Uutiset:

NCF - Nissan Club of Finland

Päävalikko

varoitus!!

Aloittaja almeraukko, kesäkuu 18, 2015, 16:22:05

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

almeraukko

Moi! älkää koskaan ostako automaatti almeraa,se jää käsiin!! eikä saa myydyksi,näin kävin mulle ainakin. Plus,että siihen on tavattoman vaikea löytää uusia vetoakseleita..näistä kandee pysyä kaukana!

chery

Vähän enemmän voisi olla perusteluja... Kyllä ainakin itse saattaisin vaihtaa nykyisen manuaali N15 Almerani automaattiin mikäli löytyisi hyvä kuntoinen ja edullinen.
Nissan Cherry 1.5 N12 5D -86
Nissan Almera 1.4 N15 -98
Nissan Maxima 2.0 aut. A32 -97
Nissan Maxima 3.0 aut. A33 -04

cedricfan

Eikä sitten kannata ostaa Avensistakaan koska siihenkin vetoakselit on hankalia.
Eikä automaatti-Mondeota.
Kerhotoiminnan eläkeläinen
Suzukit GR650 & VX800, 924-Possu, MB-230CE, Xceed-PHEV

JJM

Kaikki saa myytyä, kyse on vain oravannahkojen määrästä minkä vastapuoli antaa.  ::)

Yleisesti automaatit on kyllä vaikeampia myytäviä, erityisesti pienemmissä kokoluokissa.

wanharouva

Ottamatta kantaa vetareiden saatavuuteen tai hintoihin, itse en enää kovin helpolla vaihtaisi käyttistä manuaaliaskiin. Sen verran mukavaa ja helppoa elämä automaatin kanssa on ja kun suurin osa kilometreistä on kaupunkiajoa, niin tomaatti vaan tekee ajamisen niin helpoksi. Jos olisin pienempää autoa hakemassa, niin Almera automaatti olisi yksi vakavasti otettava vaihtoehto. Miksi hämmentää kun jokin voi tehdä sen puolestasi.

Kaverilla oli pitkään uudesta asti N15 Almera 1,6SLX vm. 2000. Ajoin sillä monet kerrat. Maantiellä pieni tehonpuute vaivasi mutta kaupungissa kyllä oli omiaan ja normaalissa työmatka-ajossa  :)

Kai Dahlgren


Räsästä lainaten, kielletään autot !!

suosittelen hevoskärryjät, ovat vihreää kädenjälkeä ...


Alppuu

Kesäaikaan pääsee polkupyörälläkin vallan mainiosti.
When this baby hits 88 miles per hour, you're gonna see some serious shit. - Nissan Almera 1.4

Shamsa

Se on kaikilla vanhemmilla autoilla edessä jossakin vaiheessa että osia ei saa.
Automaatti-almeraan saa vetarit marmotiskiltä ;)

Ei täällä kukaan muukaan itke että ei saa osia, en edes minä vaikka krooninen valittaja olenkin ja GTi coupeen ei saa enää melkein mitään osia tarvikkeena. Se osien metsästys on osa harrastusta ;D
Exät:
Nissan Sunny B11 1.5 GL -85
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 SLX -89
Nissan Sunny B12 Coupe 1.6 GTi -88
Ford Focus MK3 1.6 TI-VCT -2011
BMW 320D Touring -04
Nykyinen: Ford Focus ST225 -08