama kone ku p11-144 mutta gts enemmä heposii ymmärsittekö  :o

No ymmärsitkö sinä nyt että ne koneet ei ole samat vaan niissä eroja paljonkin, niinkuin tuossa jo edellä sulle vastattiin.
Noissa "wikeissä" on monasti pieniä ja vähän isompiakin virheitä, ikävä kyllä.
K10 Micra DX -87
WD21 Terrano 3.0V6 jdm -93
E24 Caravan Gt-Cruise 2.7 tdi 4wd jdm -95
A32 Maxima 2.0
A33 Maxima 3.0 +2.0
Y31 Cedric HT VG30T jdm -91
N14 Sunny 1.6 x3
+K11/Y10/N16
+Mazda6
+KE70 (2T?)

Shamsa

#65
Lainaus käyttäjältä: jazardi - lokakuu 09, 2015, 10:48:58
Osaisko kukaa kertoo et miks tos GT konees on 150hp ku omistmassani primera p11-144 SR20DE moottorissa on 140hp kuitenki kyse on samasta moottorista. Et onks faceliftii lisätty joku katalysaattori tai anturi mikä vie sen kymmene heppaa. Et olis se kiva jostai saada revittyy irti ku vähä kaipais räväkkyyttä kaasun vastaamiseen ja kiihtyvyyttä.

Oot näköjään kysyny tätä aikasemminkin ihan erillisessä topicissa ja Akih on sulle linkannut tän topicin missä on paljonkin juttua noiden moottoreiden erosta ;D

Sillä 10 ponilla ei ole paljoa vaikutusta kiihtyvyyteen, varsinkaan kun vertaa siihen että paljon ne osat maksaa mitä joutuisit vaihtamaan että saisit siitä SR20DE moottoria vastaavan.

Muutenkaan en alkaisi virittämään jos ei tiedosta sitä faktaa että tehoa ei saa lisää vain ostamalla cold air intakea ja pörinäpönttöä muuten vakioon moottoriin. Jos haluat siitä enemmän tehoa vaparina, niin keskity nokka-akseleihin ja sylinterinkanteen. Sieltä ne tehot taiotaan.
Exät:
Nissan Sunny B11 1.5 GL -85
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 SLX -89
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 GTi -88
Ford Focus MK3 1.6 TI-VCT -2011
BMW 320D Touring -04
Nykyinen: Ford Focus ST225 -08

jazardi